لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

لنزوم

لنزوم، چشمی به سمت رویدادهای روز

انواع ماشین لباسشویی را بشناسید


با پیشرفت تکنولوژی، انواع ماشین لباسشویی ساخته شده و در بازار موجود است. هر ماشین لباسشویی عملکرد متفاوتی دارد، اما برخی از آنها نیز ویژگی های مشابهی دارند. به طور کلی انواع ماشین لباسشویی به ماشین لباسشویی درب جلو، ماشین لباسشویی درب از بالا، ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی سطلی، ماشین لباسشویی جیبی، ماشین لباسشویی دو درب، ماشین لباسشویی قابل حمل و انواع دیگر تقسیم می شود که در این مقاله بیشتر مورد بحث قرار گرفته است.

انواع ماشین لباسشویی

اگر می خواهید ماشین لباسشویی بخرید اما نمی دانید چه نوع ماشین لباسشویی تهیه کنید، می توانید اطلاعات خوبی را در این قسمت پیدا کنید.

واشر درب جلو

این روزها در اکثر منازل از این نوع ماشین لباسشویی استفاده می شود زیرا استفاده از آن بسیار آسان است و ویژگی های زیادی دارد. در این ماشین لباسشویی مقدار محدودی آب پر می شود و لباس ها به روش زیر و پایین تمیز می شوند. پس از پر شدن محفظه داخلی با آب، فرآیند شستشو شروع شده و پس از چند دقیقه با مخلوط شدن مواد شوینده با آب، به پایان می رسد. این شوینده بهترین نتیجه را می گیرد و مایع کمتری تولید می کند.

ماشین لباسشویی درب ورودی به دلیل کارایی و ویژگی هایی که دارد نسبت به سایر ماشین لباسشویی ها ارزان تر است. یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی درب جلو، شستشو با حداقل رطوبت در چرخه دایره ای، کاهش زمان خشک شدن و مصرف انرژی کمتر است. همچنین این ماشین لباسشویی ها در هنگام شستن لباس ها صدای کمتری تولید می کنند که باعث جذب مشتریان بیشتری می شود. نکته جالب در مورد این ماشین لباسشویی ها این است که از فضای بالای آنها می توان برای قرار دادن چیزهای دیگر در آنها استفاده کرد. ظرفیت این ماشین ها از 4 تا 24 کیلوگرم متغیر است که البته می توانید در راهنمای خرید ماشین لباسشویی در مورد آن مطالعه کنید.

ماشین لباسشویی با درب بالا

ماشین لباسشویی های درب بالا به دلیل مخزن موجود در آنها آب زیادی مصرف می کنند اما از طرف دیگر ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک بسیار ارزان تر هستند. ماشین لباسشویی با درب بالا لباس ها را به صورت چرخشی شستشو می دهد و در عین حال مواد شوینده را با آب و لباس مخلوط می کند. جابجایی این ماشین های لباسشویی بسیار آسان است و فضای کمتری را اشغال می کنند. یکی از ویژگی های این ماشین لباسشویی مینی واش است که شستشوی لباس ها را بسیار سطحی و سریع انجام می دهد.

یکی از معایب این مدل حالت شستشوی محدود می باشد که امکان کاربرد را کاهش می دهد. انواع ماشین لباسشویی های از بالا دارای ظرفیت 3-7 کیلوگرم می باشد که برای لباس های 2-3 نفر کافی است. این ماشین لباسشویی در هنگام شستشو صدای زیادی ایجاد می کند و لرزش زیادی دارد.

ماشین لباسشویی دوبل

انواع ماشین لباسشویی دوبل به 3 دسته تقسیم می شوند که یکی درب دوبل از بالا، دومی درب دوبل از جلو و آخری درب دوبل از بالا و درب دوم از بالا. جلو این ماشین لباسشویی ها ظرفیت بسیار بالایی دارند و برای خانواده های پرجمعیت کاربرد دارند. برخی دارای یک در برای خشک کردن و دیگری برای شستشو هستند، در حالی که مدل های دیگر دارای هر دو درب برای شستشو هستند. قیمت این مدل لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بالاتر است بنابراین اگر تنها زندگی می کنید خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک را به شما توصیه می کنیم.

ماشین لباسشویی سطلی

ابتدا باید به شما بگوییم که قیمت این نوع ماشین لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی داخلی کمتر است و همچنین انرژی کمتری مصرف می کند. یکی از ایرادات این ماشین لباسشویی سختی بارگیری و تخلیه لباس است. قیمت این ماشین لباسشویی نسبت به ماشین لباسشویی های جلو درب، دو درب و دو درب کمتر است و ظرفیت این ماشین لباسشویی ها بین 4.5 تا 20 کیلوگرم می باشد. اگر زمان و محیط کم دارید، این ماشین لباسشویی برای شما مناسب است. شستن سطل ها اغلب زمان زیادی می برد.

کیسه ماشین لباسشویی

تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده است که می توانید ماشین لباسشویی را در جیب خود نگه دارید. ماشین لباسشویی جیبی نوع بسیار کوچکی از ماشین لباسشویی است که ما در خانه داریم و برای شستن هر نوع لباسی مناسب است. این ماشین لباسشویی ها دارای محفظه ای برای مواد شوینده هستند و در سفرهای کوتاه بسیار کاربردی هستند. همانطور که از نام این ماشین لباسشویی پیداست، در جیب و کیف شما جا می شود و می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این ماشین لباسشویی با باتری کار می کند، با لمس یک دکمه شروع به کار می کند و قادر است هر گونه لکه را با مواد شوینده پاک کند.

ماشین لباسشویی دو در

ماشین لباسشویی دو درب کاربردهای زیادی دارد. یکی از مزایا این است که می توانید لباس های بیشتری را در حین شستن لباس داخل آن قرار دهید. به عنوان مثال تصور کنید که تمام لباس های خود را داخل دستگاه گذاشته و آن را روشن کرده اید، اما یادتان می آید که یک لباس باقی مانده است. در این صورت می توانید به راحتی با استفاده از درب دوم لباس های باقی مانده را اضافه کنید. این ماشین لباسشویی بسیار مقرون به صرفه است و آب بسیار کمی مصرف می کند. ظرفیت این ماشین ها اغلب بین 4 تا 18 کیلوگرم است.

یک چرخ خیاطی

در بین انواع ماشین لباسشویی، نوع پرتابل آن ها قیمت مناسبی دارد و مناسب افرادی است که خانه اجاره می کنند و یا در کابین یا کابین زندگی می کنند. برخی از ماشین لباسشویی ها دارای باتری هستند و می توانید در سفر از آنها استفاده کنید. برای شارژ باتری کافی است آن را به برق وصل کنید و در صورت شارژ شدن باتری فقط از برق استفاده کنید. ظرفیت ماشین لباسشویی از 2 تا 10 کیلوگرم می باشد و برای یک خانواده 2 تا 3 نفره مناسب است.

هنگام استفاده از این ماشین‌های لباسشویی، توجه به این نکته ضروری است که قبل از راه‌اندازی ماشین لباس‌شویی، ثبات و تعادل ماشین لباسشویی باید در نظر گرفته شود. برخی از ماشین های لباسشویی قابل حمل نیاز به بالانس ندارند و به اصطلاح آزادانه کار می کنند. اصل کار این ماشین لباسشویی به این صورت است که لباسشویی را از درب بالایی وارد کرده و ماشین لباسشویی را به برق متصل می کند. مواد شوینده را در محفظه انتخابی بریزید و بقیه را در ماشین لباسشویی بگذارید

ماشین لباسشویی و خشک کن

ماشین لباسشویی و خشک کن اغلب با هم ترکیب نمی شوند، یعنی به طور جداگانه تولید و به فروش می رسند. و نتیجه ترکیبی از خشک کن و ماشین لباسشویی است. خشک کن و ماشین لباسشویی ترکیبی هوشمندانه هستند. یکی از راه های استفاده از آن خشک کردن لباس ها پس از شستن و استفاده از آن است.

این ماشین لباسشویی قیمت بسیار بالایی دارد و برای افرادی که همیشه سرشان شلوغ است و به لباس های تمیز و اتو شده نیاز دارند بسیار مناسب است زیرا می تواند لباس ها را به سرعت شستشو و خشک کند. تنها نقطه ضعف این ماشین لباسشویی این است که برق زیادی مصرف می کند زیرا ماشین لباسشویی در یک طرف و خشک کن در طرف دیگر قرار دارد.

ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

بین ماشین لباسشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوت هایی وجود دارد. یکی از این تفاوت ها این است که ماشین های لباسشویی اتوماتیک حالت های شستشوی بیشتری را ارائه می دهند. مثلا می خواهید پارچه خاصی را بشویید. ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک به شما این امکان را می دهند که هر نوع لباسی را بشویید. اما تعداد محدودی از پارچه ها را می توان در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک شستشو داد. یکی دیگر از تفاوت های ماشین لباسشویی اندازه آنهاست. ماشین لباسشویی های اتوماتیک معمولاً از نظر اندازه کوچکتر از ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک هستند.

یکی دیگر از تفاوت های این ماشین لباسشویی ها قیمت و مصرف انرژی آنهاست. ماشین‌های لباسشویی نیمه اتوماتیک ارزان‌تر از سایر ماشین‌های لباس‌شویی اتوماتیک هستند، اما انرژی بیشتری برای شستشوی لباس‌ها مصرف می‌کنند و اگر لباس‌هایتان را بیشتر بشویید، هزینه‌های بیشتری را برای شما در قبض برق مصرف می‌کنند. اما ماشین های لباسشویی اتوماتیک اینطور نیستند، انرژی کمتری برای شستشو مصرف می کنند. به طور کلی اگر لباسشویی انجام می دهید، خرید ماشین لباسشویی اتوماتیک را به شما توصیه می کنیم.

برای انتخاب بهترین تعمیرگاه مرکزی بوش در تهران به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://paydarservice.org/بوش-سرویس/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد