لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر


نکات مهم هنگام خرید دزدگیر متاسفانه در سال های اخیر سرقت های منازل مسکونی و تجاری افزایش چشمگیری داشته است. این اتفاق اهمیت سیستم های امنیتی خانه و فروشگاه را بیش از پیش آشکار کرده است. از طرفی تنوع سیستم های اگزوز در بازار افزایش یافته است و بسیاری از افراد انتخاب گزینه مناسب را با مشکل مواجه می کنند. در این مقاله هر آنچه که در مورد خرید دزدگیر باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

دزدگیر دزدگیر یکی از مهم ترین انواع سیستم های امنیتی است. ساختار کلی این دستگاه ها تشخیص ورود و خروج غیرمجاز با استفاده از سنسورهای دقیق و حساس می باشد. بلافاصله پس از تشخیص حرکت غیرمجاز، آژیرهای آلارم فعال می شود و به این ترتیب به همسایگان و حتی خود شخص اطلاع داده می شود.

البته محفظه های دزدگیر می توانند علاوه بر دزدگیر از طریق تماس با شماره ای که به خود اختصاص داده شده نیز اعلام سرقت کنند. سیستم دزدگیر جدید این قابلیت را دارد که با استفاده از سیم کارت، گزارش های امنیتی را از طریق پیامک به صاحبان خانه یا مغازه اطلاع دهد.
برای خرید دزدگیر با شرکت مرکزی آژیر تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر

بخشی از سیستم ناخن

دزدگیر مکان از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. هر کدام از این قسمت ها وظیفه ای خاص و تعریف شده دارند:

واحد مرکزی

این دستگاه بهترین مدیر امنیتی است. همه دستگاه ها به صفحه نمایش متصل هستند و روی این دستگاه حرکت می کنند. روی این دستگاه کلیدی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن سیستم را خاموش و روشن کنید. ضمناً تمامی کابل های کد ضد سرقت از این دستگاه نشات گرفته و قطعات مربوطه به آن متصل می شوند. دستگاه مرکزی همچنین کارهای دیگری مانند وارد کردن رمز دستگاه و ضبط پیام صوتی را انجام می دهد.

این دستگاه از طریق دو سیم به برق 220 ولت شهر متصل می شود. این عملکرد برای تامین برق دستگاه و دستگاه های آن انجام می شود

حسگرها

این سنسورها وظیفه کنترل برد را بر عهده دارند. سنسورهای چشمی که معمولا دوربین های مداربسته قدرتمندی هستند، در پوشاندن نقاط کور اطراف خوب هستند. همچنین، این سنسورهای فوق قدرتمند، کوچکترین گذرگاه ها را از طریق مکان های خاص (مانند درها و پنجره ها) که به دقت نظارت می شوند، ایجاد می کنند. تعداد این سنسورها متغیر بوده و بستگی به نیاز فرد و منطقه تحت پوشش دارد.

این سنسورها معمولاً با چهار کابل به یک دستگاه مرکزی متصل می شوند. (از آنجایی که سنسورها به مدار و سیستم متصل هستند، با افزایش تعداد آنها، همان 4 سیم برای اتصال آنها به دستگاه مرکزی کافی است)

بلندگو برای دزدگیر

بلندگوها یکی از مهمترین عوامل در هر سیستم امنیتی هستند. صدای زنگ خطر یا دزدگیر از این اسپیکر خارج می شود. البته هر چه اسپیکر قدرتمندتر باشد، کیفیت دزدگیر بهتر است. بلندگوها معمولاً در خارج از ساختمان و در بالاترین قسمت قرار می گیرند (برای تولید صدای بهتر و شنیده شدن توسط افراد زیادی)

این اسپیکر با دو سیم به واحد مرکزی متصل می شود. توصیه می کنیم اسپیکر را به روش داخلی وصل کنید. به هر حال، اولین چیزی که دزدها به آن فکر می کنند، بریدن سیم های بلندگو است. اگر این سیم ها قابل رویت نباشند و سارقان نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند، بهتر است.

قدرت باتری

اولین قدم این است که بدانید دزدها چه کار می کنند. به همین دلیل و برای جلوگیری از کارکرد دزدگیر ایمامبرگر در زمان قطع برق، باتری منبع تغذیه دستگاه مرکزی این سیستم تعبیه شده است. این باتری معمولا 12 ولت است و در شرایط مناسب می تواند دستگاه مرکزی را تا 48 ساعت کار کند.

محل ردیاب سیم کارت

این دزدگیرها از جدیدترین مدل های سیستم های امنیتی موجود در بازار هستند. دزدگیر سیم کارت علاوه بر ایجاد دزدگیر می تواند از طریق سیم کارت و بدون استفاده از تلفن ثابت با شماره خاصی تماس گرفته و سرقت را به وی اطلاع دهد.

این دزدگیرها برای مناطقی که خطوط تلفن ثابت ندارند نیز مناسب است. علاوه بر این، به لطف طراحی آنها، می توانید به راحتی آنها را از طریق تلفن های همراه و برنامه های اندروید و IOS کنترل کنید.

به یاد داشته باشید که سارقان می توانند دستگاه ها و تلفن ها را به هر دلیلی غیرفعال کنند. در این صورت آژیر از دستگاه به صدا در نمی آید و تماس با مالک با استفاده از تلفن ثابت غیرممکن خواهد بود. در این صورت دزدگیر سیم کارت می تواند بلافاصله از طریق پیامک سرقت را به صاحب خانه یا فروشگاه اطلاع دهد.

بهترین برندهای دزدگیر

در همین حال، بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه آلارم های با کیفیت و ایمن برای اماکن کرده اند. یکی از بهترین گزینه ها در این قسمت می تواند Beta Anti-Theft باشد. این دزدگیر دارای سیستم ساده ای است و با قرار دادن سنسورها در قسمت های مختلف ساختمان ایمنی منزل یا محل کار شما را تضمین می کند. اعلان سرقت به صورت هشدار و آژیر بتا، تماس و پیامک انجام می شود.

زنگ هشدار موقعیت Silex گزینه ایده آل دیگری است که می توانید به آن اعتماد کنید. این شرکت با بیش از 20 سال تجربه در ساخت انواع سیستم های امنیتی، در ساخت بهترین دزدگیرهای امروزی حرف های زیادی برای گفتن دارد. دزدگیر سیلکس مجهز به تلفن سیم کارتی با صفحه نمایش ال سی دی می باشد.

سیماران دزدگیر یکی دیگر از نام های مورد اعتماد در زمینه سیستم های امنیتی است. این شرکت نیز از سال 1350 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی آغاز کرد. دزدگیر سیم کارتی سیماران نیز قادر است از محیط منزل یا محل کار شما محافظت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد