لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

پخش عمده لوازم جانبی لاجیتک


اسپیکرها قطعات مهم دیگری هم دارند؛ اما دیافراگم اسپیکر رازهایی دارد که درک آن به ما کمک میکند تا از اسپیکرها بهتر استفاده کنیم.اسپیکر برای پخش صدا ساختهشده است. همچنین شما می توانید برای مدیریت بهتر ذخیره سازها و اس اس دی های خود، اقدام به خرید داک استیشن نمایید. دیگر با چیدمان اسپیکرها فقط صدا را نمیشنوید و بلکه آن را عمیقاً تجربه میکنید.البته این افکتها در کل ضعیف هستند و برای گوش دادن به موسیقی، بهتر است آنها را غیرفعال کنید. هرچه تعداد باندهای شما بیشتر باشد درنهایت خود را در میان دایرهای فرضی از باندها موازی با زمین خواهید دید.مهمترین قطعه پازل چیدمان اسپیکرها، وضعیت اسپیکرهای چپ و راست و فاصله درست آنها با شما بهعنوان شنونده است. میخواهید اسپیکرها را بهصورت کانال چپ و راست تعریف کنید یا دو اسپیکر باهم و بهصورت تک کانال، عمل کنند.قوانین پیدا کردن sweet spot در اینجا هم صادق است؛ اما درهرصورت چه قبول داشته باشید یا نه؟ از تقویت موبایل، هدفون و هدست گرفته تا پاوربانک ها، قاب و کاور، محافظ گلس و صفحه نمایش موبایل، کابل انتقال داده، کلگسی شارژر موبایل، باتری موبایل، مونوپاد برای گرفتن عکس های سلفی، پایه های نگهدارنده موبایل، و خیلی های دیگر را از سایت کوک موبایل خریداری کنید.

کابل شارژ مانند دیگر لوازم جانبی موبایل انواع و اشکال مختلفی دارد. یو ای واندر بوم 2 یک اسپیکر ضد آب و مقاوم بسیار خوب است و علی رغم داشتن اندازه کوچک خروجی صدای بسیار خوبی دارد. زمانی که بعد از خستگی روزانه دوست دارید به یک موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. با توجه به ارتفاع مبل یا صندلی میتوانید به اسپیکرهای کوچک ارتفاع دهید و آنها را به روی میز یا قفسه قرار دهید.برای پیدا کردن ارتفاع مناسب برای چند بار، با موسیقیهای مختلف صدای اسپیکرها را چک کنید و تمرکز کنید روی صدای های ریزتر و اصواتی که از باندهای کوچک یا توییترها شنیده میشود. بسیاری از اسپیکرها شامل مخروطهای مختلف بلندگو برای محدوده فرکانسهای مختلف هستند، که به تولید صداهای دقیقتر برای هر محدوده کمک میکند. لاجیتک یک برند معتبر برای طیف گستردهای از لوازم جانبی گیمینگ است و انواع مختلف اسپیکر را تولید میکند. علت این امر وجود اجسامی در اتاق است که نسبت به محدوده فرکانس خاصی حساس هستند؛ مانند همان داستان دیافراگمها با توجه به شکل و جنس و مکان قرارگیری برای یک سری فرکانس دچار لرزش و ارتعاش میشوند. به صداهایی با فرکانس بالاتر از ۱۵۰۰۰ هرتز فراصوت (Ultrasound) و پایینتر از ۲۰ هرتز فرو صوت (Infrasound) میگویند.دامنه شنوایی انسان در حدود ۲۰۰۰۰ هرتز است و اسپیکرها در این محدوده کار میکنند تا شما یک موسیقی یا صدا را بشنوید.


بلندگوی صفحه تخت استاندارد دارای یک محرک است که به یک پنل مربع متصل است. یوهان فیلیپ رییس(Johann Philipp Reis) در سال 1861 یک بلندگوی برقی در تلفن خود نصب کرد. درواقع sweet spot یک اصطلاح است و منظور آن اشاره دقیق به یک نقطه نیست بلکه منظور جایگاه ایدهآل است. اگر یک باند هم دارید باید فکر کنید مکان آن درون اتاق شما کجا باشد؟ تقویت کنندهی شما یک سیگنال الکتریکی به اسپیکر میفرستد و این سیگنال، پیش از تبدیل شدن به صدا باید از مقاومت ظاهری عبور کند تا اسپیکر را نسوزاند. شما می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. این تکنیکها به ما میگویند که در چه نقطه یا مکانی قرار بگیریم تا بهترین کیفیت را از تجهیزات خود داشته باشیم. لوسترها یا آویزها با توجه به جنس شکل خود میتوانند انواع پژواکها را تولید کنند.یک نکته مهم این است که گاهی مشکلات در همه زمان پخش موسیقی شنیده نمیشوند.

هر اسپیکر بخشی از اصوات مثلاً یک موسیقی را برای شما پخش میکند؛ اما برای شنیدن صداها باکیفیت مناسب نکاتی مثل پژواک، فاصله و زاویهها هم مهم است. نکته مهم این است که تصمیم شما چیست؟ حالا با توجه به این نکته میتوانید مکان دیگر اسپیکرها را معین کنید. RedRagon اسپیکرهای خود را به کابلهای صوتی و میکروفون مجهز به USB مجهز کرده است تا بتوانید هر دستگاهی را به اسپیکرها متصل کرده و از آنها استفاده کنید. برای هر محدودهای از فرکانسها یک سایز دیافراگم و درنهایت یک نوع اسپیکر ساخته میشود. تعداد و نوع باندها تکلیف چیدمان شمارا مشخصتر میکند. یک قاعده کلی وجود دارد که درک آن کار جهتدهی و چیدمان اسپیکرها را آسانتر میکند.یک مثلث را تصور کنید سر شما در رأس مثلث باشد و دو اسپیکر در گوشههای دیگر مثلث قرار بگیرد. مجموعه این نکات باعث میشود که بحث چیدمان اسپیکرها مطرح شود. اینیک اصل اساسی است، پژواک کمتر صدا، باعث طبیعی شدن آن میشود. همین تفاوت وسعت هم باعث میشود که موقعیت باندها متفاوت باشد. وبکم ها هم بصورت خارجی و هم بصورت داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد