لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

بزرگترین مشکل در دبی مال شروع می‌شود


Free photo beautiful woman wearing hat and pink skirt الاحمدیه قدیمیترین مدرسهی دبی است و حالا موزهای برای آموزش عموم محسوب میشود. الفهیدی که در سال ۱۹۷۱ مورد مرمت قرار گرفت، حالا موزهای مطرح در شهر است. ساحل السیف یکی دیگر از سواحل عمومی محبوب در دبی است که همه به معماری آن ادای احترام می کنند؛ معماری که متعلق به دوره ای است که همه دبی را با ماهیگران و صیادان مروارید می شناختند. موزه دیدنی دبی در دژ الفهیدی (Al-Fahidi) قرار دارد. به خوبی می دانید درحالی در جایگاه متهم قرار داریم که حکم جلب شاکی ما صادر شده، از ایران متواری و در کشور استعمار پیر، انگلیس، ساکن شده است. اگر به درهم بخواهیم بگوییم، هزینه اجاره خودرو متوسط در دبی از 145 درهم به بالا است. از نمای بالا به شکل یک درخت نخل بزرگ است که از شگفتی های جاذبه های دبی و جهان است و شامل هتلها ، اقامتگاه های تفریحی شیک و زیبا ، امکانات تفریحی مهیج و بسیار سرگرم کننده و رستورانهای متعدد و لوکس می شود . مجموعهی سینمایی با ۱۲ پرده، رستورانها و فروشگاههای کوچک و بزرگ بخش دیگری از این مجموعهی تفریحی هستند که همهی اعضای خانواده را سرگرم میکنند. ضمنا، رستورانها و کافههایی که در دهکده جهانی دبی فعالیت میکنند، یکی از یکی بهتر و جذابتر بوده و انتخاب را برای بازدیدکنندگان به دردسری شیرین تبدیل میکنند. فستیوال خرید دبی 2021 دقیقاً چه زمانی برگزار میشود؟

اکنون دیگر موضوع پنهانی از پرونده مهدی هاشمی باقی نمانده است و پرونده او چه در دستگاه های امنیتی و چه در دستگاه های قضایی جمع بندی شده و خروجی اش آن است که دادستان محترم کل کشور و معاون اول محترم قوه قضاییه اظهار می دارند مهدی هاشمی در بدو ورود به کشور بازداشت خواهد شد. اکنون وقت آن رسیده که با چمدانی خالی و کیفی پر پول به این فستیوال سفر کنید و با چمدانی پر و خاطرههای زیبا برگردید. با تجربه بانجی جامپینگ در اصل شما کلی پول می دهید تا فردی شما را از ارتفاع بسیار زیاد به پایین هل دهد و شما با طنابی که به پای شما وصل است جایی میان زمین و آسمان توقف می کنید و در این لحظه انرژی بدن شما به طور کامل به صفر رسیده است. در بالا به طور کلی به برخی شرایط ایده آل کشور امارات اشاره کردیم. و اما مکان های مختص بچه ها به طور کلی محافظت شده می باشد. رد درخواست ها اکثراً دائمی نیستند و شما می توانید پس از آنکه بتوانید تغییر شرایط خود را به اثبات برسانید مجدداً درخواست کنید. برای این شیوه، می توانید با خط سبز مترو خود را به ایستگاه آل-راس (Al-Ras) برسانید. صفا پارک مخصوصا در آخر هفته ها بسیار زنده و پر شور است، در روز های جمعه می توانید شاهد غرفه های غذا های اورگانیک نیز باشید، جایی که تولیدکنندگان مواد غذایی محلی و هنرمندان و صنایع دستی محصولات خود را به فروش می رسانند. خبری که مورد شکایت مهدی هاشمی قرار گرفته است، بیانیه 220 تشکل دانشجویی است که با تیتر " مبارزه با مفاسد اقتصادی را با پرونده مهدی هاشمی آغاز کنید " منتشر شده است. از جمله در تاریخ 28 خرداد 1388 چهار اتحادیه بزرگ دانشجویی ( بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای خواستار بازداشت مهدی و فائزه هاشمی شده و اعلام تجمع در مقابل دادستانی تهران کردند.

این تونل مستقیم که ۴۸ متر طول دارد درست از زیر مخزن آکواریوم بزرگ مجموعه عبور می کند که بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود جای داده است و هیجانی وصف ناشدنی برای شما رقم می زند. حداقل قد بازدید کنندگان ۱/۲ متر می باشد. از این روست که کارفرمایان باید با دقت بررسی کنند که آیا استطاعت آوردن خدمتکاران خود را به ایالات متحده دارند حداقل دستمزد قانونی در ایالت های مختلف متفاوت است و متقاضیان ویزا باید مقداردرست حقوقی را که باید در مدت اقامت خود به خدمتکاران خود پرداخت کنند با توجه به ایالت مقصد محاسبه کنند. از ژانویه 2016 بیش از 7700 پرواز هفتگی توسط 140 شرکت هواپیمایی به بیش از 270 مقصد در تمام قاره های مسکونی انجام می شود. شرکت هواپیمایی امارات، یکی از سریعترین شرکتهای هواپیمایی در جهان است، که مردم را در سراسر جهان به بیش از ۱۵۰ مقصد متصل میکند. قیمت بلیط این پارک آبی در دبی که اتفاقا یکی از بهترین اماکن تفریحی خانوادگی دبی است، ۲۹۹ درهم می باشد. در این مقاله با پارک های آبی دبی و امکانات انها اشنا خواهید شد. هر صفحه از چهار لایه تشکیل شده که هر لایه طی یک فرآیند ۱۶ مرحله ای ایجاد می شود.جالب است بدانید با توجه به معماری پیچیده ساختمان و خوشنویسی آن، هر پنل باید به صورت جداگانه از پیش ساخته و تولید می شد، درنتیجه نمونه های اولیه متعددی طراحی و ساخته شد تا فرمول مناسب به دست آمد.

احساس درمانی: در این بخش یک صفحه ارتعاشی وجود دارد که بازدیدکنندگان مختلف دست خود را روی آن قرار می دهند و شما می توانید امواج الکترومغناطیسی را دریافت کنید و این امواج برای درمان استفاده می شوند. همه ی واحدها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، میز کار و چای/قهوه ساز می باشند. قویاً توصیه می شود که تا ویزا تأیید نشده و در گذرنامه شما مهر نخورده است از خرید بلیط های غیر قابل استرداد هواپیما خودداری کنید. با این همه، توجه داشته باشید که اسناد و مدارک تنها در پشتیبانی از درخواست ویزا ارائه می شوند و ویزا، صرفاً بر اساس اسناد و مدارک نه تأیید و نه رد می شود.مسئول مصاحبه ممکن است در جریان مصاحبه برخی یا همه اسناد زیر را، ترجیحاً به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی، درخواست کند: اصل نامه ای با تاریخ روز در تأیید اشتغال، با ذکر عنوان شغلی، مدت زمان خدمت، و حقوق ماهانهصورت حساب های بانکی شخصی معاملات با شش ماه گذشتهتصویر جواز کسب فعلی و اظهارنامه های مالی حسابرسی شده برای دو سال گذشته که نشان دهنده وضعیت کسب و کار باشدسند ملکیدعوتنامه های یی با تاریخ روز از شرکت های آمریکایی یا مسئولان برگزاری همایش در آمریکااسناد و مدارک دیگری نیز ممکن است بسته به نوع ویزا مورد درخواست لازم باشد. هرچند تلاش می شود تا مصاحبه ها به نوبت و بر اساس زمان ورود متقاضیان به کنسولگری انجام شود، اما در برخی موارد ممکن است نوبت ها رعایت نشود. در حال حاضر، بخش هایی از این پروژه که شامل اقامتگاه های لوکس، مراکز خرید، موزه ها، مراکز هنری، پارک ها و سایر بناهای عمومی است، قابل دسترسی هستند. زمان رسیدگی درخواست های مختلف متفاوت است، بنا بر این، شماره ها به ترتیب عددی اعلام نمی شوند.پس از آنکه شماره شما اعلام شد، یک مسئول کنسولی در مورد سفر مورد نظرتان با شما صحبت خواهد کرد و هرگونه مدارک بیشتری مورد نیاز او است مورد بررسی قرار خواهد داد.

مبتدی ها و یا کودکان نیز میتوانند در پارک برفی که با مساحت 3000 متر مربع ساخته شده و بزرگترین پارک برفی سرپوشیده دنیاست به تفریح بپردازند و تور دبی خود را بیاد ماندنی تر نمایند، تمامی تجهیزات مثل لباس گرم ، لوازم اسکی ، دستکش و کلاه همگی در پیست برای اجاره موجود است ، و حتی برای علاقمندان مربی رایگان هم وجود دارد که بتوانند تجربه اولین اسکی خود را در بزرگترین پیست سرپوشیده جهان و آن هم در تور دبی که انتظار چنین تجربه ای در برف نمیرود ، داشته باشند. اکثر ویزا ها پس از تأیید در گذرنامه متقاضی قرار می گیرند و در ظرف دو یا سه روز کاری پس از مصاحبه، توسط خدمات پستی Empost به دست متقاضی رسانده می شوند. گذرنامه شما در ظرف دو تا سه روز کاری توسط خدمات پیک Empost به دست شما خواهد رسید. وضعیت پرونده ویزا اکثر ویزا های تأیید شده در ظرف دو یا سه روز کاری پس از انجام مصاحبه آماده اند، اما مدت زمان لازم برای انجام مراحل صدور ویزا متغیر است. «عین دبی» یا همان «چشم دبی» الهام گرفته از چرخ فلک معروف «چشم لندن»، با ارتفاع بیش از ۲۰۳ متر (۶۶۸ فوت)، باعث کوتاه دیده شدن چرخ فلک لندن و همچنین، چرخ فلک بلند قد لاس وگاس نوادا با ارتفاع ۱۶۷ متر (۵۴۸ فوت) می شود. برای اطمینان از ایمنی بازدیدکنندگان، تعدادی از وسایل سواری در پارک آبی Aquaventure دارای محدودیت ارتفاع هستند و فقط کسانی که بیش از 1.2 متر هستند می توانند سوار آن شوند. تفریحات آبی می توانند برترین تفریحات دبی برای کسانی باشد که در فصل تابستان قصد سفر به این شهر را دارند. فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه از هتل فاصله دارد. در ضمن هر دو خط مترو دبی در ایستگاه خالد بن ولید توقف میکنند و شما از اونجا تا سفارت حداکثر 10 دقیقه پیاده راه دارید.

باید گفت بازار طلای دبی واقعا یک دنیای پر زرق و برق از شگفتیهاست که تبدیل به یکی از جاذبههای توریستی دبی شده است. ما مهدی هاشمی را به عنوان یک شخص و حتی یک آقازاده تحلیل و بررسی نمی کنیم بلکه او را نماینده ای شاخص از فتنه، مفاسد اقتصادی، تقلب، دو رویی، نفاق و ارتباطات خاص با بیگانگان می دانیم. گفتنی است که در چند وقت اخیر مهدی هاشمی و برخی عناصر وابسته به او کوشیده اند تا بخشی از اسناد و اطلاعاتی که ارتباطات و جرایم وی را مستند می سازد، امحا کنند. به عنوان مثال ارتباطات و مکاتبات مستقیم و خارج از عرف مهدی هاشمی با سفارت عربستان در تهران، خود ابعاد گوناگونی را شامل می شود. مسئول در صورتی که مدارک بیشتری بخواهد، موضوع را در جریان مصاحبه عنوان می کند، اما این مدارک همواره برای رسیدن به تصمیم نهایی لازم نیستند. در صورتی که قصد سفر با تورهای گردشگری را دارید، سری به دیگر صفحات سایت زده و تور امارات کایت را مورد بررسی قرار دهید و از زمان برگزاری و شرایط آن آگاهی یابید. تنها مشکل این مجموعه، انتخاب تفریحات موردعلاقه از میان انبوه گزینههای موجود است. در سال 1372 وی در حالی که تنها 24 سال داشته با سوء استفاده از سربرگ و امکانات شرکت تاسیسات دریایی، قایق شخصی- تفریحی خود را بدون حق گمرکی از ترانزیت هوایی وارد کشور کرده است. مسئول ویزا کنسولگری تنها پس از انجام مصاحبه نمیتواند مدت زمان لازم برای رسیدگی را تشخیص دهد. از خسارات مالی و جانی این حادثه، یعنی فروریختن اکواریوم دبی مال، هیچ خبر دقیقی پخش نشده است.

یعنی با پرداخت ۸۰ بلیط کامل رو میدین؟ تحویل گذرنامه منوط به ارائه رسید Empost و پرداخت 20 درهم است. خدمات تحویل ویزا خدمات تحویل سریع ویزا Empost سرکنسولگری ایالات متحده در دبی برای تحویل ویزا غیر مهاجرتی صادره به متقاضیان، بنا به ضرورت از خدمات تحویل ویزا استفاده می کند. دبی که صرفاً به ساخت بزرگترین ساختمانها و مالهای جهان قانع نشده، به سراغ ساخت بزرگترین باغ گل جهان به مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع با میزبانی از ۱۰۰ میلیون گل مشهور نیز رفته است. این بزرگراه عریض و ۸ بانده پر از برجهای شیشهای و آسمانخراشهای فلزی و فولادی در سراسر طول خود است. این آکواریوم پر از انواع ماهی، سفرهماهی و کوسهست که چشم هر بینندهای را خیره به خود میکند و بیشک میتوانید عکسهای بینظیری بگیرید. بازار مرشد یکی از بازار های قدیمی و پر تردد در دبی است. به عنوان مثال میتوانیم بگوییم که واردات انواع قاب گوشی و گلس های موبایل از جمله محصولاتی هستند که در ایران طرفداران زیادی دارند و با نوجه به نرخ تقاضای بالا، قطعا یکی از بهترین کالاها جهت واردات از دبی با سرمایه کم خواهند بود. اشاره: مهدی هاشمی، فرزند فراری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان شاه کلید فتنه شناخته میشود. شهر دبی یا دوبی به عنوان بزرگترین شهر امارات متحده عربستان به حساب میآید. به منظور تکمیل هرچه سریع تر مراحل بازرسی های امنیتی کنسولگری، خواهسشمند است از همراه داشتن هرگونه کیف بزرگ، تلفن همراه، رایانه، یا دیگر وسایل الکترونیکی هنگام ورود به کنسولگری در روز مصاحبه خود خودداری کنید. کنسولگری، هر بار، بین دو و سه هفته وقت مصاحبه را در تارنمای خود قرار می دهد. متقاضیان رسیدی را با شماره ردیابی Empost نزد خود حفظ می کنند.

گذرنامه های حاوی ویزا غیر مهاجرتی (ویزا گردش، دانشجویی، کار و غیره) توسط خدمات پیک سریع السیر Empost Express مستقیماً به هر نقطه ای در امارات متحده عربی که متقاضی مایل باشد ارسال می گردد. متقاضی باید در وقت تعیین شده مصاحبه خود در کنسولگری ایالات متحده حاضر باشد. مثال دیگر اینکه متقاضی باید مسئول مصاحبه را متقاعد سازد که پس از پایان دوره اقامات مجاز خاک ایالات متحده را ترک خواهد کرد. باید بدانید مدت زمان ویزای توریستی در امارات، سه دوره زمانی ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه است. این شهر تاسیس شد تا خدمات ضروری و تفریحی را بدون نیاز به مهاجرت به شهرهای مجاور شامل شود و مهمترین این خدمات عبارتند از: مجتمع تجاری که یک منطقه آزاد است ، مراکز خرید عمده ، مراکز تجاری و سایر خدمات اجتماعی. ساحل سان ست در پشت مرکز خرید سان ست واقع شده است و به نام ساحل ام سوقیم نیز شناخته می شود، تکه کوچکی از بهشت است که در تور دبی میتوانید از آن لذت ببرید. چه برنامههای دیگری در خلال جشنواره خرید دبی برگزار میشوند؟ ویزام چه زمان حاضر می شود و چگونه آن را دریافت می کنم؟ پرونده ای که اگر روشن می شد ریشه فتنه 88 در همان زمان خشک می شد! چون بعدا با همان خودکار چکتان دستکاری می شود . تمامی رستوران های برج العرب مانند خود برج بسیار لوکس و تجملاتی هستند و این لوکس بودن از همان لحظه ورود کاملا به چشم می آید.فضای داخلی این رستوران مخصوصا ستونهای طلایی آن فضای عربی را غالب می کند.این رستوران دارای بوفه سنتی عربی و غذاهای لذیذی است که عطر ادویه جات آنها در اطراف پخش می شود. کافی است در منطقه بستکیه گشتی بزنید تا متوجه شهر قدیمی دبی شوید.

تماشای این آکواریوم از داخل دبی مال رایگان است. این مسجد از نظر بزرگی، دومین بنای مذهبی بیزانسی است که در استانبول وجود دارد و شما به رایگان میتوانید از آن در تور استانبول بازدید داشته باشید. مهدی هاشمی با وجود تذکرها و ابلاغیه های متعدد و دارای طبقه بندی از جمله ابلاغیه سرّی مورخ 1/5/1387 به ارتباطاتش با این سفارتخانه در تهران ادامه داده است. این رویداد پیش رو در روز چهارشنبه، ۲۴ آذر سال ۱۴۰۰ (Wed, Dec 15, 2021) آغاز شده و تا روز جمعه، ۸ بهمن سال ۱۴۰۰ (Sat, Jan 29, اجاره خودرو در دبی 2022) ادامه دارد. این دژ در سال ۱۷۸۷ بهمنظور دفاع از نهر دبی ساخته شده است. خانهی باستانی دبی در سال ۱۸۹۰ بهعنوان خانهی یک تاجر ثروتمند ایرانی ساخته و بعدها تبدیل به خانهی شیخ احمدبن دلموک (تاجر معروف مروارید در دبی) شد. حتی در این باغ یک نسخه از برج خلیفه از جنس گل نیز وجود دارد. انواع رستوران و فروشگاههای مختلف هم در شبکهی کارتون وجود دارد. درست مانند خیلی دیگر از تفریحات دبی، این آکواریومها هم در تمام دنیا بینظیر هستند و تنوع جانوران دریایی آنها در کمتر آکواریومی پیدا میشود. مدت زمان لازم برای رسیدگی به پرونده های ویزا ممکن است به میزان زیادی متغیر باشد و از چند از روز تا چند ماه به طول بیانجامد. کارفرما، در صورت عدم تبعیت از این امر، از آن پس مجاز نخواهد بود خدمتکاری با خود به ایالات متحده ببرد و ممکن است درخواست او برای ویزا رد و یا ویزا او باطل شود.متقاضیانی که پیش از این به ایالات متحده سفر کرده اند ممکن است لازم باشد اسنادی را دال بر پرداخت حقوق و دستمزد در سفرهای قبلی ارائه کنند، بنا بر این، اطمینان حاصل کنید که پرداخت های شما با استفاده از چک های باطل شده، صورت حساب های بانکی یا رسیدهای امضا شده ثبت شود.

گام سوم: پرداخت هزینه درخواست ویزا در یکی از شعب منتخب بانک ملی ابوظبی هزینه درخواست ویزا باید در یکی از شعب منتخب بانک ملی ابوظبی پرداخت شود. شاید فکر کنید شوخی میکنید؛ اما جنگل بارانی یکی دیگر از جاهای تفریحی دبی است. منحنیهای این اپرا از لنجهای قدیمی دبی الهام گرفتهاند. بهعلاوه، در این طبقه اشیاء تاریخی کشفشده از گورهای ۳ تا ۴ هزارساله از محوطهی باستانشناسی القصیص (Al Qusais) نیز نگهداری میشود. این مسجد که برداشتی دقیق از مسجد الازهر در قاهره است، ۸ برابر آن وسعت دارد و نمونهای زیبا از معماری اسلامی محسوب میشود. نوشیدنی در اتاق انتظار موجود است، اما آوردن مواد خوراکی از بیرون به داخل کنسولگری ممنوع است. اسپلاش آن پارتی از پارکهای آبی دبی است که بازیهای ویژهای برای کودکان دارد. برای پیداکردن مکان دقیق شهربازی لگولند دبی در گوگلمپ، میتوانید این مختصات جغرافیایی را در نوار جستجوی گوگلمپ وارد کنید تا به محل موردنظر هدایت شوید. پارک مشرف، یکی از بهترین مکان ها برای آموزش اسب سواری به کودکان در دبی است. که این گزارش ها بعضاً به عملیات های ضد امنیت ملی منجر شده است. با این حال برای مهدی هاشمی کارت پایان خدمتی صادر شده که در توضیحات صدور این کارت که عکس آن با لباس شخصی است! قیمت داخل سایت وایلد وادی به شرط پرداخت با کارت های اعتباری بین المللی ویزا/مستر کارت هست. متقاضیان باید در هنگام پرداخت هزینه درخواست ویزا، گذرنامه خود را ارائه کنند. در صورت عدم ارائه شواهد قانع کننده دال بر وضعیت اقامت دائمی قانونی، یا اینکه اگر کمتر از یک سال است که از ایالات متحده خارج شده اید، نامه انتقال صادر نخواهد شد و باید یا ویزا مهاجرتی جدیدی از جانب شما درخواست شود، ویا باید در سفارت ایالات متحده در ابوظبی، اقدام به درخواست جدید برای ویزا بازگشت برای شخص مقیم بکنید.

شما میتوانید با کارتهای اعتباری نیز اقدام به خرید نمایید. از عطرهای سنتی عربی گرفته تا عطرهای رایج غربی، اسانس ها، عودها و عطرها، عطرهای مختلفی برای خرید در اینجا وجود دارد. علاوهبر این امکان آموزش و سرگرمیهای بسیار زیادی نیز در گاردن گلو وجود دارند که از مهمترین آنها میتوان به پارک یخی و پارک دایناسور اشاره کرد. جالب است بدانید که در تعدادی از سواحل دبی برای شنا استخرهایی تعبیه شده تا افراد به راحتی بتوانند از محیط لذت ببرند. ساختمان باشکوه و جدید اپرای دبی که در اواسط سال ۲۰۱۶ افتتاح شد، مرکز توجه منطقهی ساحلی اپرا در مرکز شهر دبی است و قرار است به قطب فرهنگی و محل اصلی برگزاری رویدادهای دبی تبدیل شود. در دبی ساختمان های شگفت انگیز زیادی وجود دارند. احتمالاً اطلاع دارید که در تاریخ 5 خرداد 1389، با حکم دستگاه قضایی، ساختمان دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد مورد بازرسی قرار گرفته است. در این مجال ضرورت دارد اینجانب در مقام دفاع از خود توضیحاتی را خدمت دادگاه محترم و اعضای محترم هیات منصفه معروض دارم. در این بازارها طلا از ارزانترین اقلام ها به شمار می رود که معمولا بر اساس وزن آن قیمت گذاری می شود. بنابراین پارک طلا و الماس یکی از بهترین مکان ها برای خرید طلا در دبی است. خرید و خوراکی در این مال تمامی ندارد و تقریباً همیشه یک رویداد ویژه نظیر موسیقی زنده و فشن شو در دبی مال برپا است.

برج تجارت جهانی دبی دارای یک سکوی دیدبانی در طبقهی بالای خود است که به بازدیدکنندگان امکان تماشای مناظر ۳۶۰ درجهی شهر با قیمتی کمتر از برج خلیفه را میدهد. برای تماشای تمام شهر با دید ۳۶۰ درجه، چای بعدازظهر خود را در کافهی اسکایویو (Skyview) در طبقهی ۲۷ام این برج بنوشید. درون این قاب، مجموعهای از گالریها شما را به گذشتهی دبی برده و غرق در تاریخ این امیرنشین میکنند، درحالیکه سکوی دیدبانی این قاب در بالای آن، فرصت ایدهآلی برای تماشای شهر جدید و قدیمی دبی با دید ۳۶۰ درجه است. امروزه شما این فرصت ارزشمند برای دیدار از داخل یک خانهی سنتی را خواهید داشت. در تم پارک دبی پارکس اند ریزورتس (Dubai Parks and Resorts)، تمامی خواستههای تفریحی شما در یک مکان گرد هم جمع شدهاند. هتلها در تمام طول این ساحل مستقر شدهاند و یکی از محبوبترین نقاط شهر برای اقامت توریستها هستند. آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر و شامل 140 گونه دریایی باعث شدهاست این مکان به یکی از مهمترین تفریحات دبی تبدیل شود. با این امکانات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. این پارک آبی در جزایر مصنوعی نخل جمیرا واقع شده است و بهترین فرصت برای مسافرانی است که بعد از چند روز بازدید از جاذبههای مختلف و خرید کردن میخواهند کمی استراحت و تفریح کنند. تم پارک موشنگیت (Motiongate) موضوع خود را از تولیدات هالیوودی با اسباببازیهایی بر مبنای فیلمهای پرفروش گرفته است؛ تم پارک بالیوود صنعت فیلمسازی مشهور هندوستان را در قالب وسایل سرگرمکننده زنده میکند؛ لگولند دبی (Legoland Dubai) و لگولند پارک آبی (Legoland Waterpark) نیز به بازدیدکنندگان جوانتر فرصت تجربهی وسایل سرگرمیِ گروهی، سرسرههای آبی و استخر موجها را میدهند. دهکده جهانی دبی در مساحتی بسیار گسترده و وسیع شکل یافته و درهایش را به روی بازدیدکنندگان باز میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد