لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

آهنگ جدید سیامک عباسی به نام فرشته پاک

متن آهنگ سیامک عباسی فرشته پاک

کاش از اول میدونستم تو مال دیگرونی کاش از اول میفهمیدم تو با من نمیمونی!♫!

کاش از اول میدونستم تو سهم من نمیشی کاش میفهمیدم که تو از عشق من گریزونی!♫!

از فکر و قلبم تو نمیری که به همین زودی تو اون فرشته ی پاکی که من فکر میکردم نبودی!♫!

میدونم هر جا که هستی با هر کسی نشستی به راحتی فراموشم میکنی تو به زودی!♫!

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!

من که عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!


 


کاش از اول میفهمیدم تو مغروری کاش میدونستم از دنیای من دوری!♫!

کاش آروم آروم از قلب من میرفتی چه دروغهای شیرینی به من میگفتی!♫!

این همه عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!

من که عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!

من که عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!

من که عاشق بودم تو نفهمیدی با تو صادق بودم تو نفهمیدی!♫!



 آهنگ جدید سیامک عباسی به نام فرشته پاک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد