لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

چگونه ملحفه های سفید را تمیز کنیم؟


رنگ سفید به راحتی لکه ها را جذب می کند. مردم در تمیز کردن ملحفه سفید مشکل دارند. زیرا اگر روش تمیز کردن مناسبی را برای ملافه سفید خود انتخاب نکنید، احتمال تشدید لکه ها وجود دارد. اما از دکور سفید اتاق خواب غافل نشوید.

این رنگ و مبلمان چوبی سفید بسیار جذاب هستند، اما چگونه لکه های تخت سفید را پاک کنیم؟ تانیل وود محصولات تخت چوبی با کیفیت بالا تولید می کند و شما می توانید تخت های مورد علاقه خود را مستقیماً از کارخانه خریداری کنید.

حسی و همچنین جذاب در رنگ های سفید

ممکن است تعجب کنید که چرا از آن برای دکوراسیون و ست های اتاق خواب پسرانه یا دخترانه یا دسته های دیگر استفاده می کنند، حتی اگر رنگ سفید به راحتی لکه ها و کثیفی ها را جذب می کند. رنگ سفید در واقع یک رنگ خنثی است و بیشتر افراد سعی می کنند از آن در دکوراسیون منزل استفاده کنند. رنگ سفید هرگز چشمان شما را خسته نمی کند، اما باید در نظر داشته باشید که چنین زیبایی حساسیت قابل توجهی دارد. شما باید به کوچکترین نکات توجه کنید. بنابراین تخت سفید شما کثیف نخواهد شد. به عنوان مثال، تمام لوازم آرایش را از صورت خود پاک کنید. آرایش صورت به سرعت جذب تخت می شود و لک ایجاد می کند. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و می خواهند هنگام تماشای فیلم در رختخواب قهوه بنوشند یا غذای مورد علاقه خود را بخورند. اما اگر رختخواب به طور تصادفی لکه دار شد، تمیز کردن آن انرژی بر و زمان بر است. این موارد نشان می دهد که اگر سرویس خواب سفید جذابیت بیشتری داشته باشد و دکوراسیون اتاق را زیبا کند، بسیار حساس است. بنابراین، برای استفاده از این رنگ، باید بدانید که چگونه ملافه های سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چوب به طور مستقیم ملحفه تولید می کند و در فرآیند تمیز کردن ملافه سفید به خوبی مسلط است.

تمیز کردن روتختی سفید مرحله به مرحله

تانیل چوب به شما کمک می کند سخت ترین لکه ها را از بین ببرید و ملافه سفید خود را قوی تر کنید. برای از بین بردن کثیفی و کثیفی از تشک باید موارد زیر را رعایت کرد.

در مرحله اول می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. برای جلوگیری از آسیب رساندن به پارچه تخت، یک برس نرم را به انتهای لوله وصل کنید. با این کار در واقع زباله های ریز مانند ضایعات غذا را از روی تخت جمع کرده و با قدرت بیشتری با لکه ها مبارزه می کنید و می توانید با تمرکز بیشتری لکه ها را تمیز کنید. قبل از انتخاب روش تمیز کردن مناسب برای ملحفه های سفید، دستورالعمل های موجود در سرویس را مطالعه کنید. نمادهای S، X یا W و WS بهترین روش تمیز کردن را نشان می دهد.

در مرحله دوم، شما باید تمام نقاط قابل توجه روی تخت را از بین ببرید. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید. روش دیگر، یک پارچه تمیز را با یک شوینده ملایم مرطوب کنید و آن را روی لکه بمالید. حرکات باید بسیار محتاطانه و ملایم باشد، زیرا کثیفی می تواند پخش شود و قسمت های بیشتری از ملافه را آلوده کند. یک پارچه میکروفیبر بسیار نرم معمولاً برای تمیز کردن تشک ها بهترین است. تانیل وود همچنین استفاده از محلول رقیق آب و صابون را برای تمیز کردن بستر سفید توصیه می کند. سپس ملافه را با ماشین بشویید تا لکه های سطحی از بین برود. مراقب باشید که تخت چوبی خود را بعد از شستن روکش یا روبالشی قبل از خشک شدن اسپری نکنید. رطوبت دشمن چوب است. قبل از استفاده مجدد، ابتدا تمام پارچه ها و ملافه ها را خشک کنید. روتختی های سفید در صورت خیس شدن، آلودگی را بهتر جذب می کنند، بنابراین از دست زدن به روتختی های شسته شده با دست های کثیف خودداری کنید.

راه حل های قدرتمند برای از بین بردن لکه ها

در واقع، برای هر نوع لکه، باید بتوانید از راه حل مناسب برای از بین بردن تمام لکه ها استفاده کنید:

لکه چرب

بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های مو، ترکیب آبگرم و صابون است. اگر صابون در دسترس نیست، می توانید از مواد شوینده دیگر استفاده کنید. صابون روغن مورفی یا صابون روغن فولر از جمله صابون هایی هستند که برای از بین بردن لکه های روغن از چوب استفاده می شوند.

هنر یا جوهر

می توانید از خمیر دندان برای پاک کردن لکه جوهر یا رنگ استفاده کنید. البته این نوع خمیردندان باید حاوی جوش شیرین باشد. راه از بین بردن لکه ها این است که خمیر دندان را روی یک سواب پنبه ای بمالید و چوب را پاک کنید. سواب های الکلی برای از بین بردن لکه های مداد و خودکار بسیار مفید هستند.

لکه های غذا و خوراکی

سرکه سفید به سرعت لکه های غذا، کیک و آب نبات را از بین می برد. حتی اگر روی تخت خود کپک دیدید، می توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را پاک کنید.

تخت سفید را مانند روز اول تمیز کنید

از بین بردن لکه ها از روی تخت و براق کردن رختخواب در روز اول دغدغه بسیاری از افراد است، بنابراین نیازی به این کار ندارید. با مشاور Tynellwood تماس بگیرید و ما بهترین و مؤثرترین توصیه ها را در مورد نحوه تمیز کردن ملافه سفید به شما ارائه خواهیم داد. نظافت تخت بستگی به نوع چوب، پارچه و کیفیت دارد. علاوه بر این، هر لکه دستورالعمل تمیز کردن خود را دارد که باید به آن توجه کنید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر، لطفا با کارشناس فروش ما تانیل چوب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد