لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

ترفندهای مخفی تلگرام چیست؟


ترفندهای مخفی تلگرام به شما کمک می کند تا ویژگی های پنهان تلگرام را بشناسید. امروزه نیمی از مردم ایران با استفاده از این اپلیکیشن کار خود را آغاز کرده اند. در این مطلب ترفندهای مخفی تلگرام را به شما می گوییم تا با استفاده از آن ها از تلگرام لذت ببرید.

ترفندهای مخفی تلگرام چیست؟

اسرار تلگرام با تعدادی ویژگی کمک می کند تا چت اینترنتی شما را ایمن و مطمئن نگه دارید. با استفاده از توابع مختلف تلگرام می توانید پیام های خود را مدیریت کنید. در این مقاله شما را با 21 ترفند و عملکرد تلگرام که در آپدیت های مختلف ارائه شده است آشنا می کنیم. ترفندهای مخفی تلگرام مراحلی برای استفاده وجود دارد که در این قسمت به آنها خواهیم پرداخت.

1_ترفندهای کنترل اطلاعات مخفی تلگرام

با استفاده از دیتا منیجر در اپلیکیشن تلگرام می توانید سیستم دانلود خود را کنترل کنید. به یاد داشته باشید که با استفاده از این ترفند، مصرف پنهان اینترنت شما کنترل می شود. تلگرام به شما امکان ارسال یا دریافت حداکثر 1.5 گیگابایت را می دهد. با استفاده از ترفندهای مخفی تلگرام می توانید میزان مصرف اینترنت اپلیکیشن خود را مدیریت کنید. دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم 


در برخی موارد، به یک گروه یا صفحه چت می‌پیوندید و پس از پیوستن، یک عکس یا گیف به‌طور خودکار آپلود می‌شود. راه مخفی تلگرام برای افزایش ممبر تلگرام در گروه یا کانال شما. در این قسمت به شما می گوییم که چگونه دانلود خودکار عکس، گیف و فیلم را در سیستم عامل های مختلف غیرفعال کنید.

الف_ نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار در سیستم عامل اندروید

ویژگی های مخفی تلگرام

به قسمت تنظیمات رفته و گزینه data and storage را انتخاب کنید.

گزینه auto download media را انتخاب کنید و دانلود خودکار را خاموش کنید.

ب_ نحوه غیرفعال کردن دانلود خودکار در سیستم عامل iOS

گزینه های مخفی تلگرام

وارد قسمت Settings شده و روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.

دانلودهای خودکار را غیرفعال کنید.

2_ ترفندهای مخفی تلگرام برای استفاده از چت خصوصی

با استفاده از چت خصوصی می توانید از پیام های خود محافظت کنید. این ترفند شگفت انگیز تلگرام به شما کمک می کند تا با شروع یک چت خصوصی از عکس ها و پیام های ارسالی خود محافظت کنید. ترفندهای مخفی تلگرام به شما کمک می کند مکالمات خود را کنترل کنید. در چت خصوصی، می‌توانید مکالمه را برای پایان دادن برنامه‌ریزی کنید و از ارسال پیام‌ها و اسکرین شات‌ها جلوگیری کنید. برای ایجاد یک چت خصوصی؛ بر روی گزینه پیام جدید کلیک کنید و گزینه گفتگوی خصوصی را انتخاب کنید. ویژگی های حریم خصوصی تلگرام به محافظت از مکالمات خصوصی شما کمک می کند. برای دانلود برنامه اندروید کلیک کنید.


Secret Chat دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می توانید از آنها برای خصوصی نگه داشتن چت خود استفاده کنید. در این بخش، به برخی از مهم ترین استراتژی های چت مخفی می پردازیم.

? استفاده از تایمر خود تخریب در چت مخفی

مانورهای مخفی تلگرام

تایمر چت به شما کمک می کند مکالمه خود را زمان بندی کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از یک تایمر مدت زمان چت شما را تعیین می کند و پس از یک دوره تعیین شده صفحه چت شما به طور کامل از بین می رود. چندین مرحله برای فعال کردن تایمر چت وجود دارد.

سیستم عامل اندروید؟

امکانات تلگرام

به صفحه چت مخفی بروید و روی سه نقطه در بالا سمت راست کلیک کنید.

گزینه Set Self-Destruct Timer را انتخاب کرده و زمان مورد نظر را تنظیم کنید.

سیستم عامل iOS؟

ویژگی های مخفی تلگرام

روی نوار ورودی کلیک کنید و چت را فعال کنید.

زمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این یکی از مهم ترین ویژگی های مخفی تلگرام است

3_ آخرین بازدید را مخفی کنید

پنهان کردن آخرین بازدید به شما کمک می کند تا ورود و خروج خود را از برنامه تلگرام مخفی کنید و فقط تعداد معینی از افراد می توانند فعالیت شما را ببینند. با استفاده از ترفندهای مخفی تلگرام می توانید تمام حرکات خود را زیر نظر داشته باشید. نمای دقیق آخرین بازدید توسط شما ویرایش می شود و گزینه های انتخاب شده نمایش داده می شود. استفاده از این ترفند دارای مراحلی است که برای سیستم عامل های مختلف مشخص شده است. در این قسمت مراحل تغییر آخرین بازدید را به شما می گوییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد