لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

معرفی شیر برقی HUNTER


شیرهای هیدرولیک الکتریکی برای کنترل جریان آب و سایر سیالات مورد نیاز است. این محصول در سایزها و محصولات مختلف تولید و عرضه می شود. یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیرهای برقی شیر برقی هانتر است که ساخت شرکت آمریکایی هانتر بوده و کیفیت خوبی دارد.

این شیر برقی بدون نیاز به مداخله دستی به طور خودکار قطع و به برق متصل می شود و به صورت دستی باز و بسته می شود. شیر برقی یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه وجود دارد که رایج ترین آنها دو طرفه است.

استفاده از شیر برقی هانتر

یکی از نمونه های محبوب شیر برقی هانتر نوع سه اینچی آن است که کاربردهای مختلفی از جمله اتصال لوله اصلی به لوله ثانویه دارد. وجود تایمر و کنترل برای کنترل اتوماتیک قطع و وصل این شیر برقی یکی از وسایل مورد استفاده می باشد. این شیر دارای کنترل اتوماتیک و دستی می باشد.

وجود یک دریچه کوچک مانند دریچه در بالای شیر برقی هانتر امکان تنظیم یا باز و بسته شدن آن را فراهم می کرد. هنگام خرید شیر برقی هانتر باید اندازه آن را با توجه به نیاز و همچنین لوله هایی که قرار است این شیر به آنها وصل شود انتخاب کرد. آبپاش های برقی در سیستم های آبیاری بسیار کاربردی هستند و در اندازه های مختلف تولید می شوند.
https://www.takashpaz.net/%d8%a2%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d9%86/مشخصات فنی شیر برقی هانتر

این شیر برقی بسته به اینکه چند اینچ باشد مشخصات خاص خود را دارد که در اینجا به مشخصات مدل 3 اینچی اشاره می کنیم اما ناگفته نماند که برخی از این مشخصات در انواع مختلف هانتر مشترک است. شیرهای برقی

دبی عالی بین 570 تا 1135 لیتر در دقیقه.

فشار کاری مناسب و بهترین ها را داشته باشید.

قابلیت انتقال آب با حداکثر دمای 66 درجه سانتیگراد.

این شیر دارای ولتاژ 24 و آمپر 370 میلی لیتر می باشد.

جنس بدنه آن پلیمری سخت و مقاوم است.

دارای پیچ خروجی هوا.

پروژه های آبیاری و انتقال آب و استفاده از شیرآلات هانتر در چند سیال مورد توجه است. سیستم های آبیاری گلخانه، آبیاری چمن و آبیاری هوشمند بهتر است با استفاده از شیرهای هانتر انجام شود.

نقش شیر برقی هانتر در ایجاد سیستم های آبیاری مدرن

فراهم کردن شرایط آبیاری هدفمند در زمین های کشاورزی برای به دست آوردن محصولات با کیفیت بسیار مهم است. این اهمیت باعث شده است که در سال های اخیر شاهد روش های نوین آبیاری باشیم. یکی از این ایده ها نحوه مدیریت آب در مزرعه است که دریچه های آبیاری یکی از مهمترین موارد برای ارائه چنین مدیریتی است. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار در این زمینه می تواند جریان کنترلی منحصر به فرد و کاملا قابل اعتمادی را ایجاد کند. شیر برقی هانتر یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. پس باید تا حد امکان با این محصول آشنا شوید.

محصول کدام کشور هانتر است؟

دانستن مشخصات فنی و ویژگی های شیر برقی هانتر ما را به آشنایی ابتدا با شرکت هانتر سوق می دهد. هانتر یک شرکت بین المللی با ریشه آمریکایی است که در سراسر جهان در زمینه تولید تجهیزات آبیاری برای اهداف کشاورزی فعالیت می کند. محصولات اصلی هانتر مربوط به اجرای سیستم های کنترل آبیاری است. برنامه نویسان Hunter نمونه های معمولی از این محصولات هستند. در بین محصولات این برند، گروه بزرگی از شیرآلات آبیاری هانتر جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.شیرآلات کشاورزی تولید شده توسط برند هانتر کاملاً مطابق با نیازهای تامین آب در مناطق کشاورزی می باشد. هانتر شیر برقی کشاورزی خود را در دو مدل PGV و ICV تولید می کند. مدل هایی که در ادامه قصد داریم به کامل ترین شکل ممکن آن ها را بشناسیم؛ اما ابتدا لازم است اصول کلی عملکرد شیر برقی هانتر توضیح داده شود.

شیر برقی کشاورزی چگونه کار می کند؟

اصولا شیرآلات برق کشاورزی در دسته شیرآلات اتوماسیون قرار می گیرند. این شیرها مانند تمام شیرهایی که می شناسیم برای توقف و اتصال جریان سیالاتی مانند آب و هوا طراحی شده اند. اما جریان تنظیم کننده همان قطع و وصل سیال است که از طریق یک سیم پیچ متصل به منبع برق تامین می شود. در هر شیر برقی وجود جریان الکتریکی باعث می شود سیم پیچ کار کند و در نتیجه باعث کارکرد سیم پیچ می شود. این باعث تغییر موقعیت بدنه شیر برقی می شود. . در این حالت بسته به طرح شیر شاهد قطع یا اضافه شدن جریان سیال هستیم. این ایده یکی از بهترین طرح ها برای اجرای انواع سیستم های اتوماسیون است، البته می توان از آن در اماکن کشاورزی با هدف قطع و وصل جریان آب نیز استفاده کرد. تفاوت در این است که شیرهای برقی کشاورزی با ویژگی های مورد نیاز برای مصارف کشاورزی طراحی شده اند. مانند شیر برقی هانتر که نوعی شیر الکترومکانیکی است. هانتر در ساخت شیر ​​برقی هانتر مزیت دارد. شما می توانید محصولات این برند را در اندازه های مختلف با سطوح ولتاژ متفاوت داشته باشید.

توضیح مشخصات فنی شیر برقی هانتر

دو نوع کنترل شیر برقی وجود دارد. مدل هایی که می توانند سطح جریان سیال را کنترل کنند و مدل هایی که فقط برای روشن/خاموش سیال استفاده می شوند. شیرهای برقی شکارچی در تمامی مدل های تولید شده از نوع On-Off می باشد.ساختار این شیر آبیاری اتوماتیک از یک سیم پیچ در بالای شیر و بدنه فلزی استفاده می کند. بسته به طراحی آن، سیم پیچ به سطح ولتاژ خاصی حساس است. این سطح ولتاژ در مدل های مختلف شیر برقی هانتر متفاوت است. به دلیل وجود سطوح ولتاژ بالا و حساسیت سیم پیچ، تمام جریان های سیال توسط شیر برقی هانتر کاملا بسته یا کاملا باز می شود.

ویژگی های برتر در طراحی شیر برقی هانتر

هانتر یکی از برندهای پیشرو در تولید انواع شیرآلات آب برقی می باشد. این برند به دلیل تخصیص تعدادی امکانات کنترلی به مدل های مختلف شیر برقی تولیدی خود مشهور است، مانند: □ قابلیت کار با راندمان بالای شیر برقی هانتر با توجه به سطوح جریان آب کم □ قابلیت برقراری یک سیستم کنترل جریان از طریق نصب رگولاتور بر روی شیر برقی هانتر، یک پیچ مخصوص در بدنه شیر برقی هانتر ارائه شده است که امکان کنترل میزان جریان را در موقعیت کاملاً باز شیر فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد