لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است و در نتیجه سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان از آن بازدید می کنند. در شهر دبی سازه های منحصر به فرد زیادی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحرای بکر وجود دارد که در هیچ جای دنیا نمی توان آنها را یافت. قبل از سفر به دبی، باید چندین قانون مهم را بدانید که در زیر توضیح داده شده است.


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت، شرایط آب و هوایی این شهر است. شهر دبی در انتهای خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت باران می بارد. از این رو این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا باعث آزار مردم ساکن در مناطق سردسیر و کوهستانی می شود، زیرا وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. در بهار و اواسط تابستان هوا بسیار گرم است، میانگین دما به حدود 48 درجه می رسد و تحمل این دما بسیار دشوار است.

بهترین زمان برای سفر به دبی نوامبر تا فوریه (آبان تا پایان فوریه) است. دمای هوا در این زمان بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از یک تور بسیار هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهمی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت زمان پرواز است. با پرواز مستقیم تهران به دبی به دبی سفر کنید. مدت زمان سفر 2 ساعت و 20 دقیقه است.


معرفی بهترین هتل های دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. در شهر دبی متداول ترین هتل های جهان وجود دارد که معروف ترین و مجلل ترین آنها در زیر معرفی شده است.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران ها و غذاهای متنوع از نقاط مختلف جهان می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا سرویس رفت و برگشت رایگان مسافران را به مراکز خرید، مراکز شهر و ... ارائه کرده است.

آدرس: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات



هتل رافلز

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق است. مرکز خرید وافی دبی در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی غذاهای رژیمی ویژه، سرویس نشیمن کودک، سرویس اتاق VIP در این هتل رافلز در اختیار مسافران قرار می گیرد.

آدرس: بور دبی، وفی مال، جاده شیخ رشید، دبی



اون هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در قسمت مرکزی دیره واقع شده است. این هتل دارای 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر می باشد. هتل تاج دارای رستوران های مختلف با غذاهای بین المللی و غذاهای کشورهای دیگر مانند هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی می باشد.

آدرس: امارات متحده عربی، مرکز شهر برج خلیفه



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا زیباترین مناظر خلیج فارس را به نمایش می گذارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکاناتی مانند 9 رستوران با غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل 2 کیلومتر می باشد شما می توانید از این هتل به دبی مال و برج خلیفه در 15 دقیقه و یا تا ساحل دبی در عرض 30 دقیقه رانندگی کنید.امکانات بسیاری برای مسافران

آدرس: باشگاه قایق بادبانی و گلف دبی



هتل معانا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در شهر دبی است که دارای 292 اتاق می باشد. این هتل منظره زیبایی از دریا و خلیج دارد به گونه ای که منظره آب در شهر کویری دبی از این منظر تضاد جالب و منحصر به فردی را برای مهمانان خود ایجاد می کند. در این هتل اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان وجود دارد.

آدرس: خیابان جمیرا، امارات متحده عربی، امارات متحده عربی



نتیجه

مسافران عزیز در این متن سعی شده است قبل از سفر به دبی نکات مهمی بیان شود تا سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در طول اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت خوشنام و معتبر سعادت رنت برای این منظور ایده آل است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد