لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

بهبود در خرید فالوور اینستاگرام در 60 دقیقه


وقتی آنها شما را در یک پست تگ میکنند، مخاطبانشان نام کاربری متعلق به شما را خواهند دید و در صورت تمایل و برای دریافت اطلاعات بیشتر، روی آن میزنند. اگر کسبوکار شما یک فروشگاه فیزیکی دارد، حتما آن را تگ کنید و از مشتریان هم بخواهید که دست به کاری مشابه بزنند. اما قبل از انجام هر کاری لازم است به نکات بسیار مهمی توجه کرد. یک راه دیگر برای معرفی کردن حساب کاربری خودتان به مخاطبان جدید این است که از دیگران بخواهید شما را تگ کنند. اگر یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید سعی کنید با ارائه لینک در بخش استوری پیج خود، فالورهای خودتان را به سایت هدایت کنید تا از این طریق شانس خرید آن مخاطب از شما افزایش بیابد و همچنین نرخ بازدید سایت شما هم بیشتر بشود. Social Listening (به معنای پایش کانالهای اجتماعی برای یافتن اشارات به برند خود، رقبا، محصولات و کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار شما) رویکردی معرکه برای یافتن مباحثات مرتبط به برندتان به حساب میآید. آنطور که توسعهدهندگان این شبکه اجتماعی میگویند، در این صفحه «قادر به یافتن تصاویر و ویدیوهای متعلق به اکانتهایی خواهید بود که شاید از آنها خوشتان بیاید، اما هنوز دنبالشان نکردهاید». در هر صورت برای این که بتوانید به درآمد مناسبی دست پیدا کنید، باید به افزایش فالوورهای خود بپردازید. خرید فالوور فیک روش مناسبی برای افزایش فالوور است؟ حتی ممکن است بعد از مدتی هم فالوورها توسط اینستاگرام حذف شوند. این نوع از فالوورها اغلب به کمک تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام جذب می شود و واقعی هستند. در واقع این افزایش بازدید پیج اینستاگرام است که می تواند باعث جذب بیشتر فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور شود و در کنار ان افزایش لایک، کامنت و ویو و غیره پیج را نیز بالا می برد. با خرید فالوور می توانید به درآمد های قابل توجهی هم دست پیدا کنید، امروزه استفاده از پنل های خرید فالوور لایک و دیگر خدمات اینستاگرام بسیار زیاد شده است و افراد به دنبال وب سایت هایی هستند که بتوانند فالوورهایی با کیفیت و با قیمت ارزان را خریداری کند.

این یعنی گروهی شدیدا هدفمند از مخاطبانی را به دست خواهید آورد که به احتمال زیاد شما را فالو خواهند کرد. ربات های اینستاگرامی کاملا هوشمند هستند و دقیقا فعالیت هایی که شما مدنظرتان است را انجام می دهند. به عنوان مثال حساب کاربری damngoodstitch@ به صورت خاص بر پستهای مربوط به گلدوزی متمرکز است و بیش از ۱۴۵ هزار دنبالکننده دارد. افزایش ترافیک و بازدید: اعتماد بیشتر مخاطبان به حساب کاربری شما می تواند به افزایش ترافیک و بازدید از پست ها و صفحه شما منجر شود. برای مثال، اگر در حال آزمایش یک هشتگ جدید هستید، معیارهایی مانند فالوورهای جدید و میزان دسترسی به شما بیشتر از لایکهای فالوورهای فعلی دربارهٔ ارزش آن هشتگ اهمیت دارد. اگرچه روشهای پولی در مدت زمان کوتاهتری به نتیجه میرسند، اما برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد تا شما از طریق روشهای رایگان و رعایت الگوریتمها، میزان فالوورهای خود را افزایش دهید. اما زمانبندی درست همچنان از اهمیت فراوان برخوردار بوده و یکی از اصلیترین سیگنالهای مورد توجه الگوریتم به حساب میآید. یکی از پرطرفدارترین بسته های خرید فالوور می باشد. خرید لایک ایرانی و خرید لایک خارجی از انواع لایک هستند که هردوی آنها واقعی به حساب می آیند. به این ترتیب، دوستانی که تگ شدهاند هم پستهای شما را دیده و شاید تصمیم به فالو کردن شما بگیرند. شما میتوانید ویدئوهای IGTV را تا یک ساعت ادامه دهید. دکتر مجیک مفتخر است که تا به امروز توانسته به بسیاری از کاربران در سراسر اینستاگرام، مشاوره رایگان ارائه دهد و با ارائه خدمات تبلیغات اینستاگرام دکتر مجیک و همچنین خرید فالوور قانونی اینستاگرام، پیجهای مشتریان را به بهترین نحوه ممکن، توسعه دهد. بسیاری از این پیج ها به واسطه شهرتی که از ابتدا داشتند، سیل فالوور به سمت آن ها آمده است اما برای کسانی که می خواهند به تعداد فالوور بالا برسند، اصلا کار سختی نیست و کافی است آموزش اینستاگرام را به صورت اصولی و درست ببینند.

این فیلمهای آموزشی عناوین مختلفی مانند آموزش سئو در وردپس، آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال، آموزش تولید محتوای متنی، آموزش گوگل آنالیتیکس، آموزش مبانی بازاریابی محتوای و آموزش تبلیغنویسی (Copywriting) را در بر میگیرند و برای تمام علاقهمندان به دنیای بازاریابی و تبلیغات ارزشمند به حساب آمده و میتوانند به بهبود گسترده تخصصها و مهارتهای شما منجر شوند. فرادرس گستره وسیعی از فیلمهای آموزش دیجیتال مارکتینگ را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان به این حوزه قرار داده است. بیتوجهی به رفتارهای مخاطبان، نتایج خوبی را برای شما دربر ندارد و احتمال اینکه شما را ترک کنند زیاد است. مزایای خرید فالوور اینستاگرام انقدر زیاد است که نمی توان به صورت کامل درباره با آن صحبت کرد. به عنوان مثال: در صورتی که برای یک کاربر زیاد کامنت بگذارید و یا توسط شخصی زیاد تگ شوید، از نظر اینستاگرام آن شخص از افراد نزدیک به شما است. ممکن است شما هم در اینستاگرام پست هایی را دیده باشید که بازم به دادم برروی آنها قیمت یک محصول را مشاهده می کنید اما در واقع شما با کلیک کردن بر روی پست مورد نظر می توانید به صفحه خرید مربوط به آن کالا هدایت شده و به صورت مستقیم خرید کنید. اگر مشتریان شما بانوان هستند ، خرید فالوور بانوان ایرانی مفید ترین کار است یا مشتریان شما آقایان هستند ، فالوور های آقایان… بهینه کردن بیو، تولید محتوای جدید، جذاب و کاربرپسند، ارتباط موثر با کاربران، آنالیز پستها با نرخ تعامل بالا و فعالیت منظم و مداوم در اینستاگرام بهترین راههای جذب فالوور در این شبکه اجتماعی است.

یک گزینه دیگر این است که کامنتهای محبوب خود از میان کامنتهایی که کاربران نوشتهاند را سنجاق کنید، خصوصا اگر حسابی مورد توجه قرار گرفتهاند و تعامل ایجاد میکنند. این هم راهی دیگر برای دستیابی به مخاطبان هرچه بیشتر است. پستهای IGTV اینستاگرام با ابعادی چهار برابر بیشتر از تصاویر عادی در صفحه اکسپلور به نمایش درمیآیند و بنابراین احتمال اینکه مخاطبان تازه و بالقوه روی آنها کلیک کنند بیشتر است. 9.رضا عطاران. رضا عطاران طنز پردازی است که با فیلم های طنز خود به خوبی طنازی می کند. حالا که صحبت از این قابلیت مهم است، اطمینان حاصل کنید که تصویر کاور خوبی نیز برای هایلایتهای خود انتخاب میکنید. این موضوع به صورت این است که تعداد فالوورهای شما بعد از یک مدت نه تنها افزایش پیدا نمیکند بلکه دچار کاهش چشم گیر نیز میشود. عدهای میگویند بهتر است از هشتگهای زیادی در پستها استفاده نشود و عدهای دیگر اما، نظرشان کاملاً مخالف است و معتقدند هیچ محدودیتی برای قراردادن هشتگ وجود ندارد و میتوان تا سقف مجاز قرار دادن هشتگ را استفاده کرد. برای مثال، شرایطی را تصور کنید که تصمیم به خرید در اینستاگرام میگیرید و هنگام خرید، در مقابل صفحات زیادی قرار میگیرید که برخی از آنها تعداد فالوور بالایی دارند و برخی دیگر تعداد فالوورهای کمتری دارند. اگر کاربران از صفحات هشتگ یا لوکیشن به استوری شما برسند، همان لحظه فرصتب عالی برای درگیر کردن مخاطب به دست میآورید و کاری میکنید راجع به برندتان کنجکاو شود. چنین کاری آسان نیست اما خوشبختانه یک مقاله کامل با عنوان «چطور در اکسپلور اینستا دیده شویم؟ VSCO یک ویرایشگر عکس است که کارها را آسان و ساده نگه میدارد. مهمترین نکته در انتخاب یک سرویس خرید ویو، اطمینان حاصل کردن از اعتبار و قابلیت سرویس است. اطمینان حاصل کنید که لینک حساب اینستاگرام خود را در وبسایت کسبوکارتان، در امضای ایمیل و در خبرنامههای آنلاین قرار میدهید.

از پر کردن تمام این کادرها اطمینان حاصل کنید تا مخاطبان تازه از راه رسیده به تمام اطلاعات لازم برای تصمیمگیری راجع به فالو کردن شما دسترسی داشته باشند. همانطور که می دانید این امکان وجود دارد که بتوان فالوور فیک را به حساب خود اضافه کرد و تعداد فالوورهای پیج خود را به صورت کاملا نمایشی و بی فایده، بالا برد که این کار نه تنها سودی به شما نخواهد رساند بلکه ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی و حذف شوند. بنابراین بهتر است به سراغ ابزارهای تحلیلی گوناگون رفته و براساس تعاملات پیشین، میزان بازدیدها و ترافیک، بهترین زمانها را انتخاب کنید. پستهایی که عملکرد خوب دارند، را تجزیه و تحلیل کنید. در اینستاگرام انبوهی حساب کاربری داریم که تحت عنوان Featured Accounts شناخته میشوند و اساسا به دستچین کردن و بازنشر محتوای دیگران میپردازند و تولیدکننده اصلی را هم تگ میکنند. فیچر اکانتها تقریبا در هر حوزهای فعالیت میکنند. البته برای این کار حتما باید به سراغ اینفلوئنسرهایی بروید که موضوع فعالیت آنها با محصولات و خدمات آنها ارتباط داشته باشید. با ویدیوهای طولانیتر IGTV میتوانید محتواهای عمیقتری بسازید و اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهید، البته حتما هم نباید به سراغ یک ویدیوی آموزشی بروید و میتوانید یک سری ویدیوهای خندهدار و سرگرمکننده هم بسازید. البته فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلبا در لیگ امارات است. ممکن است گاهی برای شما هم پیش آمده باشد که با کامنت نامناسبی در پست اینستگرام خود مواجه شده باشید و می خواهید که کامنت مورد نظر را حذف نمایید. هرکسی میتواند پستهای اصلی شما را درون استوری خود قرار دهد.

از مهمترین مواردی که بر کیفیت فالوورهای شبکههای اجتماعی مختلف از جمله تردز تاثیر میگذارند و همچنین قیمت آنها را تحت تاثیر قرار میدهند، کیفیت پروفایل فالوورها است. این روش هرچند سختتر است و به تلاش بیشتری نیاز دارد، اما مطمئنا ارزشش را خواهد داشت. از سوی دیگر، زمانی که تصویرتان حرفهای فراوان برای گفتن دارد، کپشنهای فوق کوتاه هم موثر واقع میشوند. عموما این سایت ها و مرجع ها بسته های پیشنهادی مختلفی با قیمت های مختلف در اختیار افراد قرار می دهند و آنها می توانند این بسته ها را با توجه به نیازی که صفحه شان دارد، انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام کنند. افرادی که به صورت حضوری ملاقات میکنید قادر به اسکن کد و فالو کردن حساب اینستاگرام خواهند بود و هیچ نیازی به تایپ کردن نام کاربری شما نخواهند داشت. گفتیم تنها باید به تگ کردن افرادی مشغول شوید که محتوای پست شما مستقیما به آنها ارتباط دارد. ادمین این پیجها نیز مشخص نیست و فقط میتوانید با آنها ارتباط برقرار کرده و تبلیغات خود را در آنجا قرار دهید. زمانی که صفحه شما دنبال کنندگان زیادی دارد و محتواهای تان به محض منتشر شدن با لایک و کامنت از سوی کاربران مواجه می شود، این موضوع به اینستاگرام ثابت می کند که محتوای شما مورد پسند بوده و بهتر است که به سایر کاربران نیز معرفی شود. بهتر است بدانید که امروزه برای دیده شدن بیشتر و پیشرفت در اینستاگرام حتی بسیاری از افراد مشهور نیز از این پنل های رایگان استفاده می کنند. اگر پیج فروشگاهی هستید، با داشتن فالوورهای بیشتر، فروش شما نیز افزایش مییابد. به این ترتیب برند و حساب کاربری شما هر دو مقابل چشمهای بیشتری قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، پست شما در بخش Tagged In پروفایل شخص مورد نظر هم قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد