لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

بالاخره گره کور سریال «هفت» باز شد؟


با نامگذاری سریال «هفت»، یکی از پرطرفدارترین سریال های شبکه نمایش خانگی، به اکران نزدیک می شود. اما به نظر می رسد در این دو سال چالش ها کمتر از حد انتظار بوده است. اگر حالا گره «هفت» باز می‌شود که کور به نظر می‌رسد و خود کارگردان مدعی است که انتظار نداشت کمترین نگاهی به سریالش شود.

به گزارش ایسنا، سریال «هفت» به نویسندگی و کارگردانی قریش اسدی زاده به زودی روی آنتن شبکه تلویزیونی خانگی می رود. کارگردانی که در ابتدای کار سریال «کرگدن» را ساخت و این سریال دومین تجربه کاری او در عرصه نمایش خانگی محسوب می شود.

سامانه «هفت» پس از گذراندن شرایطی که در ساترا برای صدور مجوز در نظر گرفته است تا ماه اوت منتشر خواهد شد. به نظر می رسد پخش «هفت» موانع زیادی دارد، مشکلاتی که بعضاً پخش را به تعویق می اندازد، اما این کارگردان اخیراً گفته باور ندارد در 20 قسمت این پروژه شاید 6 واحد بی هویت باشد.

داستان این سریال اکشن و اجتماعی به نظر جای نگرانی دارد و حالا با ممیزی کمتر در حوزه صدا و سیما گامی رو به جلو در مدیریت رسانه های صوتی و تصویری در دنیای واقعی تلقی می شود.

بر این اساس در حالی که قرار بود «هفت» در هفت قسمت تولید و اکران شود، حالا گفته می شود بنا به دلایلی باید 20 قسمت باشد.

داستان "Sjö" بر رهبری هفت دانش آموزی متمرکز است که اشتباه می کنند. نشانه ها حاکی از آن است که حالت کنش اجتماعی به صفحه اصلی بازگشته است. علاوه بر این سریال (هفت)، سریال های «عقرب عاشق»، «زخم کاری 2»، «بازنده»، «آمستردام» و «حیهیت گمشده» با همین قالب روی سکوها عرضه شده و یا پخش خواهد شد.

سریال «هفت» در سال 1398 کار خود را آغاز کرد و در خرداد 1400 به پایان رسید و زمانی که اعلام شد این سریال اکران شد اما با تاخیر مواجه شد، حالا بعد از دو سال از تلویزیون پخش خواهد شد.

از سوی دیگر، سریال «هفت» را می توان تجربه جدیدی در زمینه ارتباط ساترا با عوامل پروژه شبکه بومی تلویزیون دانست؛ چرا که به گفته کارگردان، اعضای شورا با حضور او وقت گذاشتند و سریال او را تماشا کردند و در نهایت راهکاری وجود دارد که اجازه می دهد این اثر به حداقل آسیب برسد.

این بسته یک بسته با کارایی بالا در نظر گرفته می شود. این سریال بازیگرانی چون رضا کیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی و مینا ساداتی را جلوی دوربین می برد.

نیکی کریمی یکی از بازیگران اصلی «هفت» پیش از این با شبکه نمایش خانگی همکاری داشته و در سریال هایی چون «یاقی»، «آقازاده» و «ممنوعه» حضور دارد.

همچنین رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سریال های شهرزاد 2 و 3، شاهگوش، کلب یهی، شیواش و بی تو میمیرم، هم اکنون برای ششمین بار در سریال «هفت» بازی می کند. زمان.. زمان در پروژه شبکه. نمایش خانگی همکاری کرده است.

مهدی هاشمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون بازی در سریال های گلشیفته و شبکه زنان مخفی قبل از «هفت».

ادامه پست:  https://tmk.ir/series/101699

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد