لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

برخی از این شیرالات دارای لامپ ال ای دی نیز می باشد

برخی از این شیرالات دارای لامپ ال ای دی نیز می باشد که در هنگام باز کردن شیر آب، تصویری زیبا و خیره کننده را نشان می دهد. امروزه محصولات درخشان به هفت کشور اروپایی صادر می شود که این خود نشان از کیفیت محصولات این برند دارد. ما به شما برند Fir italia را معرفی می کنیم. برای انتخاب شیر آب مورد نیاز برای آشپزخانه باید انتخاب کنیم که می خواهیم شیر آب شاوری بوده یا تنها علم ساده داشته باشد. قبل از خرید شیرآلات ساختمانی باید بین شیرآلات آب شاوری یا علمی ساده انتخاب کنیم و با انتخاب شیرآلات شاوری پاشش آب در تمام زوایا انجام شده و ظروف آشپزخانه به راحتی آبکشی می شوند. با نصب این نوع شیرآلات به میزان قابل توجه می توان در مصرف آب صرفه جویی نمود. بهتر است دستگاه از جنسی انتخاب گردد که قابل زنگ زدن نبوده و استحکام بالایی داشته باشد. در این مرحله با توجه به نیاز محل مورد نظر و این که به چه شیرآلاتی نیاز است میزان بودجه ای که بدین منظور در نظر گرفته اید باید مشخص کنید. سنسور حرکت به شما اطمینان میدهد که آب را بهطور مستقیم و کارآمد استفاده کنید. یکی از راه های حصول اطمینان از کیفیت پرداخت شیرآلات این است که اگر در نور به سطح شیر نگاه کنید روی آن هیچ موجی نخواهید دید.

فرقی نمیکند یکی از فعالان ساختوساز باشید که میخواهد برای ساختمانی که ساخته، شیرآلات بهداشتی بخرد یا یک مالک یا حتی مستأجر که میخواهد شیرآلات مستعمل و فرسوده ساختمان خود را نوسازی کند، درهر حال باید به نکات مهمی در مورد این ملزومات ساختمانی توجه کنید. شرکت کلار فعالیت خود در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی را از سال 1382 شروع کرد. نصب آسان از دیگر نکاتی است که در خرید شیرآلات باید بدان توجه شود. یکی از شیر آلاتی که بیشتر در آشپزخانه کاربرد دارند ،شیرهای آب توپی می باشند.این گونه شیر های آب اولین نوع از شیر های آبی هستند که بدون واشر می باشند که با یک اهرم کار می کنند.به این صورت که اهرم به دور یک کلاهک توپی که در بالای بدنه اصلی آن جای گرفته می چرخد.یک توپ پلاستیکی یا فلزی که داخل بدنه شیر جای گرفته است این اهرم را کنترل می نماید.به واسطه همین اهرم تکی شدت ودمای آب تنظیم می گردد.به علت تعداد قطعاتی که در این گونه شیر ها به کار گرفته شئه است، شیر های توپی بیشتر از سایر شیر آلات بدون واشر چکه می کند. این گونه شیرآلات از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند و به راحتی دچار آسیب نمی شوند. 

محصولات درخشان شامل شیر ظرفشویی، دستشویی، توالت، شیر دوش حمام و علم حمام می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در بین شیرآلات ایستاده هم نوع دو منظوره آن کاربرد بیشتری دارد، این نوع شیر آلات علاوه بر سینک ظرفشویی، برای روشویی هم کاربرد دارند. آب فشان یا پرلاتورهای شیرهای حمام، ظرفشویی و روشویی آلپس از نوع پلاستیکی بوده و ضد زنگ می باشند. لیست قیمت شیرآلات کسری گسترده در کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، سوریه، روسیه و شمال آفریقا عرضه می شود. این مجموعه با دارا بودن دو برند راسان و ماهسان امروزه رقیبی جدی برای انواع شیرآلات خارجی محسوب می شود. پشتکار و تلاش شبانه روزی تیم تولید کننده محصولات آریان فراز سبب شده تا شیرآلات این برند امروزه به یکی از باکیفیت ترین انواع برندهای ایرانی تبدیل شود و حتی بتوان آن ها را با نمونه های خارجی نیز مقایسه نمود. شیرآلات روکار پر استفاده ترین نوع شیرآلات ساختمانی هستند که در واقع نوع قدیمی شیرآلات نیز محسوب میشوند. شرکت اخوان از دیگر برندهای معروف و معتبر ایرانی در تولید شیرآلات محسوب می شود. برای این کار می توان از یک گروه تاسیساتی کمک گرفت و شرایط مناسب برای لوله کشی را فراهم نمود. لیست قیمت شیرآلات کسری خدمات پس از فروش جزو مهمترین اصول و ارزشهای فعالیت گروه کسری باشد.

بهترین و پرفروشترین برند شیرآلات ایرانی کدامند؟ 8. میتوانید برند خود را بفروشید و یا مجوز بهره برداری را به دیگری بدهید و سود دریافت کنید. برای این کار میتوانید از محلولهای حل کننده رسوبات آب در مسیر لولهها و تجهیزات خاص در این زمینه استفاده کنید. این شرکت برای آینده ی خود نیز اهدافی تعیین کرده است که مطمئنا با پشکار زیاد به آن می رسند که یکی از این اهداف گسترش فعالیت خود در زمینه ی صادرات بین المللی می باشد . در برخی مدل های دیگر شیرآلات آلپس، آب فشان ها یا پرلاتورهای شیرآلات از نوع سکه ای می باشد و این امکان را به کاربر می دهد که به راحتی با یک سکه پرلاتور را باز کرده و تمیز کند. شیرآلات ساختمانی توپی که شیرآلات تک اهرمی نیز نامیده می شوند اغلب در آشپزخانه ها کاربرد دارند. شیرآلات بهداشتی با برند Delta علاوه بر آنکه در بازارهای خارجی به خوبی شناخته شده است، در بین مردم کشور ما نیز به وفور استفاده میشود. اقلام وارداتی این برند از برترین تولیدکنندگان دنیا مانند آلمان، ایتالیا و اسپانیا وارد کشور می شود و همگی دارای استانداردهای بهداشتی روز دنیا می باشد.

مهار آتش سوزی در تالاب کانی برازجان مهاباد

فاروق سخنور در تشریح این خبر گفت: این آتش‌سوزی در نیزارهای قسمت شرقی این تالاب بین‌المللی شروع شده بود و برای مهار آن ۲ تیم آتش‌نشانی از شهر مهاباد و روستای "قم‌قلعه" این شهرستان اعزام شدند که پس از حدود نیم ساعت مهار شد.

وی ادامه داد: گرمای هوا، وزش باد و خشک بودن علفزارها و بوته‌ها از عوامل بروز آتش سوزی در این نیزارها بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد بیان کرد: با توجه به کم آبی‌های پیش رو و کاهش بارندگی امسال احتمال حریق در عرصه‌های طبیعی بسیار محتمل است، بنابراین لازم است با نزدیک شدن به فصل گرما مراقبت‌های لازم را در پیش بگیریم و نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنیم تا از آتش سوزی در طبیعت جلوگیری شود.

سخنور در خصوص زیان‌های این آتش سوزی بر حیات وحش این تالاب اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل جوجه‌آوری قرار داریم احتمال تلفات پرندگان وجود داشته، اما احتمال لانه گذاری ضعیف بوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد تصریح کرد: مساحت این تالاب افزون بر ۹۱۰ هکتار است که متاسفانه در آتش سوزی امروز چهار هزار متر مربع از نیزارهای کنار جاده‌ای تالاب بین المللی کانی برازان در آتش سوخت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: این تالاب هم اینک میزبان ۳۵ هزار بال انواع پرندگان مهاجر و بومی است که جاذبه ای کم نظیر برای علاقه مندان به طبیعت به شمار می رود.

از پمپ کارواش برتولینی بیشتر بدانید


یکی دیگر از مزایای استفاده از کارواش دستی می توان به این نکته توجه کرد که کارواش دستی با آب مستقیم و فشار بسیار بالای آن رفع آلودگی می کند و عملا امکان استفاده از مواد شیمیایی را حذف کرده است که همین نکته باعث می شود از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد. همچنین به دلیل برخورد پروانه با آب و رطوبت به دلیل افزایش عمر دستگاه پروانه این مدل از دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار بوده و باعث میشود طول عمر دستگاه به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. هر چقدر که میزان فشار دستگاه رطوبت ساز مرغداری افزایش بیابد مقدار تبخیر و کاهش دما افزایش می یابد. بنابراین بدون دغدغه خطر زنگ زدگی ناشی از رطوبت می توانید از دستگاه استفاه کنید. این ویژگی دستگاه کارواش دستی باعث پاک شدن هرگونه آلودگی از سطح می شود. کارواش دستی را میتوان به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود. این میدان مغناطیسی باعث فشار آوردن به پیستون زیرین بوبین می شود و در نتیجه پیستون بالا می آید و جریان از داخل مجرای شیر برقی عبور می کند و هنگامی که طبق برنامه زمان بندی داده شده به کنترلر، جریان قطع می شود، میدان مغناطیسی از بین رفته و پیستون به پایین حرکت می کند و باعث قطع شدن جریان آب می شود. 

تایمر آبیاری هوشمند RainPoint دارای بلوتوث است و شما میتوانید با استفاده از موبایل از میزان سلامت گیاهان خود مطمئن شوید، آب مصرف شده برای آبیاری را مشاهده کنید، زمان آبیاری را یک بار برای همیشه تنظیم کیند و با خیال راحت گیاهان خودتان را RainPoint بسپارید. برای تایمر آنالوگ: اگر امروز ساعت ۸ صبح فرکانس را روی ۱۰ قرار دهید و زمان آبیاری را روی ۱۰ دقیقه قرار دهید یعنی ۱۲ ساعت بعد گلدان شما ۱۰ دقیقه آبیاری میشود. کارواش پرتابل شده ۲۰۰ بار bertolini دارای شاسی فلزی و ۱۰ متر شیلنگ و لانس و دینام موتوژن میباشد. کارواش صنعتی ۲۰۰ بار BERTOLINI ایتالیامونتاژ شدخ در ایران میباشد.کارواش صنعتی برتولونی ایتالیا ۲۰۰ بار جهت مصارف در کارواشهای با برق ۳ فاز میباشد. کمپرسور باد وسیله ی پر کاربرد دیگر در تجهیزات کارواش صنعتی است که هوای فشرده ی لازم برای کارواش را تامین می کند، استفاده از کمپرسور باد آسان و راحت است. یکی از مشکلات عمده این واترجتها این است که برای مناطق سرپوشیده یا بسته به دلیل تولید گازهای سمی و خطرناک، مناسب نیستند. انتخاب محصول برای فروش در این شرکت، توسط نظر مهندسین و کارشناسان فنی رشتههای مکانیک، الکترونیک و متالورژی صورت میگیرد، به همین دلیل تمام محصولات دارای کیفیت و تکنولوژی پیشرفته است. 

دلیل آنکه دستگاه های فشار قوی آب جزو پرطرفدار ترین دستگاه های نظافت صنعتی محسوب می شوند ، سادگی در استفاده و توانایی نظافت فضاهای وسیع و دور از دسترس می باشد. دستگاه کارواش صنعتی با استفاده از فشار جریان معمول آب را به جریان پرقدرت و پرفشاری تبدیل می کند که کاربر می تواند با توجه به نوع استفاده و میزان آلودگی سطح موردنظر فشار و قدرت مناسب را انتخاب نماید. انواع لکهها و آلودگیها نظیر: لکههای چربی یا گریس، رسوبات، لکههای روغنی، قیر، گرد و خاک و بسیاری آلودگیهای دیگر به راحتی با این دستگاهها از روی سطح جدا میشوند و در نهایت شما سطحی پاک و عاری از هرگونه آلودگی خواهید داشت. دستگاه های فشار قوی طوری طراحی شده اند که می توانند به سادگی خاک ، گرد و غبار ، گل و لای ، رنگ و دیگر کثیفی ها را از روی سطح بردارند. نازل 9 قهوه ای روشن، نازل 12 آبی روشن، نازل 15 خاکستری، نازل 18 قرمز، نازل 21 قهوه ای تیره، نازل 24 سبز تیره، نازل 27 آبی تیره و نازل 30 مشکی رنگ است. 

دستگاه دارای دو بدنه داخلی و خارجی از جنس گالوانیزه گرم مرغوب خارجی است که بدنه خارجی جهت عدم زنگ زدگی با استفاده از رنگ استاتیک کوره ای ضد زنگ و ضد خش رنگ آمیزی می شود. یکی از مزیت های استفاده از کارواش دستی قدرت بسیار زیاد دستگاه کارواش دستی در شستشو و پاک کنندگی آن می باشد. یکی دیگر از نکات مورد استفاده در مورد از کارواش دستی می توان به این نکته اشاره کرد که در استفاده از کارواش دستی آسانی و سهولت کار به وسیله کاربر است که باعث می شود نیروی کار صدمه نبیند. گیاهان شما را، با آبیاری دقیق و به موقع، سرزنده و شاداب نگه می دارد و با این کار لذت و شور زندگی برایتان به ارمغان می آورد. چسب اضافه به کار رفته در اتصالات لوله می تواند در جریان آب خلل وارد کند. آبیاری قطرهای: در این روش که روشی ظریف و دقیق است، آب بهصورت جداگانه و انحصاری به ریشهی گیاهان توسط قطرهچکانهایی مخصوص داده میشود. یکی از مزایای استفاده از کارواش صنعتی صرفه جویی در هزینه است و همچنینی باعث کارایی بسیار بالایی نسبت به نظافت به روش های سنتی و دستی می باشد. شرکت نوین پاک یکی از بهترین شرکت ها در زمینه فروش دستگاه کارواش دستی میباشد. 

منبع: پمپ کارواش برتولینی ایران پمپ

محکومیت ۶ پزشک به خدمت مجانی ۱۰۰ نیازمند

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، عباس ظاهری شهماروندی افزود: رای نهایی در پی شکایت سال گذشته اداره محیط زیست کارون، علیه ۶ مطب پزشکی در شهر کوت عبدالله به دلیل عدم مدیریت صحیح پسماند با رای قاضی دادگاه اهواز عفونی صادر شده و متخلفان محکوم به ارائه خدمات رایگان به یکصد نفر از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی ظرف مدت ۲ سال شدند.

وی اضافه کرد: چند مطب پزشکی و مرکز خدمات درمانی دیگر در شهر کوت عبدالله به دلیل مدیریت نکردن پسماند عفونی از سوی اداره محیط زیست به دادگاه معرفی شده‌اند که پرونده آن‌ها در مرحله رسیدگی قضایی است.

بر اساس رای دادگاه کیفری ۲ اهواز، پزشکان متخلف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق انباشت و تخلیه پسماند‌های پزشکی در محیط و فضای باز به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شدند، سپس ارائه خدمات عمومی رایگان به مدت ۲ سال به مددجویان شهرستان کارون تحت نظر واحد اجرای احکام کیفری به عنوان مجازات جایگزین حبس تعیین شده است. گزارش معاینه و ویزیت یکصد نفر از مددجویان باید به واحد اجرای احکام کیفری ارائه شود.

شهرستان کارون در جنوب اهواز قرار دارد که در سال ۱۳۹۱ از شهرستان اهواز جدا شد.

در روز‌های اخیر، یک شرکت آلاینده به دلیل انتشار بوی نامطبوع به کاشت و نگهداری یک هزار اصله نهال در شهرستان کارون و نگهداری از آن‌ها در طول یک سال به عنوان مجازات جایگزین محکوم شد.

سیستم احتراق در کوره هوای گرم گاز سوز در ظرفیت های پایین معمولاً از نوع آتمسفریک و تعبیه شده درون دستگاه است


سیستم احتراق در کوره هوای گرم گاز سوز در ظرفیت های پایین معمولاً از نوع آتمسفریک و تعبیه شده درون دستگاه است و در ظرفیت های بالاتر از نوع مشعل جداگانه یه صورت نصب در قسمت تعیین شده روی دستگاه می باشند. این روش بهطور عمده، به هر نوع واکنش ناهمگن در حضور حلال آبی در دماهایی بالاتر از دمای بحرانی (در مورد آب دمای بالاتر از C° 100) و در نتیجه در فشارهای بالا گفته میشود. تا کنون با عملکرد و ویژگی های هر کدام از سیستم های مطبوع کولر گازی و داکت اسپلیت آشنا شدیم در ادامه به تفاوت های اصلی این دو سیستم اشاره می کنیم. هر پره پس از عملیات تست، فینیشینگ و رنگ آمیزی به هم متصل شده، به صورت بلوک های 5 پره - 7 پره و 10 پره در بسته بندی قرار گرفته و عرضه می شوند. مه و بخار در زمستان سبب کاهش دید راننده میشود؛ سیستم تهویه مطبوع از بخار کردن شیشههای خودرو در روزهای سرد جلوگیری میکند که این سیستم با فراهم آوردن هوای مطلوب به راحتی سرنشینان خودرو کمک میکند. به یاد داشته باشید که سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با کولر متفاوت است، خودروهای دارای سیستم تهویه مطبوع قیمت بالاتری نسبت به سایر خودروها دارند.

تهویه مطبوع هوا، ساخت ساختمانهای پلان عمیق را ممکن میسازد، زیرا در غیر این صورت باید باریک­تر یا با نورگیر ساخته میشدند تا فضای داخلی از طریق تهویه طبیعی، هوای کافی را از فضای بیرون دریافت کند. از سویی دیگر سیستم سرمایش و گرمایش خودرو فقط دما را گرم یا سرد میکند و در واقع دما به حد تعادل نمیرسد اما سیستم تهویه مطبوع در روزهای آلوده هوا را تهویه کرده و به کابین میرساند. گاز موجود در این محفظه گرما را جذب میکند و پس از خنک شدن به داخل کابین وارد میشود. سیستم تهویه مطبوع این امکان را به راننده میدهد که بتواند هوای داخل کابین را مناسب با فصل سرد و گرم تنظیم کند. محیط آکوستیک (صدا) تحت تأثیر صدای ترافیک بیرونی، افراد، تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع است. دقیقاً اینجاست که طراحی معماری ساختمان مستقل از دمای فضا بر روی آسایش افراد تأثیر می گذارد. استفاده از دستورالعمل­های نادرست نرخ سوخت و ساز برای طراحی تهویه مطبوع میتواند منجر به تجهیزات نامتناسب و با کارآمدی کمتر شود، و تنظیم نقاط عملکرد سیستم بسیار سرد می تواند منجر به کاهش بهره­وری کارگر شود. 

در یکی دیگر از کشورهای جنوب اروپا، مالت، تخمین زده میشود که حدود 55٪ از خانوارها دارای سیستم تهویه مطبوع باشند. بعنوان مثال در مدرسه ای که ساعت کاری آن از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ عصر می باشد و جمعه ها نیز تعطیل است، تنها از محل خاموشی موتورخانه پس از ساعت کاری بیش از ۵۵% صرفه جویی حاصل می شود و در صورتیکه صرفه جویی زمان کارکرد موتورخانه نیز به آن اضافه گردد این رقم صرفه جویی به حدود ۶۵% افزایش می یابد. اگرچه درجه حرارت اغلب در محدوده مجاز است، برخی از روشهای تخصصی مانند جراحی قلب باز، به دمای پایین (حدود 18 درجه سانتیگراد، 64 درجه فارنهایت) و سایر موارد مانند نوزادان تازه متولد شده به دمای نسبتاً بالا (حدود 28 درجه سانتیگراد، 82 درجه سانتیگراد) نیاز دارند. رسوب سبب مسدود شدن لولههای وزنهدار در بلند مدت میشود و کارایی آن از بین میرود. این قطعه در پشت داشبورد نصب میشود و نقش آن جذب گرما است. داکت اسپلیت ها جزء محصولات جدید تهویه مطبوع ها هستند که بر عکس سایر دستگاه ها امکان کانال کشی در این کولر گازی ها فراهم شده است.و از دو قسمت اصلی که شامل کندانسور و هواساز است ،تشکیل شده است.بخش کندانسور دستگاه در قسمت خارجی ساختمان نصب می شود.

این دستگاه علاوه بر اینکه هوا را فیلتر میکند، هوای مطبوع را وارد سیستم مینماید. لذا پمپ های متفاوتی برای این فشار در بازار موجود هستند که پمپهای پیستونی نام دارند این پمپ ها قادر به مکش یا وکیوم قوی هستند و با وجود اینکه دبی بالایی ندارند ولی فشار بسیار بالایی تولید می کنند در سال ۱۳۹۶ قیمت پمپهای فشار قوی در بازار از ۹۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون تومان متغیر هستند اینگونه پمپها را هم میتوان به موتورهای بنزینی متصل کرد و هم به الکتروموتورهای برقی کوپله کرد. این گاز بعد از تحت فشار قرار گرفتن به سمت کندانسور میرود. این قسمت نقطه آغازین سسیستم تهویه از سمت پیشرانه به داخل خودرو است. هدف از کاربردهای فرآیندی تهویه هوا ، صرف نظر از بارهای رطوبتی و گرمای داخلی و شرایط آب و هوایی خارجی، ایجاد یک محیط مناسب برای فرآیندی است که در حال انجام شدن است. استفاده از یک سیستم تراکمی در ساختمان مد نظر باشد . فضاهای صنعتی که آسایش حرارتی کارگران مورد نظر است. این نیازهای فرایند است که شرایط را تعیین میکند، نه اولویت انسان. م - فرایند جریان مایع مبرد غلیظ از کندانسور به اواپراتور در اثر اختلاف فشار می باشد.