لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

ترس از یک حرفه ای دهکده جهانی دبی


در این پیست حدود 6000 تن برف وجود دارد، پیست اسکی دبی بیش از 22500 متر مربع مساحت دارد که قسمت های مختلفی در آن طراحی شده است. پیست اسکی دبی، دارای ۵ دور سخت و مرتفع است که طولانی ترین آن ۴۰۰ متر با شیبی بیش از ۶۰ متر است. طولانیترین پیست اسکی این سالن حدود ۴۰۰ متر است و این تله سیژ هستند که ورزشکاران را از پایین به بالای پیست منتقل میکنند. یست اسکی دبی دارای ۵ دور با ارتفاع و شیب متفاوت بوده که طولانیترین دور آن، ۴۰۰ متر با سقوطی بیش از ۶۰ متر میباشد. سرسره کامیکازه با شیب بسیار زیاد، سرسره توئیستر با ارتفاع 40 متر، سرسره بلک هول با راستای غیرقابل پیش بینی و ده ها سرسره دیگر منتظرند تا آدرنالین خونتان را بالا برده و هیجان انگیزترین لحظات سفر را برایتان به ارمغان آورند. فرقی نمیکند که در چه روزی از سال هوس سفر دارید، در هر صورت لستسکند، دنیایی از پیشنهاد را پیش روی شما میگذارد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، بزرگ ترین برج جهان از بخش های متعددی تشکیل شده است و جاذبه های بسیاری در آن وجود دارد که در این بخش از مقاله معرفی برج به بررسی تمامی آن ها خواهیم پرداخت. دبی به بازارهای خرید بسیاری که دارد معروف است و از جمله آنها می توان به بازارهای الکترونیکی اشاره کرد که در آن می توان محصولات الکترونیکی به ویژه اقلام الکترونیکی مصرفی مانند گوشی های هوشمند، دوربین، لپ تاپ را در مرکز خرید لپ تاپ استوک در دبی با قیمت ارزان پیدا کرد. استودیوهای فیلم بالیوود شامل سالن قهرمانان که پنجمین بخش پارک است، به اندازه ی سایر بخش ها آن قابل توجه و تعاملی است.

این شرکت تمام آخرین نوآوری ها و فناوری ها را در طول مسیر به کار گرفت. اولین فروشگاه خرده فروشی آنها در سال 2005 افتتاح شد و شرکت از آن زمان تاکنون در حال رشد بوده است. درحالیکه شما در بهترین استراحتگاه اسکی سرپوشیده جهان و با برف براق آن احاطه شدهاید، میتوانید بهترین فیلمهای روز و پرفروشترینها را با بهترین کیفیت صدا و تصویر ببینید. اطمینان حاصل کنید که از فروشگاههایی که کیفیت طلای فروخته شده توسط دولت نظارت دقیقی دارد، خرید کنید. چه کشوری بهترین بستر کار و بهترین سطح کیفیت زندگی رو داره؟ اگر ما بخواهیم تو خوده دبی و تو همون روز بلیط اسکی دبی رو تهیه کنیم میشه یا باید از اینجا تهیه کنیم؟ هزینه ورودی پیست اسکی دبی چقدره و چند روز قبلش باید بلیط رو تهیه کنیم؟ لوازم و تجهیزات اسکی که همگی با یک بلیط ورودی تهیه میشوند،استفاده خواهید کرد. هر یک از قیمتهای بلیط اسکی دبی برای بزرگسالان و کودکان متفاوت و شامل اجاره لباس، تجهیزات و امکانات است. در این مجموعه علاوه بر پیست اسکی یک پارک برفی نیز ساخته شده است که اولین پارک برفی دنیا به شمار می رود و وسعت آن حدود ۳۰۰۰ متر مربع می باشد. یکی از جاذبه های بی نظیر پیست اسکی دبی زیپ لاین گلوله برفی است، این زیپ لاین مسیر 150 متری را در ارتفاع 16 متری از سطح برف در حالی طی می نماید که شما می توانید از آن بالا اسکی بازان زیادی در زیر پای شما در حال تفریح هستند. این معماری در واقع اشاره به چشم اندازهای دور شهر دبی داشته و در نوع خود بی نظیر است. هرآنچه به معنی لوکس بودن می خواهید، همه در کابین پرایوت اسکای بار چشم دبی امکان پذیر است. ۲۷ آب پاش مهمی تشکیل شده از قطرات ریز آب را به هوا می پاشند و سپس ذرات ریز یخ را بیرون می ریزند ذراتی آنقدر ریز که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند.

سپس با سرمایهگذاری در صنعت توریسم، توانست خود را به عنوان یک شهر تجاری موفق در منطقه و حتی جهان، معرفی کند. پیست اسکی دبی اولین و بزرگترین پیست اسکی سر پوشیده در خاورمیانه میباشد که با وجود امکانات و تجهیزات بی نظیری که دارد گردشگران بسیاری را از سرتا سر دنیا به سوی خود میکشاند. مدارس اسکی در واقع یک راه عالی برای بهبود مهارت های اسکی شما در یک محیط امن و سرگرم کننده است، پنج پکیج مختلف وجود دارد که به شما امکان دسترسی به 5 پیست اسکی دبی را می دهد که بسته به سطح سختی و طول زمین پیست که می توانید انتخاب کنید و از آن بازدید کنید، قیمت بلیط برای هر قسمت که می خواهید به تفریح بپردازید با هم متفائت است، و همینطور وارد هر بخش که بخواهید بشوید همه تجهیزات و لباس اسکی برای بزرگسالان و کودکان گنجانده شده است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به مد اهمیتی نمی دهید اما دوست دارید از برندهای معروف با قیمت های مناسب خرید کنید، فروشگاه های Outlet دقیقا برای شما مناسب هستند و یکی از برترین مراکز خرید در دبی است. اما چگونه اینکار امکان پذیر است؟ وزش باد در این ساحل باعث شده تا امکان تفریحات دیگری مانند موج سواری با کایت های بزرگ نیز در اختیار گردشگران قرار گیرد. گردشگران زیادی از کشورهای متفاوتی از سرتاسر جهان به این مرکز خرید میآیند.

از نقاط مشترک طراحی بحرین با دیگر کشورهای عربی، نورگیر و بادگیرهای بلند است. برخی اختلافات مرزی میان شیخ نشینهای هفتگانه از یک طرف، و میان هر یک از آنها با دیگر کشورهای همسایه وجود دارد که حتی موجب درگیریهای مرزی بین شیخ نشینها و همسایگان شده است. اگر قصد سفر به دبی را دارید، بی شک سواحل دبی یکی از جاهایی خواهد بود که به آنها خواهید رفت و تفریحات فراوانی که در این سواحل دبی تدارک دیده شده اند را تجربه خواهید کرد. اگر قصد سفر به دبی را دارید باید به شما بگوییم که دبی بهترین کشور برای خرید است. 96% از ساکنان این کشور مسلمانان و بقیه (بیش از یکصد هزار نفر) مسیحی هستند که جمعاً 9 کلیسا در ابوظبی، دوبی، شارجه و العین دارند. ساختمانهای به سبک قدیمی و قایقهای چوبی سنتی به نام عبره همان چیزی است که بیشتر مردم وقتی از خور دبی یاد میکنند، بلافاصله در ذهنشان تداعی میشود. تابلوها و دیوارکوبهایی از ساختمان موزه ارمیتاژ، پلهای فراوان و ساختمانهای سنتی و زیبای روسیه تنها بخشی از جذابیتهای این بخش هستند. تفریحی لذت بخش و هیجان انگیز در میان برفها و در دل یک شهر کویری میتواند خاطرهای تکرار نشدنی برایتان به ارمغان بیاورد. در سفر به دبی این جاذبه تفریحی و توریستی شگفت انگیز امارات متحده عربی را حتما امتحان کنید. اسکی دبی در امارات مال، اولین زمین اسکی سرپوشیده در خاورمیانه است. اگر ماشین شخصی دارید، گوگل مپ یا مسیریابهای دیگر بهراحتی آسانترین مسیر را برای رسیدن به پیست اسکی به شما نشان میدهند. برای اطلاع از دیگر تور ها می توانید به سایت دبی ووچر می توانید مراجعه کنید. سلام بله قیمت ها به روز است. سلام وقت شما بخیر داخل سایت برای اسکی وچر ندارید ؟

تصور کنید دمای داخل برج با خارج برج 30 درجه اختلاف دارد که این یعنی طوفان. اما دبی در چند دههی اخیر با وجود آسمان خراشهای عظیم، جزایر و دریاچههای مصنوعی، بزرگترین و پیشرفتهترین مراکز خرید، لوکسترین هتلهای جهان و اینبار ایجاد یک پیست اسکی سر پوشیده در شهری که دمای آن گاهی به 50 درجه سانتی گراد میرسد ، به جهانیان نشان داد که میتوان از یک صحرای بیابانی، پر بازدیدترین شهر توریستی را ساخت، حتی بدون در نظر گرفتن جغرافیا و شرایط اقلیمی. این مجموعه با ۶هزار تن برف و دمای ۱- تا ۵- درجه سانتیگراد جزء برترین و محبوبترین پیستهای اسکی مصنوعی جهان محسوب میشود. برای دسترسی به این رستوران یک آسانسور منحصربفرد شیشه ای با نمای پانوراما شهر دبی در نظر گرفته شده است که از جذابیت های هتل برج العرب محسوب می گردد. اقامت فوق لوکس دستاورد هتل برج العرب برای میهمانانش است. این هتل که در جزایر دیره دبی قرار دارد، از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. بعد از جزایر مصنوعی ،هتل زیر آب ،رستوران های گردان، پیست اسکی دبی آخرین شگفتی دبی به شمار می رود. دیدار با پنگوئنها از ساعت 12:00 بعد از ظهر شروع میشود و بعد از هر 30 دقیقه، تا ساعت 9:00 شب برگزار خواهد شد. فرودگاه دبی یکی از پررفتوآمدترین فرودگاه های جهان است و اغلب خطوط هوایی معتبر در این فرودگاه فعال هستند؛ همچنین پروازهای زیادی از ایران به مقصد دبی انجام میشود. همچنین دارای آسانسور چهارگانه و یدککش است که اسکیبازان و اسنوبوردها را به بالای کوه میبرد. مدیر عملیات این پیست لوکاس مارشال اخیرا از کوههای آلپ فرانسه به دبی آمده، اما معتقد است که برف های اینجا از برف های کوه آلپ هم بهتر است. در یک پیست اسکی سرباز باد و جاذبه زمین باعث می شود برف به شکلی یکنواخت بر روی سطح کوه پخش شود، اما در پیست سربسته باید از بیرون به طبیعت کمک کرد.

استفاده از سرگرمی ها و خدمات این منطقه رایگان نیست و از هزینه های بالایی برخوردار می باشد، اما بازدید و گشت و گذار در این منطقه کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت ورودی نخواهید داشت. دهکده جهانی دبی تلفیقی فریبنده از فرهنگ، سرگرمی و خرید است که گواهی بر تمایل دبی به نوآوری و عظمت دارد. اگر اینها برای شما کافی نیست، فعالیتهای هیجان انگیزتری در اسکی دبی وجود دارد که میتوانید امتحان کنید. کافی است وارد بخش تورها شوید و با بررسی آنها، بهترین تور را انتخاب کنید. ساخته شده است. اگر برای مدت طولانی به شهر دبی می روید و وقت کافی برای گشت و گذار در گوشه و کنار شهر را دارید، گردش در پارک های این شهر را از دست ندهید. در کنار همه جذابیتها و دیدنیهای این شهر، نمیتوان به برنامه خرید و سر زدن به مراکز خرید شیک و جذاب دبی را از دست داد. از جمله جاذبههای این پارک میتوان به ساختمانها، نمایشگاهها، بازیها و لگوهای بزرگ اشاره کرد که همه باعث شگفتی و هیجان در میان بازدیدکنندگان میشوند.علاوه بر این سه پارک موضوعی، پارک “لگولند واترپارک” (Legoland Waterpark) نیز در دبی وجود دارد که یک پارک آبی بسیار جذاب است و مناسب برای لذت بردن از آب و آببازیها در آبپارک است.

همچنین از جمله فعالیت های تفریحی گردشگران در این ساحل نیز می توان به انواع ورزش های آبی من جمله قایق سواری، کایاک، واتر بایک، جت اسکی و غیره اشاره کرد. این مجموعه زمستانی بسته به تعداد گردشگران روزانه به طور متوسط پذیرای 2000 تا 4000 نفر است. در داخل آن تعداد زیادی بوتیک مد به سبک خاورمیانه و همچنین طیف گستردهای از برندهای لوکس مد بینالمللی را خواهید دید. طول، عرض و ارتفاع مخزن اصلی آکواریوم دبی بهترتیب برابر با ۵۱، ۲۰ و ۱۱ متر است و تعداد گونههای حاضر در آن به بیش از ۱۴۰ عدد میرسد که در میان آنها میتوان به بیش از ۳۰۰ کوسه و سفره ماهی اشاره کرد. متأسفانه تاکنون نمایندگی مقام معظم رهبری در امارات متحده عربی نتوانسته است جایگاه اصلی خود را بیابد و بسیار ضعیف عمل نموده و فعالیتهای خود را در چارچوب خانوادههای ایرانی اعزامی از سوی نهادها و سازمانها و مؤسسات جمهوری اسلامی محدود نموده است. امکانات اسکی انحصاری در مرکز خرید امارات. یکی از بهترین تفریحات اسکی دبی این است که چیزی بیش از یک مکان برای اسکیبازی است. طراحی این موزه همچون یک چنبره غیرعادی است که نمادی از جهان هستی به شمار میرود. قابل ذکر هزینه های این خدمات را مسافران می بایست به صورت جداگانه و قبل از انجام سفر خود تصویه نمایند. اشاره کرد که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند.

دیگر فضاهای کاربردی پیست اسکی دبی مال میتوان به اتاقها پرو و کمدهای اجارهای، اتاق خصوصی برای نگهداری کودکان، سیستم فروش بلیط اتوماتیک، فروشگاه معروف، کافه سنت موریتس و کافه آوالانچه و منطقهای برای اجرای حرکات آزاد و یک غار برفی اشاره کرد. آکواریوم دبی مال از شش منطقه تشکیل شده که هر منطقه شامل بخش های مختلف میباشد. این پارک آبی در بخش شمالی ایالت سائوپائولو واقع شده و دارای بیش از 55 جاذبهی تفریحی است که شامل سرسرههای آبی، امکانات موجسواری، استخرها، رودخانهها و تفریحاتی مناسب خانوادهها است. انواع سرسرههای بلند و پیچ در پیچ، تونلهای آبی، استخر موج، آبشارهای مصنوعی و … در پارک موشن گیت به تفریحاتی پرداخته اند که طراحی آن الهام گرفته ازانیمیشن های کمپانی بزرگ دریم ورکس بود همچنین دوازده تفریحی که از انیمیشن هایی مانند پاندای کونگ فوکار ، ماداگاسکار ، شِرک و چگونه اژده های خود را تربیت کنیم الهام گرفته شده است، ساخته اند. ما می توانیم بلیط ورودی مستقیم این پارک را برای شما رزرو کنیم. سوئیت دولوکس پالم: سوئیت دولوکس پالم نیز جزو سوئیت هایی با متراژ ۱۷۰ متر مربع است که خانواده های کوچک براحتی می توانند آن را رزرو کنند و از اقامت خود لذت ببرند. اگر دوست دارید در زمانبازدید از راهنما استفاده نمایید باید از قبل این موضوع را اطلاع داده و رزرو نمایید چون افراد بسیاری برای تور بازدید از آکواریون مایل به همراهی راهنما را دارا می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد