لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

برای بلند کردن آلت تناسلی


یکی از مسائلی که افراد به خصوص نسل جوان را نگران می کند سایز آلت تناسلی است. تبلیغات جعلی زیادی وجود دارد که می تواند ذهن افراد را به خود جلب کند. این تبلیغات چقدر قابل اعتماد هستند؟ آیا می دانید چگونه سایز آلت تناسلی را افزایش دهید؟ یکی از مواردی که افراد در ازدواج نگران آن هستند این است که آیا اندازه آلت تناسلی طبیعی است یا خیر.

اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه

به طور کلی، اندازه طبیعی آلت مردانه بدون تحریک جنسی با اندازه آلت تناسلی مردان در هنگام تحریک، یعنی در اوج تولید اسپرم متفاوت است. بنابراین اندازه آلت تناسلی در برانگیختگی متفاوت است.

یکی از مواردی که باعث می شود احساس بدی در فرد ایجاد شود چاقی است، به خصوص زمانی که فرد از بالا به اندام تناسلی خود نگاه می کند و اندازه آلت تناسلی خود را نشان نمی دهد، می تواند باعث شود که فرد فکر کند که اندازه آلت تناسلی است. این کوچک است. اما حقیقت این است که در هر جامعه چیزهای مختلفی مربوط به کار شمارش است، مانند: قد انسان.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی در حالت نعوظ تقریباً 12 تا 13 سانتی متر است. حداکثر طول آلت تناسلی در حالت نعوظ 17 سانتی متر و حداقل طول آن 7 سانتی متر است. بنابراین، اگر فردی نعوظ داشته باشد و اندازه آلت تناسلی او در این فاصله 7 سانتی متر یا بیشتر باشد، این اندازه طبیعی است و اکثر کسانی که نگران این مشکل هستند، می توانند با اندازه گیری به اندازه طبیعی برسند.

راه های افزایش باروری مردان

ما برای رشد فیزیکی محدودیت هایی داریم و بدن به گونه ای برنامه ریزی شده است که وقتی صفحه غضروف بسته می شود رشد متوقف می شود و شبیه قد افراد است. یک بار در دوران جنینی، اندام تناسلی مردان تحت تأثیر هورمون تستوسترون افزایش می یابد و دوباره در سن پنج سالگی، این رشد تسریع می شود و دوباره در بلوغ، زمانی که سطح هورمون تستوسترون ظاهر می شود. یک مورد قابل توجه رشد می کند، آلت تناسلی حداکثر رشد خود را در آن زمان نشان می دهد.

بنابراین اگر صفحه رشد بسته باشد، مهم نیست که چقدر تستوسترون مصرف می کنید، اندازه آلت تناسلی تغییر نمی کند. همه این تبلیغات بی اثر هستند و باعث دردسر می شوند.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

ساختار آلت تناسلی بسیار پیچیده است و بهتر است برای مشاوره در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی و جراحی با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

آیا آلت تناسلی کوچک لذت جنسی را کاهش می دهد؟

اندازه متوسط ​​12 تا 13 در هنگام فعالیت صمیمی در ناحیه واژن، اندازه آن حدود 8 تا 9 سانتی متر است. بنابراین اندازه متوسط ​​قسمت نر از اندازه متوسط ​​کبوتر ماده بزرگتر است. بنابراین در عمل، بیشتر از این میزان در کاهش یا افزایش میل جنسی تأثیری ندارد.

صرف نظر از اندازه آلت تناسلی در روابط جنسی، واژن با آن سازگار می شود. سازگاری واژن با ساختار آلت تناسلی به این معنی است که اندازه آلت تناسلی در رابطه جنسی تأثیری ندارد. برای افزایش سایز آلت با فوق تخصص اورولوژی تماس بگیرید.


در رابطه جنسی، اندام تناسلی مردانه و غشای مخاطی پوست تناسلی به هم مرتبط هستند. طبق تحقیقات، غشای مخاطی واژن یک گیرنده خیلی قوی نیست. اما اساساً بیش از 70 درصد زنان به اوج لذت جنسی و تحریک جنسی غشای مخاطی نمی رسند.

در چه شرایطی می توان گفت که آلت تناسلی کوچک است؟

گفته می شود آلت تناسلی کوچک یا کوچک در هنگام نعوظ کمتر از ۷ سانتی متر است. اگر چنین است، به این معنا نیست که فرد دچار ضعف جنسی است و در ازدواج دچار مشکل می شود. در واقع اینطور نیست و اندازه آلت تناسلی چه طول و چه دور، تأثیر بسزایی در فعالیت جنسی و لذت دوست ندارد.

آیا ژنتیک می تواند بر اندازه آلت تناسلی تأثیر بگذارد؟

اساساً ژنتیک می تواند بر تمام پارامترهای فیزیکی تأثیر بگذارد.

آیا پوشیدن لباس های نامناسب بر سایز آلت تناسلی تاثیر می گذارد؟

پوشیدن لباس های نامناسب و تنگ بر سایز آلت تناسلی تاثیر نمی گذارد، اما به طور قابل توجهی بر سلامت جنسی آلت تناسلی تاثیر می گذارد. ترتیب آفرینش پیش بینی می کرد که بیضه ها در فاصله کمی از بدن قرار می گیرند و عملکرد طبیعی خود را انجام می دهند. به طور طبیعی لباس های تنگ ساخته شده از الیاف نایلون دمای مطلوبی برای بیضه ها ایجاد نمی کند و بر سلامت جنسی تأثیر منفی می گذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد