لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

مراحل میکروبلیدینگ ابرو و مزایا و معایب

 روش میکروبلیدینگ یا “میکروبلیدینگ” به عنوان یکی از روش های جدید و ابتکاری برای دستیابی به ابروهایی زیبا و دقیق مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآیند به صورت دستی و با استفاده از یک دستگاه مخصوص که شامل یک سوزن بسیار نازک و خاص است که شبیه یک مداد است انجام می شود. و نتیجه ابروهایی با فرم و حجم دلخواه و ظاهری طبیعی است. در این مقاله  سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس به مراحل، مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو در سالن زیبایی دترلند تهران می پردازیم.

روش های میکروبلیدینگ ابرو

طراحی فرم: متخصصان میکروبلیدینگ ابتدا با استفاده از مداد سفید مخصوص ابرو و پیشانی فرم مورد نظر را با توجه به چهره و استایل مشتری طراحی می کنند.

موهای زائد را کوتاه کنید: در این مرحله موهای زائد ناحیه ای که خط ابرو طراحی شده است با قیچی کوتاه می شود.

آماده سازی پوست: پس از کوتاه کردن موهای زائد، پوست آماده می شود. یعنی آرایشگران با کمک صابون و پنبه چربی این قسمت از پوست را پاک می کنند. برای اینکه رنگدانه به خوبی جذب پوست شود.

استفاده از سوزن: در این مرحله با استفاده از سوزن میکروبلیدینگ، مواد رنگی به طور مداوم در عمق 0.5 تا 1 میلی متری به پوست تزریق می شود.

4. روتوش: در این مرحله روتوش مژه ها با استفاده از برس مخصوص انجام می شود تا فرم نهایی مژه ها زیبا و طبیعی به نظر برسد.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یک روش زیبایی است که با استفاده از دستگاه کوچکی به نام میکروبلید ابروهای شما را شکل می دهد و برش می دهد. مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو در زیر آمده است:

استقامت طولانی تر

برای کسانی که ابروهای ناهموار، نامنظم یا ناپایدار دارند، میکروبلیدینگ ابرو یک راه حل دائمی و موثر است. به لطف این روش، ابروهای شما دقیق تر و شفاف تر می شوند. و این حالت طول عمر بالایی دارد.

زیبایی را اضافه کنید

اگر ابروهای شما ضعیف یا نازک است و صورت شما را بی ثبات می کند. میکروبلیدینگ ابرو صورت شما را زیباتر می کند و ابروهای شما را به بهترین شکل ممکن می سازد.

زمان بیشتری برای آرایش لازم نیست

با انجام میکروبلیدینگ ابرو می توانید در زمان صرف شده برای آرایش ابرو و صورت صرفه جویی کنید. به لطف این روش، فرم و ظاهر چشمان شما به گونه ای مشخص می شود که نیازی به آرایش سنگین نداشته باشد.

معایب میکروبلیدینگ ابرو

در ادامه به معایب میکروبلیدینگ ابرو می پردازیم

درد

مانند سایر روش های جراحی زیبایی، میکروبلیدینگ سونی می تواند باعث درد و ناراحتی شود. با این حال، برخی از مراکز زیبایی از روش های تسکین درد مانند بی حس کردن ابروها قبل از شروع عمل استفاده می کنند.

تورم و قرمزی

پس از میکروبلیدینگ ابرو، ابروهای شما ممکن است بسیار قرمز و ملتهب شوند. این علائم طبیعی هستند و معمولا پس از چند روز بهبود می یابند، اما برخی از افراد ممکن است حساسیت خاصی به آنها داشته باشند. در این صورت باید از داروهای ضد حساسیت استفاده کرد.

خطر عفونت

مانند هر عمل جراحی، میکروبلیدینگ ابرو می تواند خطر عفونت را به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از این خطر، مراکز زیبایی باید اطمینان حاصل کنند که تجهیزات و ابزار مورد استفاده کاملاً استریل و تمیز هستند.

نتایج نامطلوب

گاهی اوقات، اپیلاسیون ابرو می تواند نتایج ناخواسته ای را به همراه داشته باشد و ابروهای شما به گونه ای بریده شوند که دوست ندارید. برای جلوگیری از این مشکل، باید با یک متخصص واجد شرایط و با تجربه مشورت کنید. این کار توسط کارشناسان و متخصصان سالن زیبایی دتلند انجام می شود. به این ترتیب نمی توان در این خط زیبایی نتایج منفی گرفت.

نیاز به مراقبت بعد از جراحی

پس از انجام میکروبلیدینگ ابرو باید مراقبت ویژه ای از ابروهای خود داشته باشید، مثلاً از نور خورشید دوری کنید و برای مدتی از تماس با آب خودداری کنید. همچنین نباید اجازه دهید آن قسمت از ابرو چرب و کثیف شود. برای این کار از یک پد پاک کننده آرایش یا یک پد پنبه ای تمیز با آب و یک شوینده ملایم استفاده کنید تا بقیه پوست صورتتان پاک شود. به این ترتیب ابروهای شما چرب نمی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد