لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

اظهارنامه را چطور تکمیل کنیم؟


گروه همراهان نیک پندار با محصولی به نام نیک، تلاش کرده تا پکیجی به نسبت ارزان با خدمات خوب را در اختیار مودیان مالیاتی و شرکت ها و موسسات قرار دهد. کارما، محصول شرکت نرم افزاری دانش بنیان جادوی فکر، با هزاران مشتری در ۳۱ استان کشور در صنوف مختلف، تلاش کرده تا با تجربه یک دهه گذشته خود، محصولی را در اختیار مودیان مالیاتی و شرکت ها و موسسات قرار دهد که هم امن و ایمن باشد و هم نیازهای آن ها را در بالا ترین سطح سفارش سازی، در حوزه مدیریت امور مالی، برآورده کند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان همچنین نسخههایی اختصاصی برای برخی صنوف ارائه کرده است که ازجمله آنها میتوان به رستوران، سوپرمارکت، آتلیه عکاسی، خیریه و سنگ فروشی اشاره کرد. نرم افزار حسابداری شرکتی پیوست قابلیت نصب چندین زیرسیستم را در خود دارد که ازجمله آنها میتوان به زیرسیستمهای «حسابداری»، «اموال»، «انبار و کالا»، «خزانه داری»، «پیمانها و قراردادها»، «بازرگانی»، «ساخت و تولید»، «هولدینگ»، «ارزی»، «حسابداری دولتی» و «بودجه و اعتبارات» اشاره کرد. 

نرم افزار رافع 8 دارای مشکلاتی است که برخی کاربران گزارش کردهاند و ازجمله آن میتوان به؛ عدم امکان خرد کردن سطح تفصیلیها به بیشتر از 4 سطح، پیچیدگی در بخش انبار نرم افزار، سرعت پایین و تنوع پایین گزارشها اشاره کرد. بررسی کردن گزارش های ارائه شده میتواند به تعیین یک هدف واقع بینانه کمک کند. 1)می توانید ازعطف مالی و حسابداری متوجه شوید.2)اصلاحات هزینه گزاری و بودجه بندی را که در تجارت استفاده می شود بیاموزید.3)هزینه های کل خروجی کالاها و خدمات ارائه شده را تعیین کنید.4)استاد تکنیک های سنتی و بهترین شیوه های اخیر می شوید.5)پیوند امور مالی و عملیاتی برای اهداف بودجه و اجرای استراتژی6)می اموزید که چگونه یک سیستم جامع سنجش عملکرد را تهیه کنید.روش اموزشی در این کارگاه اموزشی حسابداری به این صورت است که: این دوره اموزشی مهارت های مالی و حسابداری کسب و کار را در کناراصول کارگاه با سخنرانی رسمی، مطالعات موردی در زمینه حسابداری و مثال های کار تعاملی را برگزار می­­کند. این عامل کمک میکند تا صاحبان مشاغل و اشخاص بتوانند تحلیلی درست از وضعیت مالی شرکت خود به دست آورند و متوجه شوند که شرکت آنها در مقایسه با دورههای قبلی، چه عملکردی داشته است و از طرف دیگر، جایگاه آنها نسبت به رقبای کاریشان چگونه است.

تمام تراکنش های مالی یک سازمان و تمام هزینه های آن از هزینه های حقوق کارکنان و مالیات و اجاره محل کسب، تا خرید تجهیزات جدید و متریال لازم و بدهکاران و طلبکاران و همچنین سود قسمت های مختلف سیستم در گزارشات حسابداران مالی ثبت میگردند. با بررسی کردن گزارشات مالی یک شرکت به خوبی میتوان به نقاط قوت و ضعف بخش های مختلف سیستم پی برد. همچنین یک نسخه رایگان برای تلفن های همراه به جهت پیشرفت در زندگی روزمره و بهبود کیفیت اقتصادی زندگی توسعه داده شده است. یکی از مزایای این نرم افزار تحت وب بودن آن است که دسترسی 24 ساعته مدیران به اطلاعات را می دهد و دیگر اینکه ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن آن است بدین منظور در نرم افزار حسابداری ابری ایران در تلفن های همراه هم بهینه سازی شده است. یکی از نکاتی که در مورد انتخاب نرمافزارهای ابری باید مورد توجه داشته باشید آنست که برای دسترسی به اطلاعات و کار با این مدل نرمافزارها، نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. شاید یک حسابدار همانند پزشک و یا خلبان با جان افراد کاری نداشته نباشد ولی اطمینان از وضعیت مالی هر شرکت و یا هر فردی در ذهن توانمند و با خرد اوست که انجام میپذیرد.

البته معایب رافع را باید نسخه به نسخه بررسی کرد و ممکن است یک عیب مربوط بهتمامی نسخههای آن نباشد. با توجه به نوع فعالیت شرکت خودتان میتوانید نسخههای سفارشی این محصول را با ویژگیهای متفاوت، سفارش دهید. باوجوداینکه شرکت سازنده این نرم افزار حسابداری آن را مناسب برای فروشگاهها و شرکتها میداند، اما با توجه به ویژگیهای آن بیشتر آن را بهعنوان یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی میشناسند. برخی کاربران اعتقاددارند که محیط کاری این نرم افزار برای حسابداران چندان کاربردی و جذاب نبوده و بهنوعی غیرحرفهای است و امکانات آن کفاف کارهای یک حسابدار نیست. نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارسیان در 4 نسخه ساده، ویژه، پیشرفته و جامع ارائه میشود که هریک بر اساس نیازهای بخشی از کاربران طراحیشدهاند. هریک از سه نرم افزار حسابداری رافع میتوانند پاسخگوی نیاز کاربران موردنظر خود باشند. نرم افزار حسابداری رافع ویژه، در بستههای بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری و پخش مویرگی عرضه میشود. پس آشنایی با اصطلاحات حسابداری برای استفاده مناسب از نرم افزار، پیشنهاد میشود. با تمام اینها، این نرم افزار مناسب کسبوکارهای متوسط و کوچک و فروشگاهها نیست و پیچیدگیهای آن از سرعت انجام کار میکاهد.

داروخانه های اینترنتی معتبر در ایران کدامند؟


بنابراین شما میتوانید به راحتی بدون رفتن به داروخانه های حضوری با سفارش دادن داروی مورد نظر خود از داروخانه آنلاین علاوه بر آسان کردن کار خود، به کم شدن بار ترافیک در شهرهای بزرگ کمک نمایید. اما در روشهای غیر مجاز باز هم خطرات و مشکلات زیادی وجود دارد که از ذکر آن خودداری میکنیم و از شما کاربران میخواهیم برای کمک به افرادی که این مشکل را دارند تجربیات خود را بیان کنید و آنها را از خطراتی که احتمال برخورد با آنها را دارند آگاه کنید. نایب رییس انجمن داروسازان میگوید این یک تخلف آشکار است: «ما این نگرانی را داریم که اصلا داروخانهای در کار نباشد. برای ثبتنام در دارو بیار، بایستی شماره تلفن خود را وارد کنید و با نشانی ایمیل امکان ثبت نام اولیه وجود ندارد. به گزارش وبدا، دکتر محمد رضا شانه ساز، رییس سازمان غذا و دارو طی نامه ای به رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فاتب اظهار کرد: با توجه به گزارشهای دریافتی و اخبار واصله، سایت های غیرمجازی به نام داروخانه مجازی (با نام های داروخانه آنلاین، داروخانه آنلاین مثبت سبز، داروکده، ایزی دارو، سلام دارو و عناوین مشابه) نسبت به تبلیغ و فروش اینترنتی دارو و مکمل(داروئی، تغذیه ای، ورزشی، رژیمی) اقدام می کنند.

از سوی دیگر اگر داروخانه آنلاین، پزشکی داشته باشد که برایتان بدون انجام معاینه و گرفتن شرححال نسخه بنویسد هم قابل اعتماد نیست؛ این هر دو کار غیرقانونی هستند. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این دارو هزینه مناسب آن است و به راحتی در تمام کشورهای دنیا در دسترس است! چطور یک داروخانه آنلاین مناسب پیدا کنید؟ به جای اینکه دور شهر را برای پیدا کردن داروی مورد نظرمان بگردیم، کافی است چند داروخانه آنلاین را جست و جو کنیم. یکی از اصلیترین دغدغههای انجمن صنفی داروسازان برای این تصمیمگیری فقدان نظارتهای کافی بر عملکرد اپلیکیشنهایی است که از مردم نسخه دریافت میکنند و داروها را به آنها تحویل میدهند. خیلیها بروز پاندمی کرونا را سرآغازی برای هر چه فعالتر شدن نظام خدمات الکترونیک میدانند و تهیه دارو به طور آنلاین را نیز از این قاعده مستثنی نمیدانند. 9- در بین تصاویر ارسالی کاربران، داروکو امکان تشخیص نوع سفارشات را ندارد.

یکی از مهمترین معضلات خرید اینترنتی دارو این است که این کالاهای ارسالی به هیچ عنوان قابل رهگیری نیستند و مجهول بودن منشاء تامین آن ها میتواند آسیب های زیادی برای نظام سلامت در جامعه بوجود آورد. یعنی این داروها که مردم سفارش میدهند توسط این اپلیکیشنها از خارج شبکه رسمی تامین شوند. دکتر فاطمی توصیه اکیدی دارد که مردم از طریق این اپلیکیشنها دارو تهیه نکنند: «خواسته ما از مردم این است که مطلقا از این پلتفرمها اقدام به خرید دارو نکنند. دکتر فاطمی میگوید کار اپلیکیشنهایی مانند اسنپدکتر به جایی رسیده که حتی انواع آمپولهای تزریقی از طریق آن به دست مردم میرسیده است: «تخطی از قانون در این زمینه محرز و آشکار است. در داروخانه آنلاین افراد با مراجعه به این گونه وبسایتها میتوانند از قیمت، موجودی، موارد مصرف دارو و اطلاعات دیگر برخوردار شوند. بهتر است با این علایم آشنایی داشته باشید و در صورت بروز آنها به پزشک متخصص مراجعه کنید. برای خرید دارو آنلاین می توانید به صفحه وب سایت مربوطه مراجعه کنید و لوازم و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید، به همین راحتی و بدون هیچ زحمتی. محصولاتی که در داروخانه آنلاین مهتاطب به فروش میرسد در دسته بندی های مراقبتهای پوست و مو، بهداشت فردی مادر و کودک، لوازم پزشکی و مکمل ها می باشد.

در واقع راحت دارو یک فروشگاهی است که داروخانه های معتبر محصولات خود را به فروش می رسانند و راحت دارو تمام تلاش خود را میکند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات داروخانه ای را تنوع بالا وبا قیمت های مناسب تر در اختیار شما قرار دهد. مشخص نیست برای دارویی که ارسال میشود زنجیره سرمایی مناسب رعایت شده است یا خیر. ما در داروخانه اینترنتی داروبیار تمامی محصولاتی را که نیاز دارید با قیمتی مناسب و در کمترین زمان ممکن به دست شما میرسونیم. خرید از داروخانههای آنلاین هم مثل سایر فروشگاههای آنلاین با خطراتی احتمالی همراه است؛ از این رو لازم است داروخانهای را پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید؛ به ویژه که فروش اینترنتی دارو هم از حساسیت ویژهای برخوردار بوده و اگر اشتباه کنید، ممکن است ضررهای جبرانناپذیری به شما تحمیل شود. استارتاپهایی مانند مادران، دیجیکالا، اسنپدکتر، پذیرش 24 و آزمایش آنلاین مشمول این ممنوعیت شدهاند و ادامه همکاری با آن ها از سوی داروخانهها تخلف اعلام شده است. به طوری که اکنون با انتشار نامه رسمی انجمن صنفی داروسازان ایران همکاری داروخانهها با این اپلیکیشنها غیرقانونی اعلام شده است. پیش از تامین این نوع داروها شرایط نگهداری آنها باید در داروخانهها تعبیه شود.

مزیت های استفاده از کنترلر هانتر


طبیعتاً امروزه با پیشرفت علم و استفاده از فناوری در جهت راحتی انسانها بسیار از کارهای روزمره ما سادهتر و سریعتر از قبل انجام میپذیرد. امروزه استفاده از مه پاش مرغداری در سالن های مرغداری به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است . به لطف تقویت، شلنگ شکل خود را به خوبی حفظ می کند، بنابراین می توانید پیچ و تاب ها و پیچش های بی پایان را فراموش کنید (که آبیاری را به شکنجه، مجازات یا آزمایشی برای سیستم عصبی تبدیل می کند). کنترلرها و سنسورهای آبیاری خودکار هانتر وظایف مختلفی را انجام می دهند که در مرحله برنامه ریزی تعریف شده اند. به عنوان مثال در صورتی که زمان آبیاری و بارش باران یکی شد، کنترلر آبیاری هانتر قادر به تنظیم میزان آب خروجی از شیر برقی هانتر خواهد بود تا محصولات و یا چمنی که کاشتهاید، بیش از اندازه آب دریافت ننماید. گلاب پاشی یکی ازروش هایی است که برای تغییر بوی بد محیط به خصوص در مکان های پر تجمع استفاده می شود. آب با فشار قوی می تواند انواع لایه های جرم و آلودگی را از سطوح پاک کند. بعد از عبور آب از فیلتر دستگاه وارد پمپ کارواش صنعتی می شود این پمپ توسط نیرویی که از موتور دریافت می کند وظیفه تنظیم فشار پاششی اب را دارد.

تایمر همه چیز را برای شما انجام می دهد: منبع آب را روشن و خاموش کنید. بعضی از این تجیهزات همراه با دستگاه ارائه شده و بعضی دیگر بسته به نیاز شما و کاربرد مد نظر قابل خریداری هستند. سبک (15 متر وزن کمی بیش از 2 کیلوگرم) اما به طرز شگفت انگیزی قابل اعتماد است: می توان آن را تقریباً در تمام ساعات شبانه روز کار کرد - برای بارهای فشرده طراحی شده است. بهبود می یابد، آزمایش شده است! اگر ناپایدار باشد، خطر تکمیل آبیاری گیاهان را به طور ناگهانی، در نامناسب ترین لحظه، تهدید می کنید: به محض اینکه فشار در شبکه کاهش یابد، شلنگ به طور غیرقابل تحملی از نظر اندازه کوچک می شود و سعی می کند به اندازه اصلی خود بازگردد. و کلاف در اصل این مشکل را از بین می برد و گوجه فرنگی ها و فلفل های ما بدون ترس از از دست دادن شاخه های خود (یا حتی زندگی) با هر آبیاری با آرامش در رختخواب ها خودنمایی می کنند. لانس باید به گونه ای باشد که داغ نشده و کاربر بتواند با دست غیرمسلح آن را در اختیار بگیرد. در اسلحه پاشش می توانید شدت فشار را طوری تنظیم کنید که هنگام آبیاری گیاهان از ریشه خاک شسته نشود و در صورت نیاز به کار مداوم طولانی مدت فقط ماشه را در یک موقعیت مشخص و دست را ثابت کنید. 

ویژگی های اضافی کویل نه تنها کار شما را آسان می کند، بلکه باعث می شود احساس کنید که یک پری باغچه هستید. آبیاری باغچه های منازل، آبیاری باغ ها و همچنین آبیاری گل ها و گیاهان فضاهایی مانند تراس ها و بالکن ها و پاسیو ها هم از موارد استفاده معمول در بهره گیری از تکنولوژی آبیاری هوشمند و به طور خاص استفاده از تایمر آبیاری است. در فضاهای محدود (بالکن ها، تراس ها، باغ های زمستانی)، جایی که مهم است که گلدان های گل کف را ایمن و سالم نگه دارید، ضروری است. کنترلرهای آبیاری، قطره چکان ها، شیرآلات، لوله و اتصالات آبیاری قطره ای. بیشتر اوقات، سیستم های آبیاری خودکار با تایمر در گلخانه نصب می شوند، اما چه چیزی مانع از انداختن شلنگ با قطره چکان به باغ گل مورد علاقه خود یا زیر یک پرستار درخت سیب می شود. تایمرهای دیجیتال و آنالوگ برای این کار پیشنهاد می شوند. به آنالوگ روسی با طناب تقویت کننده توجه کنید: این دقیقاً زمانی است که هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب است.

لازم به ذکر است که حباب سازها، از طریق یک لوله کوتاه به شیلنگ اصلی وصل می شوند. در این صورت به کمک باغداران و کشاورزان کامیون می آیند. در واقع این سیستم بیشتر برای آبیاری استفاه می شود. آبیاری را می توان هم در سطح خاک و هم در زیر زمین انجام داد. 8. معمولاً در فشار کمتری نسبت به سایر انواع آبیاری تحت فشار عمل می کند و هزینه های انرژی را کاهش می دهد. همانطور که گفتیم دستگاه واترجت با تولید آب فشار قوی می تواند سطوح مختلف را در کوتاه ترین زمان ممکن شستشوی دهد. سازماندهی یک سیستم آبیاری خودکار برای یک باغ سبزی، باغ، چمن یا گلخانه به شما امکان می دهد به طور منطقی از آب استفاده کنید و در عین حال خاک را با مقدار لازم رطوبت اشباع کنید که برای رشد طبیعی فضاهای سبز لازم است. ابتدا مهر و موم ها در سوراخ ها قرار می گیرند و سپس کانکتورهای شروع. جهت جلوگیری از ورود آلودگی و جرم به داخل سیستم مه پاش گلخانه و همچنین گرفتگی سوراخ های موجود بر روی مه پاش از سیستم فیلتراسیون استفاده می گردد. 3. مرغداری ها: سایز نازل سیستم مه پاش یا مه ساز یا افشانه مه پاش گلخانه شماره 3 و 4 می باشد.