لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

بهترین چاپگرهای خانگی HP را بررسی کنید


پرینترهای اچ پی به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار از برد بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کدام با توجه به مشخصات خود برای استفاده شخصی مناسب هستند. برخی از این چاپگرها برای استفاده در ادارات و سازمان ها مناسب هستند. چندین چاپگر دیگر نیز برای استفاده در مؤسسات انتشاراتی و دانشگاه ها مناسب هستند. در نهایت، تعدادی پرینتر HP وجود دارند که برای استفاده خانگی مناسب هستند. در اینجا می خواهیم به بررسی بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی بپردازیم و ببینیم کدام مدل از این برند را می توان بهترین پرینترخانگی دانست. قبل از آن باید ببینیم یک چاپگر خانگی مناسب چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد. در زیر لیستی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی را بسته به نیاز و کاربرد کاربر ارائه خواهیم داد.

کدام چاپگر برای مصارف خانگی مناسب است؟

هنگام خرید و انتخاب بهترین چاپگر خانگی HP، ویژگی های خاصی باید در نظر گرفته شود: ابتدا باید بین چاپگر رنگی و چاپگر سیاه و سفید یکی را انتخاب کنید. اگر نیازی به چاپ رنگی ندارید انتخاب چاپگر سیاه و سفید قطعا مقرون به صرفه تر خواهد بود. اما از آنجا که کاربران چاپگر خانگی اغلب از آنها برای چاپ عکس استفاده می کنند. بنابراین انتخاب چاپگر رنگی خانگی گزینه مناسب تری است. سایر چاپگرها به چاپگرهای لیزری و چاپگرهای جوهرافشان تقسیم می شوند.

به طور کلی، در میان بهترین چاپگرهای خانگی، پرینترهای جوهرافشان محبوب ترین هستند. البته اگر نیاز به استفاده مداوم از آن دارید، این گزینه بهتر است. با این حال، اگر برای مدت طولانی از چاپگر خانگی خود استفاده نمی کنید، خرید و استفاده از چاپگر لیزری در خانه ممکن است گزینه بهتری باشد. در همین حال، تک عملکرد یا چند کاره چاپگر در نظر گرفته شده است. اگر به عملکردهایی غیر از چاپ نیاز دارید، مانند اسکن یا فکس، چاپگر همه کاره بهترین انتخاب برای استفاده خانگی است.

هنگام خرید بهترین چاپگرهای خانگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

البته خرید چاپگر نیز مانند خرید سایر لوازم خانگی باید بر اساس یک سری اصول و اصول باشد. هنگام خرید و انتخاب بهترین چاپگر خانگی باید به موارد زیر توجه کنید:

چاپگر رنگی است یا سیاه و سفید؟

پرینتر لیزری است یا جوهرافشان؟

طول چاپگر مورد نظر چقدر است؟ از آنجایی که چاپگرهای خانگی پایدار نیستند، نمی توانند فشار بالا را تحمل کنند. بنابراین، شما باید به دنبال یک چاپگر خانگی بادوام تر باشید

هزینه چاپگر چقدر است؟ هنگام خرید و انتخاب چاپگر باید به هزینه چاپگر، هزینه کارتریج و تعویض آن توجه کرد.

چاپگر خانگی مورد نظر چه کیفیتی دارد و با چه سرعت و کیفیتی چاپ خواهد شد؟ وضوح چاپ چقدر است و چقدر قدرتمند و موثر است؟

آیا چاپگر یک بار مصرف است یا چند بار مصرف؟

استاندارد لوازم جانبی و دستگاه های چاپگر مانند اسلات، بلوتوث، اتصال به شبکه و غیره چیست؟

مشخصات بهترین پرینترهای خانگی اچ پی آوافرهنگ

بهترین پرینتر خانگی HP M130nw

این مدل یکی از پرینترهای چندکاره و لیزری اچ پی می باشد که مطمئناً می توان آن را پرفروش ترین و بهترین پرینتر خانگی اچ پی دانست. این مدل علاوه بر چاپگر، اسکنر و دستگاه کپی خانگی نیز می باشد. این چاپگر خانگی دارای نمایشگر دو خطی است که کار با دستگاه را برای کاربران بسیار آسان می کند.

این مدل ایراداتی دارد. به عنوان مثال، این چاپگر خانگی کاربردی چاپ دورو ندارد. این چاپگر به صورت تک رنگ چاپ می کند و دارای اتصال Wi-Fi است. سرعت چاپ این دستگاه حداکثر 22 صفحه در دقیقه می باشد. ظرفیت سینی این مدل تا 150 برگ می باشد. ویژگی ها و عملکرد کلی این دستگاه آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی تبدیل کرده است.

چاپگر HP Laserjet Pro M12a

این چاپگر از فناوری چاپ لیزری نیز بهره می برد و یک چاپگر تک رنگ و سیاه و سفید است. سرعت عملکرد و کیفیت این دستگاه بسیار خوب و قابل قبول بوده و ویژگی های آن آن را به یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی در بازار تبدیل کرده است. ظرفیت سینی این چاپگر تا 150 برگ است. ایده آل برای استفاده در منزل یا فضاهای محدود به دلیل اندازه جمع و جور. این مدل قابلیت چاپ دو طرفه ندارد. این چاپگر می تواند تا 5000 صفحه در ماه چاپ کند. این مدل دارای پورت اتصال کامپیوتر نیز می باشد.

Impresora HP Laserjet Pro MFP M26mw

این چاپگر یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی است که عملکرد چند منظوره دارد. با فناوری چاپ لیزری کار می کند و می تواند به صورت تک رنگ و سیاه و سفید چاپ شود. این چاپگر چند منظوره به عنوان اسکنر و کپی نیز عمل می کند. سرعت چاپ این چاپگر 18 صفحه در دقیقه است. قابلیت اتصال به شبکه وای فای، قابلیت شبکه و چاپ مستقیم فایل ها از گوشی، ظرفیت سینی 150 برگ از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز این مدل، خاموش شدن خودکار دستگاه در زمان عدم استفاده است. این باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه می شود. این چاپگر دارای صفحه نمایشی است که به شما امکان کنترل و استفاده بهتر دستگاه را می دهد. این صفحه نمایش استفاده از چاپگر را آسان می کند. تمامی ویژگی های این چاپگر آن را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی تبدیل کرده است.

چاپگر HP LaserJet P1102

مزایای آشکار این چاپگر آن را به یکی از بهترین پرینترهای HP تبدیل کرده است. این چاپگر تک رنگ است و می تواند سیاه و سفید چاپ کند. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری بوده و نوع کاربری آن نیز یکسان می باشد. ابعاد کوچک این دستگاه یکی از ویژگی های این مدل است که آن را به یکی از بهترین مدل ها برای مصارف خانگی تبدیل می کند. این چاپگر قابلیت چاپ دو طرفه را ندارد و ظرفیت ماهیانه آن تا 5000 صفحه می باشد.ظرفیت کشوی این چاپگر تا 150 صفحه می باشد.

چاپگر HP Laser Jet Pro M15a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است

این مدل را نیز می توان در لیست بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی برای مصارف خانگی قرار داد. این نوع دستگاه از یکی استفاده می کند و تکنولوژی چاپ لیزری است. اما این چاپگر امکان چاپ دو طرفه را ندارد و امکان شبکه بندی این چاپگر با قابلیت اتصال به وای فای وجود ندارد. ظرفیت سینی این مدل تا 150 برگ و سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه می باشد. برای مصارف معمولی خانگی می توان مدل HP M15a را یکی از بهترین پرینترهای خانگی اچ پی دانست.

بهترین چاپگرهای خانگی برای چاپ عکس

اگر هدف از خرید چاپگر خانگی استفاده از آن برای چاپ عکس است، چاپگرهای جوهرافشان HP و چاپگرهای لیزری رنگی ممکن است گزینه مناسبی باشند. چاپ رنگ خانه باید کوچک و با کیفیت و اندازه خوب باشد. چاپگر HP Envy 4520، یک چاپگر جوهرافشان، یکی از این گزینه ها با گرافیک و کیفیت چاپ عالی است.

کدام چاپگر را برای خرید و استفاده در خانه انتخاب کنم؟

تاکنون تعدادی از بهترین چاپگرهای خانگی اچ پی را قرار داده ایم، اما در نهایت این راهنمای جامع می تواند به شما در خرید بهترین چاپگر کمک کند. ابتدا در نظر بگیرید که آیا نیاز به چاپ رنگی دارید یا خیر. در مرحله بعد باید میزان استفاده و نوع استفاده از چاپگر را در نظر بگیرید و بر اساس آن بهترین ظرفیت دستگاه، کیفیت چاپ و سرعت چاپ را در نظر بگیرید. هر چاپگر مختلف ممکن است برای نوع خاصی از کاربرد مناسب باشد. بنابراین نمی توان مدل پیشنهادی به عنوان بهترین پرینترهای خانگی اچ پی را بهترین و مناسب ترین مدل برای همه افراد دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد