لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

همه چیز درباره سئو نویسی


مطمئناً اگر صاحب وب سایت یا مدیر کسب و کار یا متخصص سئو هستید، با اهمیت تولید محتوا آشنا هستید. تولید محتوا در افزایش رتبه وب سایت و فروش و تبلیغات آن بسیار موثر است. یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز که اخیرا برای مدیران و متخصصان وب سایت و کسب و کار اهمیت پیدا کرده است، کپی رایتینگ در سئو است. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین موارد در سئو دانست و نقش آن در سئو به خصوص اخیرا بسیار پررنگ شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو و کپی رایتینگ در موارد آن با شما صحبت کنیم. توجه داشته باشید که در این مقاله در مورد چند موضوع مهم با شما صحبت خواهیم کرد. با مجله وب مستر بلاگتون در ارتباط باشید.


کپی رایتینگ چیست؟ اهمیت کپی رایتینگ در سئو

خوب، اگر می خواهید جزئیات این موضوع را بدانید، ابتدا باید تعریف کپی رایتینگ را بدانید. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد کپی رایتینگ صحبت کنیم. باید گفت که نویسندگی یک حرفه و یک مهارت واقعی است و اگر آن را بیاموزید می توانید در تولید محتوا بهتر شوید و محتوای بهتری خلق کنید. اگر محتوایی که برای وب سایت خود تولید می کنید بهینه باشد و تمام قوانین و الزامات را رعایت کند، به افزایش کلمات کلیدی و رتبه وب سایت شما کمک زیادی می کند. همین طور اگر بخواهیم موضوع کپی رایتینگ را درست توضیح دهیم باید سراغ یک مثال برویم. فرض بر این است که شما در شغل خود تجربه و مهارت دارید و از این مهارت ها در حد توان خود برای انجام وظایف محوله استفاده می کنید. این می تواند نتایج خوبی برای شما به ارمغان بیاورد و کسانی که به حرفه ای که شما در آن مشغول به کار هستید نیاز دارند، کار خود را به شما واگذار کنند، زیرا می دانند که شما در این کار بهترین هستید. در واقع کپی چیزی است که گوگل و موتورهای جستجو می دانند که وقتی کاربران را به وب سایت شما می فرستند، به نتایج عنوان مورد نظر خود می رسند. این همه سئو نیست و یکی از راه حل های سئو است، اما به طور کلی یکی از مهمترین موضوعات در سئو، تکنیک کپی رایتینگ است. در ادامه این مقاله به بررسی مهم ترین مسائل و مواردی می پردازیم که در ساخت محتوای وب در سال 2023 به شما مربوط می شود.


نوشتن پایه و سئو

یک اصل مهم در کپی رایتینگ ایجاد محتوا بر اساس آخرین استراتژی ها و سیاست هاست. همانطور که در قسمت های قبلی این محتوا اشاره کردیم، موتورهای جستجو محتوایی را ترجیح می دهند که کاربر را به نتیجه ای که به دنبال آن است نزدیک کند. بهتر است استراتژی هایی را که تاکنون در تولید محتوا برای وب سایت خود آموخته اید مرور کنید و اطلاعات آن را به روز کنید. ما یک سری اطلاعات طلایی و به روز را برای شما توضیح خواهیم داد که باید هنگام تولید محتوا در نظر داشته باشید.


موضوعی را انتخاب کنید و محتوا را به صورت ذهنی آماده کنید

یکی از مهمترین موارد در فرآیند نوشتن عنوانی است که برای مقاله خود انتخاب می کنید. این عنوان ارتباط بسیار خوبی با کلمات کلیدی مرتبط با آن دارد. این بدان معناست که عنوان و محتوایی در ذهن داشته باشید که کاربران و بینندگان را تشویق کند تا وارد صفحه محتوا شوند و مقالات را مطالعه کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. اطلاعات باید با توجه به ایده مشکل در ذهن ما تهیه شود، اینکه مخاطب برای ایجاد این پروژه چه مشکلی را باید حل کند و چه اطلاعاتی در این پروژه نتیجه می دهد. برای مخاطب خوب است. .


هدف و پیام محتوا

موضوع دیگری که باید در نظر داشته باشید موضوعی است که می خواهید در محتوایی که ایجاد می کنید با مخاطبان خود صحبت کنید. ابتدا باید از خود بپرسید و روشن کنید که آیا محتوای شما خارج از 3 حالت خواهد بود: یا حالت شما. محتوا تبلیغات است یا به کاربران خود آموزش می دهید یا به مخاطبان خود اطلاع می دهید. شما باید بتوانید یکی از این موارد را انتخاب کنید.


طراحی محتوای دقیق

هنگامی که موضوعی را انتخاب کردید، بهتر است در مورد یک ژانر محتوا تصمیم بگیرید و باید جلو بروید و محتوایی را که می خواهید تولید کنید به صورت ذهنی پیاده سازی کنید. هرگز شروع به تولید محتوا بدون فکر و ایده نکنید، زیرا این مشکل می تواند شما را گیج کند و تولید محتوای سئوی شما را از مسیر خارج کند. شما باید در نظر داشته باشید که در محتوا چه چیزی باید توضیح دهید و در مورد آن صحبت کنید.


از ابزار برای بررسی کلمات استفاده کنید

استراتژی دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در مورد کلمات و مضامین انتخابی خود تحقیق کنید. در این مرحله باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. یکی مخاطب سایت است که چه نوع کتاب و ادبیاتی می تواند آنها را به خواندن مطالب جذب کند. دوم اینکه کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما وجود دارد، باید از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنید تا مخاطب پس از جستجو انگیزه خواندن مطالب را پیدا کند. برای این موارد، ابزارهایی وجود دارد که می توانید در بخش ابزارهای سئو بلاگتون یاد بگیرید و به طور موثر از آنها استفاده کنید.


با در نظر گرفتن ادراک مخاطب

یکی از موارد دیگری که در تولید محتوای سئو و رعایت اصول کپی رایتینگ اهمیت دارد، حق داشتن نظر و روانشناسی مخاطب است. محتوای شما باید به گونه ای ساخته شود که مخاطب احساس کند فرصتی را با نخواندن بیشتر آن از دست داده است. این محتوا باید نکات کلیدی برای معرفی یک محصول یا خدمات خاص یا حل یک چالش و مشکل را به مخاطب منتقل کند و در انتها هم همینطور و حاوی یک نتیجه اصولی و صحیح باشد.


از سبک رفتاری و ادبیات خاصی استفاده کنید

یکی از نکات مهمی که می تواند یک محتوا برای مخاطب خاصی بسازد و آنها را به خواندن آن ترغیب کند، ادبیاتی است که باید مختص شما باشد. یعنی بهتر است کلیشه ای عمل نکنید و در محتوایی که به شما مربوط می شود از ادبیات استفاده کنید. شما باید خلاق باشید و از کلمات خاصی برای محتوا استفاده کنید. عکس‌ها یا کلیپ‌ها می‌توانند این تفاوت را بیشتر به مخاطب منتقل کنند و مخاطب احساس کند در مقابل محتوای متفاوتی قرار دارد که در آن می‌تواند پاسخ جستجوی خود را بیابد.


خلاقیت در طراحی محصول

یکی از خلاقیت هایی که می توانید از آن استفاده کنید نوع خاص ادبیات برای تولید محتوا است که در قسمت قبل به آن پرداختیم. یکی دیگر از خلاقیت هایی که می توانید برای تولید محتوا از آن استفاده کنید، انتخاب عنوان جالب برای آن است. استفاده از عکس ها و کلیپ های ویژه و تصاویر برجسته می تواند مطالب را برای خوانندگان جذاب و خواندنی کند.


طول محتوا

یکی از مواردی که در تولید محتوا باید در نظر داشته باشید، طول محتوا است. طول محتوا می تواند به شما در بهبود و رتبه بندی وب سایت کمک کند، اما از طرف دیگر سرعت ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. اما در این بین باید در نظر داشته باشید که کیفیت را از دست ندهید و مکان را جذاب تر توضیح دهید. تجربه تا کنون برای طول محتوا بین 1800 تا 3200 کاراکتر برای مقالات آموزشی و بین 1000 تا 2000 کلمه برای محتوای تبلیغاتی است. همیشه در ابتدای مطلب یک موضوع چالش برانگیز را به مخاطبان خود معرفی کنید و سپس چالش ها را دسته بندی کنید و در نهایت راه حل ها را به طور کلی و برخی از راه حل ها را به تفصیل توضیح دهید. در محتوایی که برای محصولات در نظر می گیرید، به مخاطبان خود بگویید که این محصول دارای تخفیف خاصی است و استفاده از این تخفیف را منحصر به فرد کنید. به خاطر داشته باشید که وفاداری و پیگیری پیشنهادات و وعده ها به رشد برند شما کمک زیادی می کند.


متن کامل مقاله را بخوانید: https://blogten.ir/all-about-seo-copywriting/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد