لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

مالک خودرو ها باید برای بالا بردن امنیت خودرو خود اقدام کنند

به طور کلی کار این دستگاه، سیگنال دهی و حرکت بین ایستگاه های زمینی و همچنین ماهواره ها است که همان طور که میدانید در لحظه تعداد زیادی ماهواره وجود دارد که به دور زمین میچرخد. در حالی که به GPS ماهواره ای در بالای زمین متصل است، به سادگی اطلاعات مربوط به حرکت خودرو و مسیر آن را ذخیره می کند و زمانی که لپ تاپ یا تبلت خود را به آن متصل می کنید، اطلاعات ذخیره شده را بازیابی کنید و تمام حرکات خودرو را زیر نظر بگیرید تا زمانی که به شما اطلاع داده شود. همچنین در صورت کاهش شارژ و تمام شدن باتری پیامک اطلاع رسانی به شما ارسال می شود. به صورت کلی دزدگیر بیشتر نقش پیشگیری کننده دارد و پس از سرقت خودرو در پیدا کردن آن کمک چندانی به شما نخواهد کرد اما با خرید ردیاب خودرو علاوه بر داشتن ویژگیهایی جهت جلوگیری از سرقت میتوانید در باز پس گیری وسایل نقلیه به سرقت رفته نیز اقدام فرمایید. با پیشرفت روش سرقت از اتومبیل، مالک خودرو ها نیز باید برای بالا بردن امنیت خودرو خود اقدام به استفاده از روش های نوین امنیتی کنند.


اگر سیم زرد را دیدید باید بدانید که این رنگ سیم عملکرد خیلی خاصی ندارد و لازم نیست آن را به منبع متصل کنید. جی پی اس های سیمی نیازی به منبع تغذیه قوی ندارند. که به صورت مستقیم به منبع برق ماشین وصل میشوند. شاید برای شما سوال باشد که چرا با وجود داشتن باتری در داخل ردیاب ماشین، جی پی اس نیاز به برق و سیم کشی دارد؟ هشدار حمل با جرثقیل : هشدار بکسل شدن یا حمل با جرثقیل از بسیاری از سرقتهای امروزی که با استفاده از جرثقیل انجام میشود جلوگیری میکند. تا از به سرقت رفتن خودرو و لوازم آن جلوگیری کنند. ویژگی­هایی که یک ردیاب (GPS) خودرو باید داشته باشد؟ دلیل این امر هر چه باشد، باید راهی برای مقابله با آن پیدا کرد. اتصال این سخت افزار به اینترنت موجب شده که مالک بتواند در هر لحظه از موقعیت مکانی اتومبیل خود مطلع شود. پیامی که در موبایل خود دریافت میکنید شامل موقعیت مکانی و موقعیت زمانی خودرو شماست. ردیاب خودرو با توجه به مزیت هایی که دارد، می تواند چیزی بیش از یک برنامه ردیابی باشد و با در اختیار گذاشتن قابلیت های متنوع برای کاربر، به یکی از نیازهای اولیه هر وسیله نقلیه تبدیل شود.


لذت فوق العاده ای از نرم افزار قدرتمند و بسیار روان که با هر گوشی و تبلت میتوان از آن استفاده کرد ، خواهید داشت. علاوه بر این، شرکت وایزر همواره تلاش کرده تا با ارائهی خدمات پس از فروش حرفهای خود، تجربه ای لذت بخش برای کاربران فراهم کند. اما اگر جی پی اس سیمی دارای باتری داخلی باشد با قطع شدن برق خودرو،ردیاب تا یک روز به شما موقعیت خودرو را نشان می دهد و می توانید از قابلیت های دیگر ردیاب استفاده کنید. تفاوت آن با برق اصلی در این است که حتی در صورتی که سوییچ ماشین را در حالت بسته قرار دهید باز هم فازمتر زمانی که روی آن قرار می گیرد روشن میشود. به طور مثال مواقعی که خودروی خود را امانت به کسی می دهید این قابلیت می توانید بسیار کارآمد باشد. این قابلیت یکی از قابلیت های جذاب جی پی اس استیلاک می باشد.به کمک این قابلیت شما می توانید خودروی خود را از راه دور کنترل و حتی خاموش کنید. همچنین اگر هنوز شک دارید برای خرید این محصولات میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهند.


دانلود اپلیکیشن ردیاب خودرو


همچنین سیم نارنجی برای متصل شدن به ACC مورد استفاده قرار میگیرد. قبل از بررسی امکانات ردیاب های به روز و مدرن راجع به کاربرد اصلی ردیاب، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. یک فناوری مدرن که به آن ردیاب جی پی اس میگویند که در دهه 1980 در دسترس افراد برای استفاده قرار گرفته است. مزایایی که باتری درون جی پی اس دارد این است که میتوانید نیرو را تا چند ساعت حتی یک روز برق را درون خود زخیره کند. برق مورد نیاز برای ردیاب را به این شکل فراهم کند. دسته دیگری از ردیابها مورد استفاده قرار میگیرند که حالت PLUG AND PLAY دارند. هنگامی که درب خودروی شما باز شود از طریق اپلیکیشن برای شما نوتیفیکیشن هشدار باز شدن درب خودرو ارسال می شود. شرکت آرشین در حوزه ردیاب خودرو و برای تأمین نیاز مصرفکننده عمومی، طیف وسیعی از ردیابها را تولید کرده است.


https://radyabeman.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد