لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

صرافی Bittrex چیست

وقتی نوبت به انتخاب یک صرافی  بیت ارز دیجیتال برای تجارت ارزهای دیجیتال می رسد، بایننس و کوین بیس اولین چیزهایی هستند که به ذهن می رسد. اگرچه این دو صرافی در سال‌های اخیر برای رسیدن به جایگاه‌های برتر تلاش کرده‌اند، اما با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، بازار رقابتی داغ شده و بسیاری از صرافی‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند. صرافی بیت ترکس یکی از بهترین صرافی های بین المللی است که با الگوبرداری از سایر صرافی ها و با هدف رفع نواقص ایجاد شده است. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد صرافی Bittrex و امکانات آن در اختیار شما قرار دهیم. با ما بمان.

تاریخچه تبادل بیت ترکس

Bittrex یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیاتل، WA، ایالات متحده است. شایان ذکر است که Bittrex Inc نام شرکت آمریکایی است و این پلتفرم اخیرا تصمیم به گسترش فعالیت های خود در جهان گرفته و به همین دلیل Bittrex Malta را افتتاح کرده است.

این تقسیم دو شرکت مستقل را ایجاد کرد که هر کدام تابع قوانین نظارتی اتحادیه اروپا و ایالات متحده هستند. در واقع، کاربرانی که در خارج از ایالات متحده هستند، هنگام ورود یا ثبت نام در این صرافی، مستقیماً به international.bittrex.com هدایت می شوند.

در میان انواع صرافی های ارز دیجیتال، بیت ترکس یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین صرافی های موجود است. گروهی از متخصصان امنیتی به رهبری بیل شیهارا این صرافی را در سال 2013 تأسیس کردند. شیهارا علاوه بر 11 سال کار در مایکروسافت، تجربه مدیر مهندسی امنیت در آمازون و مدیر تجزیه و تحلیل تهدیدات امنیتی و مهندسی امنیتی در بلک بری را نیز دارد.

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شد، Shihara توانست با ایجاد تیمی با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه امنیت دیجیتال با درک ایرادات امنیتی و آسیب پذیری های پلتفرم مبادلات ارز دیجیتال، صرافی Bittrex را راه اندازی کند.

تجارت در Bittrex

تجارت ارزهای دیجیتال

صرافی Bittrex اساساً یک صرافی ارز دیجیتال به ارز دیجیتال است که به کاربران خود امکان خرید صدها ارز دیجیتال را می دهد. تنوع گسترده ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی شده در این صرافی یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است، در واقع آن را به 10 لیست برتر فارکس رساند.

در حال حاضر این صرافی در جایگاه شصت و چهارم لیست صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد و حجم معاملات روزانه آن در 24 ساعت کمی بیش از 11 میلیون دلار است.

تجارت ارز فیات

اخیراً این صرافی برای جلب رضایت بیشتر کاربران، امکان داد و ستد ارزهای فیات را به ارزهای دیجیتال اضافه کرده است. با اضافه شدن این ویژگی، کاربران می توانند از طریق ارز فیات، بیت کوین، اتریوم یا USDT خرید کنند.

Bittrex با افزودن این ویژگی، تبدیل ارز فیات را به طیف گسترده ای از آلتکوین ها آسان کرده است. برای پر کردن یک حساب صرافی با دلار آمریکا، باید یک حساب کاربری در صرافی ایجاد کنید و سپس آن را تأیید کنید. اما توجه داشته باشید که امکان تایید حساب کاربری برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

سفارش

در صرافی Bittrex، کاربران می توانند محدودیت ها یا سفارشات را ثبت کنند. همه انواع سفارش ها دارای بند "تاریخ لازم الاجرا" هستند.

زمان موثر دو حالت دارد:

سفارش حداکثر تا 28 روز تا تکمیل، لغو یا منقضی شده معتبر است.

سفارشات بلافاصله ثبت می شوند. هر بخشی که نمی تواند بلافاصله پر شود، لغو می شود.

در حال حاضر امکان معامله مارجین در صرافی Bittrex وجود ندارد، اما به نظر می رسد تیم فنی در حال کار بر روی آن هستند.

کارمزد مبادله بیت ترکس

تمامی تراکنش ها در صرافی بیت ترکس با 25 درصد کمیسیون پردازش می شوند.

مبادله Bittrex saram-pisintonana

یکی دیگر از عواملی که باعث محبوبیت این صرافی شده است، نداشتن کارمزد واریز و برداشت است.

صرافی امنیتی Bittrex

امنیت یکی از ارکان اصلی این بورس است که به گفته سازمان توسعه چندان دور از انتظار نیست. بر اساس این اطلاعیه، این صرافی برای حفظ سرمایه کاربران خود از کیف پول سرد و کیف پول گرم به صورت همزمان استفاده می کند. در واقع 90 درصد وجوه کاربران برای امنیت بیشتر در کیف پول های آنلاین ذخیره می شود.

وب سایت رسمی صرافی Bitrex از گواهی SSL استفاده می کند. این بدان معناست که هیچ یک از اطلاعات رد و بدل شده بین مرورگر شما و صرافی برای دیگران قابل مشاهده نیست. اگر از دو آدرس bittrex.com یا international.bittrex.com برای دسترسی به صرافی استفاده کنید، به هیچ یک از سایت های فیشینگ دچار نخواهید شد.

علاوه بر موارد فوق، Bittrex Exchange با استفاده از احراز هویت دو مرحله ای، بالاترین سطح امنیت را به کاربران خود ارائه می دهد. اما باید توجه داشت که صرافی بیت ترکس در دسته صرافی های متمرکز قرار می گیرد.قیمت ارز دیجیتال صرافی ها مشکلات امنیتی زیادی داشته اند.

افتتاح حساب برای کاربران ایرانی در صرافی Bittrex

متاسفانه به دلیل تحریم های ایران. بنابراین افرادی که در ایران زندگی می کنند نمی توانند حساب های خود را باز کرده و تأیید کنند. لازم به ذکر است که در صورت عدم تایید شما نمی توانید از حساب خود پول برداشت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد