لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

برای بلند کردن آلت تناسلی


یکی از مسائلی که افراد به خصوص نسل جوان را نگران می کند سایز آلت تناسلی است. تبلیغات جعلی زیادی وجود دارد که می تواند ذهن افراد را به خود جلب کند. این تبلیغات چقدر قابل اعتماد هستند؟ آیا می دانید چگونه سایز آلت تناسلی را افزایش دهید؟ یکی از مواردی که افراد در ازدواج نگران آن هستند این است که آیا اندازه آلت تناسلی طبیعی است یا خیر.

اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه

به طور کلی، اندازه طبیعی آلت مردانه بدون تحریک جنسی با اندازه آلت تناسلی مردان در هنگام تحریک، یعنی در اوج تولید اسپرم متفاوت است. بنابراین اندازه آلت تناسلی در برانگیختگی متفاوت است.

یکی از مواردی که باعث می شود احساس بدی در فرد ایجاد شود چاقی است، به خصوص زمانی که فرد از بالا به اندام تناسلی خود نگاه می کند و اندازه آلت تناسلی خود را نشان نمی دهد، می تواند باعث شود که فرد فکر کند که اندازه آلت تناسلی است. این کوچک است. اما حقیقت این است که در هر جامعه چیزهای مختلفی مربوط به کار شمارش است، مانند: قد انسان.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی در حالت نعوظ تقریباً 12 تا 13 سانتی متر است. حداکثر طول آلت تناسلی در حالت نعوظ 17 سانتی متر و حداقل طول آن 7 سانتی متر است. بنابراین، اگر فردی نعوظ داشته باشد و اندازه آلت تناسلی او در این فاصله 7 سانتی متر یا بیشتر باشد، این اندازه طبیعی است و اکثر کسانی که نگران این مشکل هستند، می توانند با اندازه گیری به اندازه طبیعی برسند.

راه های افزایش باروری مردان

ما برای رشد فیزیکی محدودیت هایی داریم و بدن به گونه ای برنامه ریزی شده است که وقتی صفحه غضروف بسته می شود رشد متوقف می شود و شبیه قد افراد است. یک بار در دوران جنینی، اندام تناسلی مردان تحت تأثیر هورمون تستوسترون افزایش می یابد و دوباره در سن پنج سالگی، این رشد تسریع می شود و دوباره در بلوغ، زمانی که سطح هورمون تستوسترون ظاهر می شود. یک مورد قابل توجه رشد می کند، آلت تناسلی حداکثر رشد خود را در آن زمان نشان می دهد.

بنابراین اگر صفحه رشد بسته باشد، مهم نیست که چقدر تستوسترون مصرف می کنید، اندازه آلت تناسلی تغییر نمی کند. همه این تبلیغات بی اثر هستند و باعث دردسر می شوند.

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

ساختار آلت تناسلی بسیار پیچیده است و بهتر است برای مشاوره در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی و جراحی با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

آیا آلت تناسلی کوچک لذت جنسی را کاهش می دهد؟

اندازه متوسط ​​12 تا 13 در هنگام فعالیت صمیمی در ناحیه واژن، اندازه آن حدود 8 تا 9 سانتی متر است. بنابراین اندازه متوسط ​​قسمت نر از اندازه متوسط ​​کبوتر ماده بزرگتر است. بنابراین در عمل، بیشتر از این میزان در کاهش یا افزایش میل جنسی تأثیری ندارد.

صرف نظر از اندازه آلت تناسلی در روابط جنسی، واژن با آن سازگار می شود. سازگاری واژن با ساختار آلت تناسلی به این معنی است که اندازه آلت تناسلی در رابطه جنسی تأثیری ندارد. برای افزایش سایز آلت با فوق تخصص اورولوژی تماس بگیرید.


در رابطه جنسی، اندام تناسلی مردانه و غشای مخاطی پوست تناسلی به هم مرتبط هستند. طبق تحقیقات، غشای مخاطی واژن یک گیرنده خیلی قوی نیست. اما اساساً بیش از 70 درصد زنان به اوج لذت جنسی و تحریک جنسی غشای مخاطی نمی رسند.

در چه شرایطی می توان گفت که آلت تناسلی کوچک است؟

گفته می شود آلت تناسلی کوچک یا کوچک در هنگام نعوظ کمتر از ۷ سانتی متر است. اگر چنین است، به این معنا نیست که فرد دچار ضعف جنسی است و در ازدواج دچار مشکل می شود. در واقع اینطور نیست و اندازه آلت تناسلی چه طول و چه دور، تأثیر بسزایی در فعالیت جنسی و لذت دوست ندارد.

آیا ژنتیک می تواند بر اندازه آلت تناسلی تأثیر بگذارد؟

اساساً ژنتیک می تواند بر تمام پارامترهای فیزیکی تأثیر بگذارد.

آیا پوشیدن لباس های نامناسب بر سایز آلت تناسلی تاثیر می گذارد؟

پوشیدن لباس های نامناسب و تنگ بر سایز آلت تناسلی تاثیر نمی گذارد، اما به طور قابل توجهی بر سلامت جنسی آلت تناسلی تاثیر می گذارد. ترتیب آفرینش پیش بینی می کرد که بیضه ها در فاصله کمی از بدن قرار می گیرند و عملکرد طبیعی خود را انجام می دهند. به طور طبیعی لباس های تنگ ساخته شده از الیاف نایلون دمای مطلوبی برای بیضه ها ایجاد نمی کند و بر سلامت جنسی تأثیر منفی می گذارد.

آهنگ جدید احمد سلو به نام «من نمیخواستم اینو باور کنم اون دوستم نداشت»

متن آهنگ احمد سلو من نمیخواستم اینو باور کنم اون دوستم نداشت

ﻛﻰ ﻣﻴﮕﻪ ﺣﺮف ﺑﺎﻳﺪ ﺣﺮف ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻪ


ﻛﻰ ﻣﻴﮕﻪ ﺣﻖ ﻧﺪاری ﺑﺸﻰ ﻋﺎﺷﻖ


ﻛﻴﻪ ﻛﻪ ﺑﺪ ﺑﻴﺨﻴﺎﻟﻪ


ﺑﻴﺎ اﻳﻦ زﺧﻤﻰ ﺟﻨﮕﻮ ﺑﺴﺎزش


ﭼﺘﺮت زﻳﺮ ﺑﺎرون ﻛﻰ ﻣﻴﺸﻪ ﺳﻬﻤﺖ


ﻏﺮﻗﺖ ﻣﻴﺸﺪم ﻳﻬﻮ ﻛﺠﺎ ﭘﺮﺗﺖ


ﻣﻨﻮ ﺳﭙﺮدی ﺑﻪ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﻳﻪ ارﺗﺶ


ﻓﻜﺮو ﺧﻴﺎﻟﺖ اون ﮔﻮﺷﻬﻰ ﻗﻠﺒﺖ


ﺑﻪ ﻛﻰ ﻣﻴﮕﻢ ﺗﻮ ﻛﻪ رو ﺷﺪه دﺳﺘﺖ


ﺑﺎﺷﻪ ﻣﻴﺒﺎزم ﺗﻤﻮم ﺷﻪ ﺑﻪ ﻧﻔﻌﺖ


ﺧﻄﺖ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮه ﺧﻄﺖ


ﺣﻖ ﺑﻬﺖ ﻧﻤﻴﺪم ﺑﺮﺳﻰ ﺑﻪ ﺣﻘﺖ


اون ﻣﻨﻮ دوﺳﻢ ﻧﺪاﺷﺖ وﻟﻰ ﻣﻦ از ﺗﻪ دل ﻣﺜﻞ ﻳﻪ ﺷﻤع ﻣﻴﺴﻮﺧﺘﻢ ﺑﺮاش


ﻣﻦ ﻓﻘﻄ ﺣﻜﻢ ﻳﻪ ﻣﻬﺮه ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺑﻮدم ﺗﻮ ﻧﮕﺎش


ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ اﻳﻨﻮ ﺑﺎور ﻛﻨﻢ اون دوﺳﺘﻢ ﻧﺪاﺷﺖ ﻣﻨﻮ ﺗﻨﻬﺎم ﮔﺬاﺷﺖ


ﻣﻴﺰﻧﻢ دل ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﻣﻴﮕﺮدم در ﺑﻪ در


دﻧﺒﺎل ﻳﻪ ﻧﺸﻮﻧﻪ ام ﻛﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ آروم ﺑﮕﻴﺮم


ﻧﺒﺎﺷﻰ آروم ﻧﻤﻴﺸﻢ


ﻛﻰ ﻣﻴﮕﻪ ﭼﻰ درﺳﺘﻪ ﭼﻰ ﻏﻠﻄ ﻓﻘﻄ ﻳﻜﻢ ﻧﺎراﺣﺖ ﺑﻮدم ازت


دور ﺷﺪی از ﭼﭗ ﺳﻴﻨﻢ


ﺗﻮ زدی ﺑﻪ رگ و رﻳﺸﻢ


دورﺗﻮ ﺧﻄ ﻛﺸﻴﺪم ﻗﻠﺒﺘﻮ ﭘﺲ ﻧﻤﻴﺪم


ﻣﻦ ﺑﻰ ﺗﻮ ﺗﺴﻠﻴﻢ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺗﺮس ﻧﻤﻴﺸﻢ


ﭘﺸﺖ ﺗﻮ ﺑﺪ ﻧﻤﻴﮕﻢ ﻣﻦ ﻛﻪ ﻋﻮض ﻧﻤﻴﺸﻢ


ﻫﺮﭼﻰ ﺗﻮ ﺑﺪ ﺑﺸﻰ ﻫﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻃﺮف ﻧﻤﻴﺸﻢ


اﮔﻪ ﻧﺪاﺷﺘﻰ ﺑﻪ ﻋﺎﺷﻘﻰ ﻣﻴﻠﻰ


ﭼﺮا ﺷﻜﺴﺘﻰ ﺗﻮ ﻗﻠﺒﻤﻮ ﻟﻴﻠﻰ


ﺗﻮ ﻛﻪ ﺑﻰ ﻣﻦ زﻳﺮ ﺑﺎرون و ﺳﻴﻠﻰ


ﺑﻴﺎ ﻛﻪ ﺳﺮده دﻟﻢ ﭘﺮه ﺧﻴﻠﻰ


ﻟﻴﻠﻰ ﺑﮕﻮ ﻛﺠﺎﻳﻰ ﭼﺮا ﻏﻴﺒﻰ


ﻟﻴﻠﻰ ﻧﺪاره ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻰ ﺗﻮ ﻋﻴﺒﻰ


 


اون ﻣﻨﻮ دوﺳﻢ ﻧﺪاﺷﺖ وﻟﻰ ﻣﻦ از ﺗﻪ دل ﻣﺜﻞ ﻳﻪ ﺷﻤع ﻣﻴﺴﻮﺧﺘﻢ ﺑﺮاش


ﻣﻦ ﻓﻘﻄ ﺣﻜﻢ ﻳﻪ ﻣﻬﺮه ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺑﻮدم ﺗﻮ ﻧﮕﺎش


ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ اﻳﻨﻮ ﺑﺎور ﻛﻨﻢ اون دوﺳﺘﻢ ﻧﺪاﺷﺖ ﻣﻨﻮ ﺗﻨﻬﺎم ﮔﺬاﺷﺖ


https://musicdel.ir/single-tracks/102267/

درمان دارویی اختلال نعوظ


اختلال نعوظ یک مشکل رایج برای مردان مبتلا به دیابت است، اما اجتناب ناپذیر است و نیاز به درمان دارد. استراتژی‌های پیشگیری، گزینه‌های درمانی و موارد دیگری وجود دارد که می‌توان برای درمان دردهای قاعدگی در افراد مبتلا به دیابت در نظر گرفت.

رابطه دیابت و اختلال نعوظ

ناتوانی در ایجاد یا حفظ نعوظ کافی برای مقاربت جنسی، اختلال نعوظ نامیده می شود. اختلال نعوظ در مردان مبتلا به دیابت، به ویژه در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 شایع است. آسیب عصبی و عروق خونی می تواند در نتیجه کنترل ضعیف قند خون در طولانی مدت رخ دهد.برای داروی تقویت نعوظ با ما تماس بگیرید.


اختلال نعوظ را می توان با سایر شرایطی که بر مردان مبتلا به دیابت تأثیر می گذارد، مانند فشار خون بالا و بیماری قلبی مرتبط دانست. اختلال نعوظ ممکن است در مردان مبتلا به دیابت زودتر از مردان بدون این بیماری رخ دهد. این مشکل می تواند به تشخیص دیابت نیز منجر شود.

این می تواند یک چالش واقعی برای اختلال نعوظ باشد. و بر تو و همسرت اندوه و ناامیدی بیاور. سعی کنید این مشکل را بهبود بخشید - و زندگی جنسی خود را به مسیر درست برگردانید.

درمان دیابت قندی

بسیاری از مردان نمی خواهند با پزشک خود در مورد اختلال نعوظ صحبت کنند. اما اجازه ندهید شرم شما را از کمک کردن باز دارد. یک مکالمه کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

1- از پزشک متخصص فروشگاه زوجیم  کمک بگیرید


پزشک به علل زمینه ای اختلال نعوظ نگاه می کند و می تواند اطلاعاتی در مورد داروها و سایر گزینه های درمانی به شما بدهد. برای یافتن گزینه های درمانی از پزشک خود در مورد درمان های بهتر دیابت سوال کنید. افزایش سطح قند خون به جلوگیری از آسیب به اعصاب و عروق خونی کمک می کند که به نوبه خود منجر به اختلال نعوظ می شود. همچنین به طور کلی احساس بهتری به شما می دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

در مورد سایر مشکلات سلامتی بپرسید به طور کلی، دیابت و سایر عوارض مزمن دیابت می توانند اختلال نعوظ را بدتر کنند. داروهای خود را بررسی کنید از پزشک خود بپرسید که آیا بدتر شدن اختلال نعوظ می تواند از عوارض جانبی داروهایی باشد که مصرف می کنید، مانند داروهایی که برای درمان افسردگی یا فشار خون بالا استفاده می شوند. تغییر داروها نیز ممکن است کمک کند

۲- از روانشناس کمک بگیرید

مشاوره بگیرید اضطراب و استرس می تواند اختلال نعوظ را بدتر کند. اختلال نعوظ همچنین می تواند بر روابط شما با شریک جنسی تأثیر منفی بگذارد. یک روانشناس، مشاور یا متخصص سلامت روان می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا راه هایی برای مدیریت اضطراب پیدا کنید.

3 - درمان اختلال نعوظ در بیماران دیابتی با دارو

از پزشک خود بپرسید که کدام یک از موارد زیر برای شما بهتر است. داروهای خوراکی که تاثیر کمتری دارند عبارتند از:

سیلدنافیل (ویاگرا)

⇐ تادالافیل (Cialis، Adcirca)

⇐ واردنافیل (لویترا، استاکسین)

⇐ آوانافیل (استندرا)

این قرص ها به راحتی می توانند جریان خون آلت تناسلی را افزایش دهند و باعث اختلال نعوظ شوند. با پزشک خود در مورد اینکه آیا این داروها برای شما مناسب هستند یا خیر صحبت کنید.

اگر استفاده از قرص برای شما مناسب نیست، پزشک ممکن است استفاده از شیاف های کوچکی را که قبل از رابطه جنسی در نوک آلت تناسلی قرار می دهند، توصیه کند. نوع دیگری از داروها داروهایی هستند که به قاعده یا کنار آلت تناسلی تزریق می شوند. مانند داروهای خوراکی، این داروها جریان خون را افزایش می دهند و در نتیجه به ایجاد و حفظ نعوظ کمک می کنند.

4- اختلال نعوظ با خلاء و دیابت

این دستگاه پمپ کاندوم مردانه یا پمپ خلاء نامیده می شود. این یک لوله توخالی است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد. با استفاده از پمپ برای ایجاد نعوظ خون به سمت آلت تناسلی کشیده می شود. نواری در پایه کاندوم پس از برداشتن لوله، ساختار را در جای خود نگه می دارد. استفاده از این دستگاه دستی یا با باتری آسان است و مشکلی ندارد.

اگر دستگاه جاروبرقی برای شما گزینه‌ای است، ممکن است پزشک شما آن را توصیه یا سفارش دهد. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که دستگاه متناسب با نیاز شماست و سازنده ای قابل اعتماد است.

5- درج آلت تناسلی

در مواردی که داروها یا پمپ آلت تناسلی کار نمی کنند، گزینه دیگر ممکن است کاشت آلت تناسلی جراحی باشد. ایمپلنت آلت تناسلی نیمه سفت یا بادی گزینه ای مطمئن و موثر برای بسیاری از مردان مبتلا به اختلال نعوظ است. برای درمان نعوظ می توانید از قوی ترین قرص راست کننده استفاده نمایید.


6_ انتخاب سبک زندگی مناسب

تفاوت چند تغییر ساده را دست کم نگیرید. این روش ها را برای بهبود نعوظ و سلامت کلی خود امتحان کنید:

من سیگار می کشم:

مصرف دخانیات، از جمله سیگار کشیدن، رگ های خونی را منقبض می کند، که می تواند منجر به اختلال نعوظ یا بدتر شدن آن شود. سیگار همچنین می تواند سطوح اکسید نیتریک شیمیایی را کاهش دهد که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد.

وزن خود را کاهش دهید

اضافه وزن می تواند باعث یا بدتر شدن اختلال نعوظ شود.

ورزش ها

ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید. ورزش به روش های مختلفی از جمله کاهش استرس، کمک به کاهش وزن و افزایش جریان خون به بهبود شرایط زمینه ای درگیر در اختلال نعوظ کمک می کند.

معرفی شیر برقی HUNTER


شیرهای هیدرولیک الکتریکی برای کنترل جریان آب و سایر سیالات مورد نیاز است. این محصول در سایزها و محصولات مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیرهای برقی شیر برقی هانتر است که ساخت شرکت آمریکایی هانتر بوده و کیفیت خوبی دارد.

این شیر برقی بدون نیاز به مداخله دستی به طور خودکار قطع و به برق متصل می شود و به صورت دستی باز و بسته می شود. شیر برقی یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که رایج ترین آنها دو طرفه است.

استفاده از شیر برقی هانتر

یکی از نمونه های محبوب شیر برقی هانتر نوع سه اینچی آن است که کاربردهای مختلفی از جمله اتصال لوله اصلی به لوله ثانویه دارد. وجود تایمر و کنترل برای کنترل اتوماتیک قطع و وصل این شیر برقی یکی از وسایل مورد استفاده می باشد. این شیر دارای کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

وجود یک دریچه کوچک مانند دریچه در بالای شیر برقی هانتر امکان تنظیم یا باز و بسته شدن آن را فراهم می کرد. هنگام خرید شیر برقی هانتر باید اندازه آن را با توجه به نیاز و همچنین لوله هایی که قرار است این شیر به آنها وصل شود انتخاب کرد. آبپاش های برقی در سیستم های آبیاری بسیار کاربردی هستند و در اندازه های مختلف تولید می شوند.
https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/مشخصات فنی شیر برقی هانتر

این شیر برقی بسته به اینکه چند اینچ باشد مشخصات خاص خود را دارد که در اینجا به مشخصات مدل 3 اینچی اشاره می کنیم اما ناگفته نماند که برخی از این مشخصات در انواع مختلف هانتر مشترک است. شیرهای برقی

دبی عالی بین 570 تا 1135 لیتر در دقیقه.

فشار کاری مناسب و بهترین ها را داشته باشید.

قابلیت انتقال آب با حداکثر دمای 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 و آمپر 370 میلی لیتر می باشد.

جنس بدنه آن پلیمری سخت و مقاوم است.

دارای پیچ خروجی هوا.

پروژه های آبیاری و انتقال آب و استفاده از شیرآلات هانتر در چند سیال مورد توجه است. سیستم های آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و آبیاری هوشمند بهتر است با استفاده از شیرهای هانتر انجام شود.

نقش شیر برقی هانتر در ایجاد سیستم های آبیاری مدرن

فراهم کردن شرایط آبیاری هدفمند در زمین های کشاورزی برای به دست آوردن محصولات با کیفیت بسیار مهم است. این اهمیت باعث شده است که در سال های اخیر شاهد روش های نوین آبیاری باشیم. یکی از این ایده ها نحوه مدیریت آب در مزرعه است که دریچه های آبیاری یکی از مهمترین موارد برای ارائه چنین مدیریتی است. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار در این زمینه می تواند جریان کنترلی منحصر به فرد و کاملا قابل اعتمادی را ایجاد کند. شیر برقی هانتر یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. پس باید تا حد امکان با این محصول آشنا شوید.

محصول کدام کشور هانتر است؟

دانستن مشخصات فنی و ویژگی های شیر برقی هانتر ما را به آشنایی ابتدا با شرکت هانتر سوق می دهد. هانتر یک شرکت بین المللی با ریشه آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری برای اهداف کشاورزی فعالیت می کند. محصولات اصلی هانتر مربوط به اجرای سیستم های کنترل آبیاری است. برنامه نویسان Hunter نمونه های معمولی از این محصولات هستند. در بین محصولات این برند، گروه بزرگی از شیرآلات آبیاری هانتر جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.شیرآلات کشاورزی تولید شده توسط برند هانتر کاملاً مطابق با نیازهای تامین آب در مناطق کشاورزی می باشد. هانتر شیر برقی کشاورزی خود را در دو مدل PGV و ICV تولید می کند. مدل هایی که در ادامه قصد داریم به کامل ترین شکل ممکن آن ها را بشناسیم؛ اما ابتدا لازم است اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر توضیح داده شود.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

اصولا شیرآلات برق کشاورزی در دسته شیرآلات اتوماسیون قرار می گیرند. این شیرها مانند تمام شیرهایی که می شناسیم برای توقف و اتصال جریان سیالاتی مانند آب و هوا طراحی شده اند. اما جریان تنظیم کننده همان قطع و وصل سیال است که از طریق یک سیم پیچ متصل به منبع برق تامین می شود. در هر شیر برقی وجود جریان الکتریکی باعث می شود سیم پیچ کار کند و در نتیجه باعث کارکرد سیم پیچ می شود. این باعث تغییر موقعیت بدنه شیر برقی می شود. . در این حالت بسته به طرح شیر شاهد قطع یا اضافه شدن جریان سیال هستیم. این ایده یکی از بهترین طرح ها برای اجرای انواع سیستم های اتوماسیون است، البته می توان از آن در اماکن کشاورزی با هدف قطع و وصل جریان آب نیز استفاده کرد. تفاوت در این است که شیرهای برقی کشاورزی با ویژگی های مورد نیاز برای مصارف کشاورزی طراحی شده اند. مانند شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. هانتر در ساخت شیر ​​برقی هانتر مزیت دارد. شما می توانید محصولات این برند را در اندازه های مختلف با سطوح ولتاژ متفاوت داشته باشید.

توضیح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

دو نوع کنترل شیر برقی وجود دارد. مدل هایی که می توانند سطح جریان سیال را کنترل کنند و مدل هایی که فقط برای روشن/خاموش سیال استفاده می شوند. شیرهای برقی شکارچی در تمامی مدل های تولید شده از نوع On-Off می باشد.ساختار این شیر آبیاری اتوماتیک از یک سیم پیچ در بالای شیر و بدنه فلزی استفاده می کند. بسته به طراحی آن، سیم پیچ به سطح ولتاژ خاصی حساس است. این سطح ولتاژ در مدل های مختلف شیر برقی هانتر متفاوت است. به دلیل وجود سطوح ولتاژ بالا و حساسیت سیم پیچ، تمام جریان های سیال توسط شیر برقی هانتر کاملا بسته یا کاملا باز می شود.

ویژگی های برتر در طراحی شیر برقی هانتر

هانتر یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع شیرآلات آب برقی می باشد. این برند به دلیل تخصیص تعدادی امکانات کنترلی به مدل های مختلف شیر برقی تولیدی خود مشهور است، مانند: □ قابلیت کار با راندمان بالای شیر برقی هانتر با توجه به سطوح جریان آب کم □ قابلیت برقراری یک سیستم کنترل جریان از طریق نصب رگولاتور بر روی شیر برقی هانتر، یک پیچ مخصوص در بدنه شیر برقی هانتر ارائه شده است که امکان کنترل میزان جریان را در موقعیت کاملاً باز شیر فراهم می کند.

آبپاش شکارچی چیست و چه کاربردی دارد؟


بدون شک آبپاش های سری هانتر را باید یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری دانست که باعث صرفه جویی در مصرف آب و اتوماسیون فرآیند آبیاری می شود.

این آبپاش ها برای رفع تمام نیازها و در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. قابلیت های متفاوت این سمپاش شما را قادر می سازد تا فرآیند آبیاری را انجام دهید. در این مقاله به معرفی اسپرینکلر هانتر و بررسی قابلیت های مختلف آن می پردازیم. به ما بپیوند.

آبپاش هانتر را بهتر بشناسید

آبپاش شکارچی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار در آبیاری اتوماتیک است که برای آبیاری مزارعی مانند باغ ها، گلخانه ها، مراتع و مناطق سبز استفاده می شود. سیستم آبپاش این مدل دارای طراحی اتوماتیک می باشد که به شما امکان می دهد سیستم آبیاری را بصورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان برای انجام آبیاری با یک برنامه از پیش تعیین شده اجرا کنید.

این سری از آبپاش ها دارای قابلیت های ویژه و پرکاربردی از جمله قابلیت افزایش یا کاهش میزان آب پاشیده شده، قابلیت تعیین الگوی توزیع آب، دقت، سرعت، محدوده توزیع فوق العاده، قابلیت پنهان شدن در زیر زمین، مقاومت در برابر بدترین شرایط

سیستم اسپرینکلر هانتر از یک منبع آب از طریق اتصالات یا لوله های مختلف تغذیه می شود. آبیاری منظم را می توان با تایمر و الگوهای آبیاری خودکار نیز انجام داد. آبپاش هانتر از بهترین تجهیزات اتوماتیک آبیاری باغ و چمن هستند و عملکرد هوشمند آنها باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است. ضمنا استقبال بسیار خوب کاربران به دلیل قیمت مناسب اسپرینکلر شکارچی است.

با انواع مختلف اسپرینکلر هانتر آشنا شوید

اگرچه آبپاش هانتر از نظر اندازه و طراحی و کارایی مشابه هستند، اما جالب است بدانید که در سال های اخیر با توجه به انتظارات متفاوت از این دستگاه ها، نسخه های مختلفی طراحی و ساخته شده است. در زیر به برخی از نسخه ها اشاره می کنیم.
https://www.ghatar.com/215012/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/آبپاش پنهان (روتور شکارچی)

آبپاش مخفی هانتر برای آبیاری محیط های بزرگ و کوچک که نیاز به شعاع اسپری متفاوت دارند مناسب است. لازم به ذکر است که لوله های مدل آبپاش هانتر در زیر زمین قرار می گیرند. مکانیسم عملکرد این آبپاش نیز بسیار جالب است. آبپاش که در زیر زمین مدفون است، وقتی فشار آب به سر پنهان خود می رسد، خود به خود بالا می رود و محیط را آبیاری می کند. در این نوع آبپاش امکان تنظیم شعاع محیط تحت آبیاری وجود دارد. توجه داشته باشید که نصب آبپاش در زیر زمین زیبایی محیط را حفظ کرده و از آسیب فیزیکی محافظت می کند.

اسپرینکلر روتور MP

اسپرینکلر MP Rotor را باید نسخه جدید دانست و جایگزین آبپاش های قدیمی شود. توسعه این مدل با هدف آبیاری مناطق سبز صورت گرفت، اما به مرور زمان برای آبیاری سایر اراضی نیز سازگار شد. این آبپاش از یک سیستم انتقال جریان چند طرفه ویژه استفاده می کند، عملکردی که در مقایسه با آبپاش های معمولی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می کند. طرح اصلی این مدل از آبپاش هانتر، پاشش جریان آب به صورت مداوم و با سرعت بالا می باشد. این روش آبیاری خاک را به تدریج شل می کند و آب به طور یکنواخت پخش می شود.

آبپاش PS Ultra

آبپاش مخفی Ps Ultra Hunter شعاع اسپری کوچکی دارد که آن را برای استفاده در مناطق کوچک ایده آل می کند. این اسپری به عنوان اسپری ناحیه سبز نیز شناخته می شود و دارای پایه نازکی است. الگوی آبیاری این آبپاش به صورت خطی است و می تواند آب را به صورت یک لایه با الگوی کمربند کوچک پخش کند.

همچنین لازم به ذکر است که بدنه نازک این دستگاه باعث می شود که به راحتی آن را روی زمین قرار دهید. این مشکل می تواند عمر دستگاه و کارایی آن را نسبت به مدل های دیگر افزایش دهد. با توجه به کارایی بالای این مدل سمپاش هانتر ده ها مدل مختلف تولید و تحویل داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بهترین نمونه های موجود هستند و نه همه انواع لانچرهای Hunter.

آخرین کلمه

آبپاش شکارچی یک راه حل اساسی و ارزان برای کسانی است که توانایی آبیاری فضای سبز یا چمن خود را ندارند و خواهان یک سیستم آبیاری محیطی خودکار و زمان بندی شده هستند. این ابزار دارای گزینه های مختلفی است که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

فروشگاه پمپ ایران عرضه کننده انواع تجهیزات و ابزارآلات مربوط به آبیاری به ویژه آبپاش هانتر می باشد که با سابقه طولانی خود در صنعت می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل آبپاش متناسب با نیاز خود یاری دهد. قیمت هانتر واتر در فروشگاه پمپ ایران با تنوع محصولات و استقبال بسیار خوب مشتریان همواره رضایت مشتریان را جلب می کند.