لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد


اخیراً خدمات سالن های زیبایی زنانه و مردانه با استفاده از تکنیک های زیبایی دائمی رونق بیشتری یافته و روش های قدیمی کنار گذاشته شده است. زیرا تکنیک های زیبایی دائمی که در حال حاضر برای کوتاهی موی مردانه و زنانه استفاده می شود دارای مزایای بسیاری بوده و شرایط بسیار خوبی را ایجاد کرده است. البته لازم به توضیح است که تکنیک های زیبایی دائمی برای خانم ها و آقایان متفاوت است و خدمات یکسانی برای آن ها وجود ندارد. از طرفی بین خدمات زیبایی منظم برای آنها و بانوان تفاوت وجود خواهد داشت.

خدمات سالن

به طور کلی جدیدترین خدمات آرایشی برای بانوان خدمات زیبایی دائمی است که استفاده از لوازم آرایش را در خانم ها کاهش می دهد و به کمک آن خانم ها می توانند از زیبایی ماندگار برخوردار شوند. به عبارت دیگر با وجود خدمات زیبایی دائمی نیاز خانم ها به استفاده از لوازم آرایشی کاهش می یابد و این دوستداران می توانند بدون استفاده از وسایل آرایشی در تمام ساعات شبانه روز زیبایی خود را حفظ کرده و شرایط ایده آل تری داشته باشند.

به همین دلیل، خدمات زیبایی دائمی یکی از پرطرفدارترین روش های آرایشی و زیبایی است که در سالن های زیبایی تقاضای زیادی دارد و بخش مهمی از درآمد آرایشگاه ها از این طریق تامین می شود.


درمان های زیبایی دائمی به چه معناست؟

به طور کلی خدمات زیبایی دائمی که در سالن های زیبایی انجام می شود راه حل هایی هستند که برای زیبایی چهره و رفع لک های صورت و ماندگاری طولانی مدت استفاده می شوند. اما توجه داشته باشید که مدت زمان این خدمات زیبایی تا پایان عمر آنها نیست، بلکه در مقایسه با سایر روش هایی که برای افزایش زیبایی استفاده می شود، کمی بیشتر خواهد بود. به طور کلی مدت زمان خدمات زیبایی دائمی را می توان با توجه به نوع روش مورد استفاده از یک ماه تا دو سال در نظر گرفت.

لیست خدمات زیبایی دائمی

در زیر لیستی از خدمات آرایشی دائمی که از مهم ترین، پرطرفدارترین و مدرن ترین خدمات آرایشی محسوب می شوند، آورده شده است:

میکروبلیدینگ آلیس

میکروبلیدینگ ابرو یکی از محبوب ترین و بهترین روش های امروزی است. از این روش برای بازسازی ابروها استفاده می شود و با کمک آن می توانید شکل و حالت ابروها را تغییر دهید، عیوب ابرو را برطرف کنید یا به آنها تراکم بیشتری بدهید. استقبال از میکروبلیدینگ ابرو در بین بانوان کشورمان به حدی است که از هر 5 خانمی که در جامعه می بینید، 4 نفر از این روش استفاده می کنند.


میکروپیگمنتیشن ابرو در سعادت آباد

لازم به توضیح است که میکروبلیدینگ ابرو برای کسانی که به طور کامل ابروهای خود را از دست داده اند و یا بر روی ابروهای خود جای زخم، بخیه، زخم و سوختگی دارند نیز امکان پذیر است و تعدادی از بانوان عزیز نیز می توانند با این روش ابروهای خود را اصلاح کنند. میکروبلیدینگ ابرو نه تنها برای خانم ها، بلکه در سالن های زیبایی آقایان نیز برای ترمیم ابروهای آقایان استفاده می شود.

میکروبلیدینگ پلک و خط چشم

میکروبلیدینگ فقط برای ابروها نیست. همچنین برای تاتو خط چشم و مژه میکروبلیدینگ مژه یک تاتو خط چشم در قسمت پایین مژه است که در این روش خطوط طراحی شده روی پوست قرار نمی گیرند و فقط به زیر مژه ها نفوذ می کنند و جلوه ای بسیار طبیعی و طبیعی می دهند.

اما در روش خط چشم میکروبلید خطوط تاتو به پوست می رسد و ظاهری کاملا مشابه خط چشم ایجاد می کند، با این تفاوت که خط چشم میکروبلید قابل پاک شدن نیست و نتایج آن ماندگاری بالایی دارد، اما اگر می خواهید از لوازم آرایشی خط چشم Draw استفاده کنید که نتایج آن به سرعت پاک می شود و از بین می رود. در این روش از دستگاه مخصوصی استفاده می شود که رنگ مورد نظر را به لایه میانی پوست تزریق می کند و خط چشم یا مژه را روی چشم ها می کشد. به همین دلیل، خانم‌هایی که از آرایش چشم لذت نمی‌برند و دوست ندارند زمان زیادی را صرف آرایش چشم کنند، از میکروبلیدینگ مژه و خط چشم استقبال بسیار مثبتی کرده‌اند.


میکروسایدینگ لب و میکروبلیدینگ

روش های دیگری که به عنوان خدمات سالن زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و در لیست درمان های زیبایی دائمی قرار می گیرند عبارتند از: میکروسایدینگ و میکروبلیدینگ لب. میکروساید لب روشی است که در آن بیشتر بر روی مدل و فرم لب ها تمرکز می شود و خطوط اطراف لب به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و ایرادات آن برطرف می شود. میکروسایدینگ لب به شما این امکان را می دهد که حجم لب ها را افزایش دهید یا فرم بهتری در آنها ایجاد کنید.


از طرفی میکروبلید لب نیز بسیار پرطرفدار است که طی آن رنگ رژ لب مورد نظر بر روی لب ها تاتو می شود و به زیبایی لب ها می افزاید. ماندگاری این روش طولانی است و جلوه ای کاملا طبیعی روی لب ها ایجاد می کند. این روش برای کسانی که لب های سفید، کم رنگ و کدر دارند بسیار مناسب است. علاوه بر این، کسانی که اسکار لب دارند بهترین کاندید برای میکروبلیدینگ لب هستند. زیرا به کمک این روش می توان تا حدود زیادی تمامی خطاها را پوشش داد.


کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از مهم ترین خدمات زیبایی دائمی در آرایشگاه های زنانه است که اکثر خانم ها از این روش استفاده می کنند. هیچ محدودیت سنی برای کاشت ناخن وجود ندارد و کاندیدهای آن از دختران نوجوان تا زنان مسن هستند. استفاده از کاشت ناخن که مزایای بیشتری نسبت به ناخن مصنوعی دارد، جایگزین استفاده از ناخن مصنوعی شده است. در این روش ناخن مصنوعی یا ژل ناخن طی یک عمل خاص بر روی ناخن طبیعی قرار می گیرد و ثابت می شود.

سپس رنگ لاک مورد نظر داوطلب اعمال می شود و طرح هایی روی ناخن ایجاد می شود. نتایج این روش حدود یک ماه دوام دارد و از آنجایی که خانم ها با استفاده از کاشت ناخن می توانند طرحی متفاوت روی ناخن های خود داشته باشند، من بسیار جذب این روش شدم. لازم به توضیح است که کاشت ناخن در زندگی روزمره مشکلی ایجاد نمی کند، ناراحتی ایجاد نمی کند و به زیبایی ناخن ها برای همیشه می افزاید. علاوه بر این باید اشاره کنیم که کاشت ناخن نه تنها برای دست بلکه برای پاها نیز انجام می شود.


کاشت مژه

یکی دیگر از خدمات سالن زیبایی که بسیار پرطرفدار است و در لیست خدمات دائمی زیبایی قرار می گیرد پیوند چشم است. در این روش مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی چسبانده می شوند و تاثیر بهتری روی چشم می گیرند. مدت زمان این روش بسیار بیشتر از لنزهای استفاده شده در گذشته است و می توان از نتایج آن به مدت یک ماه استفاده کرد.

پس از این مدت می توان ایمپلنت چشم را ترمیم کرد تا نتایج آن برای مدت طولانی قابل استفاده باشد. از آنجایی که زیبایی چهره اهمیت زیادی دارد، استفاده از این روش بسیار رایج شده است و به کمک آن خانم ها نیازی به آرایش چشم ندارند و در طول روز زمان بیشتری را برای این منظور اختصاص می دهند.


اخرین حرف

بهتر است خدمات آرایشی دائمی و یا تخصصی را در بهترین آرایشگاه انجام دهید تا نتیجه مناسب بگیرید و از آن راضی باشید. سالن زیبایی نوجا در سعادت آباد تهران یکی از بهترین آرایشگاه های زنانه برای انتخاب خدمات زیبایی دائم یا موقت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به بخش های مختلف وب سایت nozhasalon.ir مراجعه کنید.


ادامه نوشته:

https://www.asriran.com/fa/news/892311/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF


http://aftabir.com/reportages/view/4619/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%B4%D8%AA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد