لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

تلفن شبکه چیست و چگونه کار می کند؟


تلفن تحت شبکه، همانطور که ما آن را به عنوان یک تلفن IP می شناسیم، عملکرد بهتری نسبت به تلفن های سنتی دارد. این تلفن ها امواج صوتی را از طریق شبکه و اینترنت منتقل می کنند و نیازی به خطوط سنتی آنالوگ یا PSTN ندارند. همچنین، عملکرد آنها بر اساس فناوری vape است. VIP ابزارهایی را فراهم می کند که کاربران می توانند از آنها برای ارسال صدا از طریق اینترنت استفاده کنند.

از آنجایی که تلفن های IP بدون VoIP نمی توانند کار کنند، به آنها تلفن های VoIP نیز گفته می شود و تفاوت کمی با تلفن های معمولی دارند. تلفن IP دارای مزایا و معایبی است، پس برای کشف تلفن تحت شبکه و یادگیری نحوه کار با آنها با دایان نت همراه باشید.


تلفن اینترنتی چیست؟

تلفن شبکه (IP PHONE) یا تلفن IP دستگاهی است که برای راه اندازی یک شبکه کامپیوتری باید متصل شود. در اصطلاح به این گوشی ها تلفن های شبکه VoIP گفته می شود و بر اساس یک شبکه IP مانند اینترنت می توانند با پشتیبانی از پروتکل SIP تماس برقرار کرده و صدا و تصویر را انتقال دهند.

مزایای تلفن ثابت

شبکه تلفن مزایای زیادی دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

1. نصب سریع و آسان:

هنگامی که این گوشی ها به شبکه متصل می شوند، تمام تنظیمات لازم را به صورت خودکار از طریق سوئیچ شبکه یا IP PBX دریافت می کنند. این یکی از ویژگی های این گوشی ها است که باعث صرفه جویی در زمان و کاهش خطاهای احتمالی در هنگام نصب می شود.

2. بدون نیاز به اتصال مجدد:

در شرکت ها و سازمان هایی که شبکه داخلی (LAN) دارند، تلفن شبکه با همان کابل های شبکه موجود قابل استفاده است و نیازی به سیم کشی مجدد ندارد. برای رسیدن به این هدف، معمولاً دو پورت شبکه روی تلفن های IP نصب می شود.

3. بالاترین کیفیت:

اکثر تماس هایی که در مخابرات سنتی انجام می شود با نویز و صداهای مزاحم همراه است زیرا زیرساخت های قدیمی دارند و سیم های آنها مشکل دارد. اما تلفن های تحت شبکه این گونه نیستند و بهترین کیفیت صدا و تصویر را به کاربر ارائه می دهند. زیرا سیگنال ها را به صورت دیجیتال ارسال و دریافت می کنند. آنها همچنین می توانند به طور خودکار کیفیت را بر اساس میزان پهنای باند شبکه تنظیم کنند.

4. تصویر و زوم:

اگر کاربران تصمیم دارند اتاق خود را جابجا کنند و می خواهند شبکه خود را جابجا کنند، می توانند IP PHONE را گرفته و آن را به یک پورت شبکه در هر نقطه از سازمان متصل کنند. در این صورت نیازی به تغییر شماره داخلی و تنظیمات گوشی نخواهند داشت.

5. امکانات مختلف و کاربردی:

گوشی های موجود در شبکه دارای ویژگی های تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری بوده و عملکردهای مختلفی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

1- دایرکتوری، لیست سیاه و گزارش تماس از جمله امکانات این گوشی ها می باشد.

2- می توانید چندین افزونه را در یک گوشی پاسخ دهید.

3- کنفرانس صوتی Cai Mibanda.

4- قابلیت انتظار، ارسال و انتقال مکالمه را دارد.

5- عملکرد ارسال پیام کوتاه، پیام صوتی و اطلاع رسانی پیام را دارد.

6- تنظیمات برگزیده از طریق پنل وب سایت قابل مدیریت است.

معایب تلفن های تحت شبکه

1. اعتیاد به اینترنت:

یک تلفن شبکه باید به اینترنت متصل باشد تا کار کند. این بدان معناست که اگر شبکه یا اینترنت خراب باشد. این کار باعث کاهش قابلیت استفاده از دستگاه می شود.

2. کیفیت صدا:

کیفیت صدای تلفن ثابت کمی بدتر از تلفن های سنتی است

3. آموزش مورد نیاز:

استفاده از تلفن نت نیازمند آموزش و آشنایی با امکانات آن است. ممکن است برخی از کاربران نحوه استفاده از این دستگاه را ندانند و نیاز به آموزش داشته باشند.

4. تجهیزات ویژه مورد نیاز است.

استفاده از تلفن تحت شبکه به تجهیزات خاصی مانند تجهیزات شبکه و سرور نیاز دارد. این تجهیزات می تواند گران باشد.

به طور کلی تلفن های تحت شبکه به دلیل مزایایی که دارند در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما باید از معایب آن نیز آگاه بود و در صورت لزوم، مناسب ترین راه حل را انتخاب کرد.

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر


نکات مهم هنگام خرید دزدگیر متاسفانه در سال های اخیر سرقت های منازل مسکونی و تجاری افزایش چشمگیری داشته است. این اتفاق اهمیت سیستم های امنیتی خانه و فروشگاه را بیش از پیش آشکار کرده است. از طرفی تنوع سیستم های اگزوز در بازار افزایش یافته است و بسیاری از افراد انتخاب گزینه مناسب را با مشکل مواجه می کنند. در این مقاله هر آنچه که در مورد خرید دزدگیر باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

دزدگیر دزدگیر یکی از مهم ترین انواع سیستم های امنیتی است. ساختار کلی این دستگاه ها تشخیص ورود و خروج غیرمجاز با استفاده از سنسورهای دقیق و حساس می باشد. بلافاصله پس از تشخیص حرکت غیرمجاز، آژیرهای آلارم فعال می شود و به این ترتیب به همسایگان و حتی خود شخص اطلاع داده می شود.

البته محفظه های دزدگیر می توانند علاوه بر دزدگیر از طریق تماس با شماره ای که به خود اختصاص داده شده نیز اعلام سرقت کنند. سیستم دزدگیر جدید این قابلیت را دارد که با استفاده از سیم کارت، گزارش های امنیتی را از طریق پیامک به صاحبان خانه یا مغازه اطلاع دهد.
برای خرید دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر

بخشی از سیستم ناخن

دزدگیر مکان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. هر کدام از این قسمت ها وظیفه ای خاص و تعریف شده دارند:

واحد مرکزی

این دستگاه بهترین مدیر امنیتی است. همه دستگاه ها به صفحه نمایش متصل هستند و روی این دستگاه حرکت می کنند. روی این دستگاه کلیدی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن سیستم را خاموش و روشن کنید. ضمناً تمامی کابل های کد ضد سرقت از این دستگاه نشات گرفته و قطعات مربوطه به آن متصل می شوند. دستگاه مرکزی همچنین کارهای دیگری مانند وارد کردن رمز دستگاه و ضبط پیام صوتی را انجام می دهد.

این دستگاه از طریق دو سیم به برق 220 ولت شهر متصل می شود. این عملکرد برای تامین برق دستگاه و دستگاه های آن انجام می شود

حسگرها

این سنسورها وظیفه کنترل برد را بر عهده دارند. سنسورهای چشمی که معمولا دوربین های مداربسته قدرتمندی هستند، در پوشاندن نقاط کور اطراف خوب هستند. همچنین، این سنسورهای فوق قدرتمند، کوچکترین گذرگاه ها را از طریق مکان های خاص (مانند درها و پنجره ها) که به دقت نظارت می شوند، ایجاد می کنند. تعداد این سنسورها متغیر بوده و بستگی به نیاز فرد و منطقه تحت پوشش دارد.

این سنسورها معمولاً با چهار کابل به یک دستگاه مرکزی متصل می شوند. (از آنجایی که سنسورها به مدار و سیستم متصل هستند، با افزایش تعداد آنها، همان 4 سیم برای اتصال آنها به دستگاه مرکزی کافی است)

بلندگو برای دزدگیر

بلندگوها یکی از مهمترین عوامل در هر سیستم امنیتی هستند. صدای زنگ خطر یا دزدگیر از این اسپیکر خارج می شود. البته هر چه اسپیکر قدرتمندتر باشد، کیفیت دزدگیر بهتر است. بلندگوها معمولاً در خارج از ساختمان و در بالاترین قسمت قرار می گیرند (برای تولید صدای بهتر و شنیده شدن توسط افراد زیادی)

این اسپیکر با دو سیم به واحد مرکزی متصل می شود. توصیه می کنیم اسپیکر را به روش داخلی وصل کنید. به هر حال، اولین چیزی که دزدها به آن فکر می کنند، بریدن سیم های بلندگو است. اگر این سیم ها قابل رویت نباشند و سارقان نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند، بهتر است.

قدرت باتری

اولین قدم این است که بدانید دزدها چه کار می کنند. به همین دلیل و برای جلوگیری از کارکرد دزدگیر ایمامبرگر در زمان قطع برق، باتری منبع تغذیه دستگاه مرکزی این سیستم تعبیه شده است. این باتری معمولا 12 ولت است و در شرایط مناسب می تواند دستگاه مرکزی را تا 48 ساعت کار کند.

محل ردیاب سیم کارت

این دزدگیرها از جدیدترین مدل های سیستم های امنیتی موجود در بازار هستند. دزدگیر سیم کارت علاوه بر ایجاد دزدگیر می تواند از طریق سیم کارت و بدون استفاده از تلفن ثابت با شماره خاصی تماس گرفته و سرقت را به وی اطلاع دهد.

این دزدگیرها برای مناطقی که خطوط تلفن ثابت ندارند نیز مناسب است. علاوه بر این، به لطف طراحی آنها، می توانید به راحتی آنها را از طریق تلفن های همراه و برنامه های اندروید و IOS کنترل کنید.

به یاد داشته باشید که سارقان می توانند دستگاه ها و تلفن ها را به هر دلیلی غیرفعال کنند. در این صورت آژیر از دستگاه به صدا در نمی آید و تماس با مالک با استفاده از تلفن ثابت غیرممکن خواهد بود. در این صورت دزدگیر سیم کارت می تواند بلافاصله از طریق پیامک سرقت را به صاحب خانه یا فروشگاه اطلاع دهد.

بهترین برندهای دزدگیر

در همین حال، بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه آلارم های با کیفیت و ایمن برای اماکن کرده اند. یکی از بهترین گزینه ها در این قسمت می تواند Beta Anti-Theft باشد. این دزدگیر دارای سیستم ساده ای است و با قرار دادن سنسورها در قسمت های مختلف ساختمان ایمنی منزل یا محل کار شما را تضمین می کند. اعلان سرقت به صورت هشدار و آژیر بتا، تماس و پیامک انجام می شود.

زنگ هشدار موقعیت Silex گزینه ایده آل دیگری است که می توانید به آن اعتماد کنید. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه در ساخت انواع سیستم های امنیتی، در ساخت بهترین دزدگیرهای امروزی حرف های زیادی برای گفتن دارد. دزدگیر سیلکس مجهز به تلفن سیم کارتی با صفحه نمایش ال سی دی می باشد.

سیماران دزدگیر یکی دیگر از نام های مورد اعتماد در زمینه سیستم های امنیتی است. این شرکت نیز از سال 1350 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی آغاز کرد. دزدگیر سیم کارتی سیماران نیز قادر است از محیط منزل یا محل کار شما محافظت کند.

خدمات آژانس مسافرتی


سفر واقعاً می تواند نگرش شما را به دنیا تغییر دهد و استفاده از خدمات آژانس های مسافرتی به خاطره تعطیلات در ذهن شما پایان می دهد. صنعت مسافرت یکی از صنایع در حال رشد سریع در جهان است و آژانس های مسافرتی برای این موفقیت بسیار مهم هستند.

آژانس های مسافرتی برای توسعه و رشد گردشگری ملی و تولید ناخالص داخلی مهم هستند. وظیفه آنها خدمات رسانی به افرادی است که می خواهند سفر کنند، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و ... این کار را انجام می دهند.

هتل ها، خطوط هوایی و شرکت های کرایه اتومبیل با آژانس های مسافرتی همکاری می کنند و از آنها به عنوان نماینده برای فروش خدمات خود به مشتریان استفاده می کنند. از رزرو پرواز، هتل و اتومبیل گرفته تا بیمه مسافرتی، آژانس های مسافرتی به مسافران کمک می کنند تا بدون دردسر رزرو کنند.

قبل از اینترنت، مشتریان باید شخصاً از طریق آژانس مسافرتی برای سفر برنامه ریزی و رزرو می کردند. اما با ظهور تکنولوژی و اینترنت، آژانس های مسافرتی آنلاین شده اند و مقدمات سفر را برای مسافران تجاری و گردشگران عادی آسان کرده اند.

مردم عادی برای سازماندهی سفرهای تفریحی و کاری خود از خدمات شرکت های مسافرتی استفاده می کنند. مشاوره و ارائه بهترین برنامه های سفر، ارائه تورهای مسافرتی، ترتیب حمل و نقل و اقامت گردشگران، صدور ویزا، خدمات بیمه گردشگران و تبدیل ارز از مهمترین خدمات ارائه شده توسط این آژانس ها به مشتریان خود می باشد.

ارائه تورهای مسافرتی و گردشگری یکی از خدمات اصلی آژانس های مسافرتی می باشد. آنها به مردم کمک می کنند تا از زندگی پرمشغله خود دور شوند.

چرا از خدمات آژانس مسافرتی استفاده می کنیم؟ destination iran

کار با آژانس مسافرتی دارای چندین مزیت است که مهمترین آنها عبارتند از:

در پول و زمان صرفه جویی کنید

هنگام برنامه ریزی برای سفر استرس خود را کاهش دهید

شرکت های مسافرتی مشاوره تخصصی ارائه می دهند

هر جا که می خواستند سفر می کردند

یک آژانس مسافرتی می تواند موارد غیر منتظره را مدیریت کند

در پول و زمان صرفه جویی کنید

آژانس های مسافرتی با سال ها تجربه و دانش در مورد مقاصد شما می توانند شما را از ارزیابی گزینه های متعدد و تحقیق آنلاین نجات دهند. به این ترتیب، زمان و پول خود را با آزمون و خطا تلف نمی کنید و تعطیلات خود را به راحتی برنامه ریزی می کنید.

استرس برنامه ریزی سفر خود را کاهش دهید

زمانی که با گزینه های زیادی روبرو می شوید، برنامه ریزی یک سفر می تواند طاقت فرسا باشد. اما یک مشاور سفر می تواند استرس برنامه ریزی را از بین ببرد. داشتن دانش و تجربه مرتبط با جزئیات سفر به آنها آینده نگری می دهد و می تواند از مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

آژانس های مسافرتی تمام جزئیاتی را می دانند که ممکن است هنگام برنامه ریزی به تنهایی به آنها فکر نکنید. این به آنها اجازه می دهد تا سفری را ایجاد کنند که مدیریت آن آسان باشد و در یک بازه زمانی مشخص کار کند.

آژانس مسافرتی مشاوره حرفه ای ارائه می دهد

یک آژانس مسافرتی می تواند مشاوره تخصصی در مورد مقصد شما ارائه دهد. مثلا بهترین و بدترین زمان برای سفر چه زمانی است؟ آنچه باید انجام شود درست است.

این نمایندگی ها نه تنها در مورد سفر یاد می گیرند، بلکه اطلاعات مقصد آنها به طور مداوم توسط مشتریان به روز می شود. با بازگشت هر مسافر، اطلاعات خود را در مورد آن مقصد خاص به روز می کنند.

آهنگ آرمین زارعی و فریدون آسرایی به نام «نیستی»

متن آهنگ آرمین زارعی و فریدون آسرایی نیستی

ﭼﻪ ﺑﻰ اﺣﺴﺎس رد ﻣﻴﺸﻰ ﭼﻪ ﺑﺎ اﺣﺴﺎس ﻣﻴﺨﻨﺪی

ﻓﻘﻄ رو زﻧﺪﮔﻰ ﻣﻦ داری ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﻣﻴﺒﻨﺪی

ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﺰدﻳﮏ ﺗﺮ ﻣﻴﺸﻢ ﺗﻮ از ﻣﻦ دور ﺗﺮ ﻣﻴﺸﻰ

دارم دﻳﻮوﻧﻪ ﺗﺮ ﻣﻴﺸﻢ داری ﻣﻐﺮورﺗﺮ ﻣﻴﺸﻰ

ﻫﻨﻮزم ﭘﺎی ﺗﻮ ﮔﻴﺮم ﻫﻨﻮزم رو ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺳﻢ

ﻳﻪ ﻛﺎری ﺑﺎ دﻟﻢ ﻛﺮدی ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻜﻴﻮ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻢ

ﻛﺴﻰ ﺣﺎل ﻣﻨﻮ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻪ ﻧﻪ ﻣﻴﭙﺮﺳﻪ

ﻧﺮو ﻣﻴﺘﺮﺳﻢ از رﻓﺘﻦ ﺗﻮ اﻳﻨﺠﺎﻳﻰ دﻟﻢ ﻗﺮﺻﻪ

ﻧﻴﺴﺘﻰ ﻓﺪای ﻳﻪ ﺗﺎر ﻣﻮت

ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻢ ﻳﻪ دوﺳﺘﻰ ﺳﺎده ﺑﻮد

ﺑﺮو و ﺑﺎش ﺑﻪ ﻓﻜﺮ ﺣﻔﻆ آﺑﺮوت

ﺑﺒﻴﻨﻢ ﻗﺪ ﻣﻦ ﻛﻰ ﺗﻌﺼﺐ داره روت

از ﺣﺎل ﺧﺮاب اﻳﻦ روزا ﻧﮕﻢ ﺑﺮات

ﺧﺪاﻳﻰ ﺳﻔﺮه ی دﻟﻮ اﮔﺮ ﺑﺮات

وا ﻛﻨﻢ ﻣﻴﺒﻴﻨﻰ ﻣﻨﻢ ﺑﺪ آوردم

راﺳﺘﺶ ﺗﻮی ﻧﺒﻮد ﺗﻮ ﻛﻢ آوردم

وﻟﻰ ﺗﻮ ﭼﻘﺪ راﺣﺖ وﻟﻢ ﻛﺮدی

ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﻴﭽﻜﺴﻰ دﻟﻢ ﮔﺮم ﻧﻴﺴﺖ

ﺑﺎ اﻳﻨﻜﻪ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻏﺮورت ﻟﻬﻢ ﻛﺮدی

ﻫﻨﻮزم دﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮاد ﻛﻪ ﺑﺮﮔﺮدی

ﻣﻴﮕﻔﺘﻰ ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺑﻮدی

ﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻰ ﻧﻪ ﻣﻴﺘﻮﻧﻰ

ﺗﻮ از ﻣﻦ رد ﺷﺪی ﺳﺎده

ﺗﻮ ﺑﺎ ﻫﻴﺸﻜﻰ ﻧﻤﻴﻤﻮﻧﻰ

ﻫﻨﻮزم ﭘﺎی ﺗﻮ ﮔﻴﺮم ﻫﻨﻮزم رو ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺳﻢ

ﻳﻪ ﻛﺎری ﺑﺎ دﻟﻢ ﻛﺮدی ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻜﻴﻮ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻢ

ﻛﺴﻰ ﺣﺎل ﻣﻨﻮ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻪ ﻧﻪ ﻣﻴﭙﺮﺳﻪ

ﻧﺮو ﻣﻴﺘﺮﺳﻢ از رﻓﺘﻦ ﺗﻮ اﻳﻨﺠﺎﻳﻰ دﻟﻢ ﻗﺮﺻﻪ

ﺑﺒﻴﻨﻢ راﺳﺖ ﺑﮕﻮ ﺧﺪاﻳﻰ

ﺗﻮام دﻟﺖ راﺿﻴﻪ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺟﺪاﻳﻴ؟

ﻣﻦ ﻛﻪ اﻳﻦ روزا اﻧﻘﺪر اﻓﺴﺮده م

ﻛﻪ ﺗﻮ ﻫﺮ ﻣﺪل ﻗﺮﺻﻪ ﺑﮕﻰ دﺳﺖ ﺑﺮدم

ﻧﻪ واﺳﻪ آراﻣﺸﻢ ﭼﻮن ﺑﺎﻳﺪ آﻣﺎده ﺷﻢ

واﺳﻪ دوﺳﺖ داﺷﺘﻨﻰ ﻛﻪ درﮔﻴﺮ ﺗﺎواﻧﺸﻢ

اوﻧﻢ ﺑﺮا ﻛﺴﻰ ﻛﻪ اﺻﻠﺎ ﻣﻌﻠﻮم ﻧﻰ

ﻛﺠﺎﺳﺖ و ﻣﻦ ﺳﺎده دﻧﺒﺎل آﻣﺎرﺷﻢ

ﻣﻦ ﭼﺸﻢ از ﺗﻮ ﺑﺮﻧﻤﻴﺪاﺷﺘﻢ

ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﻫﻴﭽﻰ واﺳﺖ ﻛﻢ ﻧﻤﻴﺬاﺷﺘﻢ

ﺗﻮ ﺳﺮ ﺗﺎ ﭘﺎ ﻫﻤﺶ اﻳﺮاد ﺑﻮدی و ﻣﻦ

روی ﻧﻘﻄﻪ ﺿﻌﻔﺎت دﺳﺖ ﻧﻤﻴﺬاﺷﺘﻢ

ﻫﻨﻮزم ﭘﺎی ﺗﻮ ﮔﻴﺮم ﻫﻨﻮزم رو ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺳﻢ

ﻳﻪ ﻛﺎری ﺑﺎ دﻟﻢ ﻛﺮدی ﻛﻪ ﻫﻴﭽﻜﻴﻮ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻢ

ﻛﺴﻰ ﺣﺎل ﻣﻨﻮ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻧﻪ ﻣﻴﺪوﻧﻪ ﻧﻪ ﻣﻴﭙﺮﺳﻪ

ﻧﺮو ﻣﻴﺘﺮﺳﻢ از رﻓﺘﻦ ﺗﻮ اﻳﻨﺠﺎﻳﻰ دﻟﻢ ﻗﺮﺻﻪ

https://musicdel.ir/single-tracks/333812/