لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

محبوب ترین فیلم های کمدی در نتفلیکس. فیلمی که نباید از دست داد


نتفلیکس در حال حاضر برنامه های محبوب بسیاری از جمله فیلم، سریال تلویزیونی و مستند تولید می کند. در اینجا ما قصد داریم آخرین به روز رسانی های این سایت را در مورد محبوب ترین فیلم های کمدی از نظر موضوع ارائه کنیم.

رجب ایودیک 6

Recep Evedik 6 (به ترکی: Recep Evedik 6) یک فیلم کمدی از مجموعه "Recep Evedik" با بازی کمدین مشهور ترکیه ای شاهان گوکباکار و کارگردانی توگان گوکباکار است که در سال 2019 منتشر شد. شخصیت راجب به دلیل شخصیت کاریزماتیک و دوست داشتنی و استفاده از کلمات بازاری، در ایران و ترکیه بسیار محبوب است. در سری ششم این فیلم، راجب دعوتنامه ای از شهر قونیه دریافت می کند و در آنجا به مسابقه ای دعوت می شود، رجب تصمیم می گیرد به مسابقه ای با نورالله در شهر قونیه برود، اما اشتباه می کند و به کنیا می رود. برای تماشا فیلم کمدی رجب کلیک کنید.

دوستان با مزایا

«دوستان با مزایای» یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی ویل گلاک و با بازی جاستین تیمبرلیک، میلا کونیس و پاتریشیا کلارکسون است. من ریچارد جنکینز هستم. فیلمبرداری در 13 جولای 2010 در نیویورک آغاز شد و در سپتامبر همان سال در لس آنجلس ادامه یافت. این فیلم در 22 ژوئیه 2011 در آمریکای شمالی اکران شد. داستان این فیلم در مورد مردی به نام "دیلن" (جاستین تیمبرلیک) است که به خاطر کارش مجبور است به نیویورک برود، در این سفر زنی به نام "جیمی" (میلا کونیس) به او کمک می کند تا خانه ای پیدا کند. یک نیویورکی واقعی برای کشف، این فیلم زندگی دو کارمند مجله نیویورک جی کیو را توصیف می کند که اخیراً به یکدیگر علاقه مند شده اند. آنها تصمیم می گیرند دوستی خود را گسترش دهند تا برای ازدواج با یکدیگر آشنا شوند اما ...

Y Blaidd o Wall Street / The Wolf of Wall Street

«گرگ وال استریت» فیلمی بیوگرافیک بر اساس زندگی جردن بلفورت در ژانر کمدی سیاه است. کارگردان این فیلم مارتین اسکورسیزی است. فیلمنامه توسط ترنس وینتر و لئوناردو دی کاپریو نوشته شده است و مارگوت رابی، جونا هیل، ژان دوژاردین، راب رینر، کایل چندلر و متیو مک‌کانهی همبازی‌های آن هستند و بلفورت در این نقش بازی می‌کند. این فیلم داستان دلال پرتلاشی است که در اواخر دهه 1980 وارد بازار می شود و بدبختی آن را دارد که در دوشنبه سیاه، روز بدترین بحران اقتصادی از دهه 1920، مجوز دریافت کند. او کار خود را از دست می دهد، اما دوباره. به عنوان تامین کننده وارد بازار سهام کم ارزش شده می شود. کلاهبرداری در این گوشه تاریک بازار مالی فراوان است و بلفورت برای ثروتمند شدن بر موج سواری می کند.

یک راز قتل

راز جنایی یک فیلم کمدی رازآلود به کارگردانی کایل نیوچک است. آدام سندلر و جنیفر آنیستون بازیگران این فیلم هستند. جما آرترتون و لوک ایوانز دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم توسط امیر مکری فیلمبردار ایرانی ساخته شده است. داستان فیلم درباره یک افسر پلیس نیویورک و همسرش است که برای گذراندن تعطیلات مختلف و تقویت زندگی زناشویی خود به اروپا می روند. آنها در سفر خود با یک میلیاردر روبرو می شوند، اما او به زودی به قتل می رسد و آن دو مظنون اصلی پرونده می شوند. حالا آنها باید از دست پلیس فرار کنند و بی گناهی خود را ثابت کنند.

هتل ترانسیلوانیا / هتل ترانسیلوانیا

هتل ترانسیلوانیا (به انگلیسی: Hotel Transylvania) یک انیمیشن کامپیوتری سه بعدی است که توسط Sony Pictures Animation تولید و توسط Columbia Pictures توزیع شده است. این فیلم توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردانی شده است (که از آثارش می توان به جک سامورایی، آزمایشگاه دکستر و تایتان اشاره کرد) و پیتر بینهام و رابرت اسمیگل نوشته اند. آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سامبرگ، کوین جیمز، فران درشر، جان لویتز، سیلو گرین، استیو بوشمی، مولی شانون و دیوید اسپید در این فیلم حضور دارند. فیلم هتل ترانسیلوانیا در 28 سپتامبر 2012 توسط کلمبیا پیکچرز منتشر شد. داستان فیلم در مورد کنت دراکولا است که مالک هتل ترانسیلوانیا است. هتلی پنج ستاره که همیشه پذیرای تمام هیولاهای جهان است. او می خواهد برای تولد 118 سالگی دخترش "ماوس" (خواننده سلنا گومز) جشنی ترتیب دهد. در همین حین، یک غیر هیولای تصادفی به نام «جاناتان لاکر» (با صدای سامبرگ) عاشق میوز می شود. دراکولا باید از دخترش محافظت کند و او را از عاشق شدن پسر باز دارد.

ویلوبیز

«خانواده ویلوبی» یک انیمیشن کمدی به کارگردانی کریس پرین است. این انیمیشن اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته لوئیس لوری است که داستان چهار فرزند خانواده ویلوبی را دنبال می کند که متوجه می شوند بهتر است روی پای خود بایستند و برای این منظور در کودکی برنامه ریزی می کنند. با رهایی از والدین خودخواه خود، باید یاد بگیرند که ارزش های سنتی خود را با دنیای مدرن تطبیق دهند و خانواده ای مدرن ایجاد کنند.

هتل ترانسیلوانیا 2 / هتل ترانسیلوانیا 2

این فیلم دنباله ای بر فیلم هتل ترانسیلوانیا محصول 2012 است. در قسمت دوم این انیمیشن میوز (سلنا گومز) با جاناتان (اندی سمبرگ) ازدواج کرد و صاحب پسری نیمه انسان و نیمه خون آشام به نام دنیس شد. دراکولا (آدام سندلر) که نگران این است که دنیس یک خون آشام شود، به جانی دستور می دهد که با ماویس به زادگاهش برود تا دنیس را آموزش دهد. بنابراین ماویس و همسرش به خانه جانی می روند و دنیس را نزد دراکولا می گذارند. دراکولا از این فرصت استفاده می کند و سعی می کند دنیز را بدون اطلاع دخترش به یک خون آشام تبدیل کند، اما ماویس متوجه می شود و تصمیم می گیرد هتل را ترک کند و به شهر جانی برود، اما نه قبل از رفتن برای جشن تولد هفتمین دنیز، که در هتل برگزار می شود و به دعوت پدر کنت دراکولا. ، والد (مل بروکس). دراکولا از ترس درگیری پدرش با انسان ها، سعی می کند هویت جانی و خانواده اش را پنهان کند، اما هویت خانواده جانی فاش می شود و درگیری شدیدی بین خانواده و ولاد به وجود می آید. دنیس که از این بحث خسته شده است با دوست دختر گرگینه خود به جنگل می دود، اما خدمتکار والد، خفاش خون آشام بلا (راب ریگل)، نمی تواند حضور انسان ها را تحمل کند و به آن دو حمله می کند. در نتیجه این حادثه، آنها هیولا را زخمی می کنند، دنیس به یک خون آشام تبدیل می شود.

ماداگاسکار/ماداگاسکار

"ماداگاسکار" اولین انیمیشن کامپیوتری است که توسط DreamWorks در سال 2005 ساخته و منتشر شد. داستان فیلم در مورد چند حیوان است که به طور تصادفی از باغ وحش مرکزی نیویورک فرار کرده و وارد دنیای وحشی می شوند. آنها ناگهان به جزیره ماداگاسکار در شرق آفریقا ختم شدند کمدین های معروف آمریکایی بن استیلر، جادا پینکت اسمیت، کریس راک و دیوید سویمر سخنرانان اصلی این انیمیشن هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد