لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

تهران در حال آماده شدن برای انتخابات‌ ۱۴۰۰

با اشاره به تغییرات چند فرماندار در استان تهران گفت: فرماندار شهرستان بهارستان قبل از انتخابات سال ۹۸ چند بار درخواست استعفا داد که ما قبول نکردیم و بعد از انتخابات و شیوع ویروس کرونا هم این درخواست را قبول نکردیم و در نهایت پس از اینکه شرایط مساعد شد، این استعفا از سوی استاندار تهران مورد قبول قرار گرفت.

معاون اجتماعی سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه این تغییرات دلیل خاصی نداشته و این کار به صورت طبیعی انجام می‌شود، بیان کرد: ما در حال حاضر خود را برای چهار انتخابات مهم آماده می‌کنیم. سال آینده در استان تهران انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان را داریم و همچنین برای حوزه‌های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هم انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: سعی یر این داریم که از نیروهای با تجربه وزارت کشور و استانداری استفاده شود که تاکنون هم این گونه بوده است. به نظر بنده هر فرماندار بعد از سه سال هنر مدیریتی خود را اعمال کرده و باید به دنبال تغییرات باشیم و در چند سال گذشته ثابت کردیم که به دنبال چیزی به جز خدمت نیستیم.