لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

راه های بازنویسی متن محتوا


• محتوای بازنویسی شده را با استفاده از تکنیک های بازنویسی محتوا بنویسید

نوشتن محتوای متنی به تکنیک های خاصی نیاز دارد. یادگیری تکنیک‌های بازنویسی محتوا، نویسنده را قادر می‌سازد تا محتوای مؤثری خلق کند. پیروی از این شیوه‌ها برای ایجاد محتوای عاری از حق چاپ مهم است. قبلا در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت صحبت کرده ایم، پس اهمیت آن را دست کم نگیرید.

1- درک جملات و بازنویسی محتوای متن:

برای بازنویسی عاقلانه محتوا، نویسنده باید جملات را با دقت بخواند و درک جملات را بازنویسی کند. حفظ مفهوم در حین بازنویسی محتوای متن بسیار مهم است. حفظ معنای اصلی اساساً حفظ روح متن اصلی در بازنویسی است.

2- دسترسی به ایده اصلی و ایجاد محتوای جدید: نویسنده با خواندن متن اصلی محتوا، اطلاعات دقیقی از محتوای متن دریافت می کند و شروع به ایده پردازی می کند. نویسنده با ایجاد ایده شروع به نوشتن یک متن جدید می کند. متن جدید از نظر ترکیب تغییر می کند، اما محتوای اصلی محتوای کلی حفظ می شود.

3- در ترتیب نماها تغییراتی ایجاد کنید:

متن محتوا را بازنویسی کنید، زیرا ترتیب پاراگراف ها باید تغییر کند. نویسنده تغییرات کوچکی در ساختار محتوا ایجاد می کند و ترتیب پاراگراف ها را تغییر می دهد. یکی از راه های بازنویسی متن، تغییر ترتیب پاراگراف ها است، اما از نظر سئو و بهینه سازی وب سایت، این روش جالبی نیست. استفاده از این روش فقط در شرایط غیرقابل اجتناب توصیه می شود.

4- استفاده از سایر مدل های محتوای متنی:

نویسندگان از محتوای ویدئویی، محتوای صوتی، تصاویر و اینفوگرافیک ها و همچنین نوشتن محتوای متنی استفاده می کنند. در محتوای متنی از مطالب دیگری استفاده شده است.

• بازنویسی با استفاده از ابزارهای موجود

یکی از راه های بازنویسی محتوا استفاده از ابزارهای موجود است. نویسنده مطالب را در وب سایت بارگذاری می کند و با یک کلیک مطالب بازنویسی می شود. ابزارهای موجود عبارتند از ابزارهای بازنویسی، ابزار بازنویسی مقاله، smallsetools.com، duplicatechecker.com، article-rewriter، seowagon.com، rewriteguru.com.

، rewriter.tools و spinbot.com ذکر شده است. تمامی این ابزارها در گوگل موجود است و کاربران می توانند متن محتوای مورد نظر را کپی کرده و در این سایت ها جایگزین کنند. با کلیک یک دکمه، متن در کمترین زمان ممکن بازنویسی می شود و کاربر می تواند به آن دسترسی داشته باشد. البته بهتر است نویسنده پس از بازنویسی مقاله را تصحیح کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد