لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

آبپاش شکارچی چیست و چه کاربردی دارد؟


بدون شک آبپاش های سری هانتر را باید یکی از بهترین دستگاه ها در زمینه آبیاری دانست که باعث صرفه جویی در مصرف آب و اتوماسیون فرآیند آبیاری می شود.

این آبپاش ها برای رفع تمام نیازها و در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. قابلیت های متفاوت این سمپاش شما را قادر می سازد تا فرآیند آبیاری را انجام دهید. در این مقاله به معرفی اسپرینکلر هانتر و بررسی قابلیت های مختلف آن می پردازیم. به ما بپیوند.

آبپاش هانتر را بهتر بشناسید

آبپاش شکارچی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین ابزار در آبیاری اتوماتیک است که برای آبیاری مزارعی مانند باغ ها، گلخانه ها، مراتع و مناطق سبز استفاده می شود. سیستم آبپاش این مدل دارای طراحی اتوماتیک می باشد که به شما امکان می دهد سیستم آبیاری را بصورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان برای انجام آبیاری با یک برنامه از پیش تعیین شده اجرا کنید.

این سری از آبپاش ها دارای قابلیت های ویژه و پرکاربردی از جمله قابلیت افزایش یا کاهش میزان آب پاشیده شده، قابلیت تعیین الگوی توزیع آب، دقت، سرعت، محدوده توزیع فوق العاده، قابلیت پنهان شدن در زیر زمین، مقاومت در برابر بدترین شرایط

سیستم اسپرینکلر هانتر از یک منبع آب از طریق اتصالات یا لوله های مختلف تغذیه می شود. آبیاری منظم را می توان با تایمر و الگوهای آبیاری خودکار نیز انجام داد. آبپاش هانتر از بهترین تجهیزات اتوماتیک آبیاری باغ و چمن هستند و عملکرد هوشمند آنها باعث محبوبیت بسیار زیادی شده است. ضمنا استقبال بسیار خوب کاربران به دلیل قیمت مناسب اسپرینکلر شکارچی است.

با انواع مختلف اسپرینکلر هانتر آشنا شوید

اگرچه آبپاش هانتر از نظر اندازه و طراحی و کارایی مشابه هستند، اما جالب است بدانید که در سال های اخیر با توجه به انتظارات متفاوت از این دستگاه ها، نسخه های مختلفی طراحی و ساخته شده است. در زیر به برخی از نسخه ها اشاره می کنیم.
https://www.ghatar.com/215012/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F/آبپاش پنهان (روتور شکارچی)

آبپاش مخفی هانتر برای آبیاری محیط های بزرگ و کوچک که نیاز به شعاع اسپری متفاوت دارند مناسب است. لازم به ذکر است که لوله های مدل آبپاش هانتر در زیر زمین قرار می گیرند. مکانیسم عملکرد این آبپاش نیز بسیار جالب است. آبپاش که در زیر زمین مدفون است، وقتی فشار آب به سر پنهان خود می رسد، خود به خود بالا می رود و محیط را آبیاری می کند. در این نوع آبپاش امکان تنظیم شعاع محیط تحت آبیاری وجود دارد. توجه داشته باشید که نصب آبپاش در زیر زمین زیبایی محیط را حفظ کرده و از آسیب فیزیکی محافظت می کند.

اسپرینکلر روتور MP

اسپرینکلر MP Rotor را باید نسخه جدید دانست و جایگزین آبپاش های قدیمی شود. توسعه این مدل با هدف آبیاری مناطق سبز صورت گرفت، اما به مرور زمان برای آبیاری سایر اراضی نیز سازگار شد. این آبپاش از یک سیستم انتقال جریان چند طرفه ویژه استفاده می کند، عملکردی که در مقایسه با آبپاش های معمولی در مصرف آب بسیار صرفه جویی می کند. طرح اصلی این مدل از آبپاش هانتر، پاشش جریان آب به صورت مداوم و با سرعت بالا می باشد. این روش آبیاری خاک را به تدریج شل می کند و آب به طور یکنواخت پخش می شود.

آبپاش PS Ultra

آبپاش مخفی Ps Ultra Hunter شعاع اسپری کوچکی دارد که آن را برای استفاده در مناطق کوچک ایده آل می کند. این اسپری به عنوان اسپری ناحیه سبز نیز شناخته می شود و دارای پایه نازکی است. الگوی آبیاری این آبپاش به صورت خطی است و می تواند آب را به صورت یک لایه با الگوی کمربند کوچک پخش کند.

همچنین لازم به ذکر است که بدنه نازک این دستگاه باعث می شود که به راحتی آن را روی زمین قرار دهید. این مشکل می تواند عمر دستگاه و کارایی آن را نسبت به مدل های دیگر افزایش دهد. با توجه به کارایی بالای این مدل سمپاش هانتر ده ها مدل مختلف تولید و تحویل داده شده است. همچنین لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بهترین نمونه های موجود هستند و نه همه انواع لانچرهای Hunter.

آخرین کلمه

آبپاش شکارچی یک راه حل اساسی و ارزان برای کسانی است که توانایی آبیاری فضای سبز یا چمن خود را ندارند و خواهان یک سیستم آبیاری محیطی خودکار و زمان بندی شده هستند. این ابزار دارای گزینه های مختلفی است که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

فروشگاه پمپ ایران عرضه کننده انواع تجهیزات و ابزارآلات مربوط به آبیاری به ویژه آبپاش هانتر می باشد که با سابقه طولانی خود در صنعت می تواند شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل آبپاش متناسب با نیاز خود یاری دهد. قیمت هانتر واتر در فروشگاه پمپ ایران با تنوع محصولات و استقبال بسیار خوب مشتریان همواره رضایت مشتریان را جلب می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد