لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

درمان دارویی اختلال نعوظ


اختلال نعوظ یک مشکل رایج برای مردان مبتلا به دیابت است، اما اجتناب ناپذیر است و نیاز به درمان دارد. استراتژی‌های پیشگیری، گزینه‌های درمانی و موارد دیگری وجود دارد که می‌توان برای درمان دردهای قاعدگی در افراد مبتلا به دیابت در نظر گرفت.

رابطه دیابت و اختلال نعوظ

ناتوانی در ایجاد یا حفظ نعوظ کافی برای مقاربت جنسی، اختلال نعوظ نامیده می شود. اختلال نعوظ در مردان مبتلا به دیابت، به ویژه در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 شایع است. آسیب عصبی و عروق خونی می تواند در نتیجه کنترل ضعیف قند خون در طولانی مدت رخ دهد.برای داروی تقویت نعوظ با ما تماس بگیرید.


اختلال نعوظ را می توان با سایر شرایطی که بر مردان مبتلا به دیابت تأثیر می گذارد، مانند فشار خون بالا و بیماری قلبی مرتبط دانست. اختلال نعوظ ممکن است در مردان مبتلا به دیابت زودتر از مردان بدون این بیماری رخ دهد. این مشکل می تواند به تشخیص دیابت نیز منجر شود.

این می تواند یک چالش واقعی برای اختلال نعوظ باشد. و بر تو و همسرت اندوه و ناامیدی بیاور. سعی کنید این مشکل را بهبود بخشید - و زندگی جنسی خود را به مسیر درست برگردانید.

درمان دیابت قندی

بسیاری از مردان نمی خواهند با پزشک خود در مورد اختلال نعوظ صحبت کنند. اما اجازه ندهید شرم شما را از کمک کردن باز دارد. یک مکالمه کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

1- از پزشک متخصص فروشگاه زوجیم  کمک بگیرید


پزشک به علل زمینه ای اختلال نعوظ نگاه می کند و می تواند اطلاعاتی در مورد داروها و سایر گزینه های درمانی به شما بدهد. برای یافتن گزینه های درمانی از پزشک خود در مورد درمان های بهتر دیابت سوال کنید. افزایش سطح قند خون به جلوگیری از آسیب به اعصاب و عروق خونی کمک می کند که به نوبه خود منجر به اختلال نعوظ می شود. همچنین به طور کلی احساس بهتری به شما می دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

در مورد سایر مشکلات سلامتی بپرسید به طور کلی، دیابت و سایر عوارض مزمن دیابت می توانند اختلال نعوظ را بدتر کنند. داروهای خود را بررسی کنید از پزشک خود بپرسید که آیا بدتر شدن اختلال نعوظ می تواند از عوارض جانبی داروهایی باشد که مصرف می کنید، مانند داروهایی که برای درمان افسردگی یا فشار خون بالا استفاده می شوند. تغییر داروها نیز ممکن است کمک کند

۲- از روانشناس کمک بگیرید

مشاوره بگیرید اضطراب و استرس می تواند اختلال نعوظ را بدتر کند. اختلال نعوظ همچنین می تواند بر روابط شما با شریک جنسی تأثیر منفی بگذارد. یک روانشناس، مشاور یا متخصص سلامت روان می تواند به شما و همسرتان کمک کند تا راه هایی برای مدیریت اضطراب پیدا کنید.

3 - درمان اختلال نعوظ در بیماران دیابتی با دارو

از پزشک خود بپرسید که کدام یک از موارد زیر برای شما بهتر است. داروهای خوراکی که تاثیر کمتری دارند عبارتند از:

سیلدنافیل (ویاگرا)

⇐ تادالافیل (Cialis، Adcirca)

⇐ واردنافیل (لویترا، استاکسین)

⇐ آوانافیل (استندرا)

این قرص ها به راحتی می توانند جریان خون آلت تناسلی را افزایش دهند و باعث اختلال نعوظ شوند. با پزشک خود در مورد اینکه آیا این داروها برای شما مناسب هستند یا خیر صحبت کنید.

اگر استفاده از قرص برای شما مناسب نیست، پزشک ممکن است استفاده از شیاف های کوچکی را که قبل از رابطه جنسی در نوک آلت تناسلی قرار می دهند، توصیه کند. نوع دیگری از داروها داروهایی هستند که به قاعده یا کنار آلت تناسلی تزریق می شوند. مانند داروهای خوراکی، این داروها جریان خون را افزایش می دهند و در نتیجه به ایجاد و حفظ نعوظ کمک می کنند.

4- اختلال نعوظ با خلاء و دیابت

این دستگاه پمپ کاندوم مردانه یا پمپ خلاء نامیده می شود. این یک لوله توخالی است که روی آلت تناسلی قرار می گیرد. با استفاده از پمپ برای ایجاد نعوظ خون به سمت آلت تناسلی کشیده می شود. نواری در پایه کاندوم پس از برداشتن لوله، ساختار را در جای خود نگه می دارد. استفاده از این دستگاه دستی یا با باتری آسان است و مشکلی ندارد.

اگر دستگاه جاروبرقی برای شما گزینه‌ای است، ممکن است پزشک شما آن را توصیه یا سفارش دهد. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که دستگاه متناسب با نیاز شماست و سازنده ای قابل اعتماد است.

5- درج آلت تناسلی

در مواردی که داروها یا پمپ آلت تناسلی کار نمی کنند، گزینه دیگر ممکن است کاشت آلت تناسلی جراحی باشد. ایمپلنت آلت تناسلی نیمه سفت یا بادی گزینه ای مطمئن و موثر برای بسیاری از مردان مبتلا به اختلال نعوظ است. برای درمان نعوظ می توانید از قوی ترین قرص راست کننده استفاده نمایید.


6_ انتخاب سبک زندگی مناسب

تفاوت چند تغییر ساده را دست کم نگیرید. این روش ها را برای بهبود نعوظ و سلامت کلی خود امتحان کنید:

من سیگار می کشم:

مصرف دخانیات، از جمله سیگار کشیدن، رگ های خونی را منقبض می کند، که می تواند منجر به اختلال نعوظ یا بدتر شدن آن شود. سیگار همچنین می تواند سطوح اکسید نیتریک شیمیایی را کاهش دهد که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد.

وزن خود را کاهش دهید

اضافه وزن می تواند باعث یا بدتر شدن اختلال نعوظ شود.

ورزش ها

ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید. ورزش به روش های مختلفی از جمله کاهش استرس، کمک به کاهش وزن و افزایش جریان خون به بهبود شرایط زمینه ای درگیر در اختلال نعوظ کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد